Hop til indhold

Sønder Hostrup Toftevej i Åbenrå

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg har været forbi hende, det er hende på billederne, meget kælen, bj rigtig fint, sexdelen nåede vi ikke til. 
Slidt bygning, men rummet er rigtig fint.

Hun er en sød pige, hun gør hvad hun kan, jeg kommer ikke igen, men ikke nødvendigvis hendes skyld. 

https://annoncelight.dk/showad/371453

//

dylan

•  
Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 42 minutter siden:

@Dylan hvad er årsagen til at du ikke kommer igen?

Hun mangler måske det sidste gear, også formåede jeg bare heller ikke at ramme det sidste gear, men som sagt, hun yder faktisk en god service 

Skrevet
trucker76 skrev, for 12 minutter siden:

Synes ikke jeg kan finde Toftevej i Aabenraa på Google Maps:shock:

Sønder Hostrup Toftevej skal du søge på.. den hedder alle tre, men det er ikke langt fra Flensborg landevej 322..;)

Skrevet

Hvordan er parkeringsmulighederne? Det hus jeg tror det er (de havde tidligere hele adressen) ser ud til at ligge lige ud til vejen, men muligvis med en gård man kan parkere i? 

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 4 minutter siden:

Hvordan er parkeringsmulighederne? Det hus jeg tror det er (de havde tidligere hele adressen) ser ud til at ligge lige ud til vejen, men muligvis med en gård man kan parkere i? 

Der er en indkørsel, du holder ud mod vejen, men på en ikke særlig befærdet vej. 

Skrevet
  • Author
HansenDanmark skrev, for 10 minutter siden:

Er det hende på billederne? 

Ja det er hende på billederne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.