Dylan 42 Skrevet 28. Juli, 2023 Hejsa Jeg har været forbi hende, det er hende på billederne, meget kælen, bj rigtig fint, sexdelen nåede vi ikke til. Slidt bygning, men rummet er rigtig fint. Hun er en sød pige, hun gør hvad hun kan, jeg kommer ikke igen, men ikke nødvendigvis hendes skyld. https://annoncelight.dk/showad/371453 // dylan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2403 Skrevet 28. Juli, 2023 @Dylan hvad er årsagen til at du ikke kommer igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 28. Juli, 2023 Og hvad ligge hendes priser på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 28. Juli, 2023 lille_peter skrev, for 42 minutter siden: @Dylan hvad er årsagen til at du ikke kommer igen? Hun mangler måske det sidste gear, også formåede jeg bare heller ikke at ramme det sidste gear, men som sagt, hun yder faktisk en god service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 28. Juli, 2023 Synes ikke jeg kan finde Toftevej i Aabenraa på Google Maps Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 225 Skrevet 28. Juli, 2023 trucker76 skrev, for 12 minutter siden: Synes ikke jeg kan finde Toftevej i Aabenraa på Google Maps Sønder Hostrup Toftevej skal du søge på.. den hedder alle tre, men det er ikke langt fra Flensborg landevej 322.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 222 Skrevet 29. Juli, 2023 Er det hende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1678 Skrevet 29. Juli, 2023 Hvordan er parkeringsmulighederne? Det hus jeg tror det er (de havde tidligere hele adressen) ser ud til at ligge lige ud til vejen, men muligvis med en gård man kan parkere i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 29. Juli, 2023 Elprebsi skrev, for 4 minutter siden: Hvordan er parkeringsmulighederne? Det hus jeg tror det er (de havde tidligere hele adressen) ser ud til at ligge lige ud til vejen, men muligvis med en gård man kan parkere i? Der er en indkørsel, du holder ud mod vejen, men på en ikke særlig befærdet vej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 42 Skrevet 29. Juli, 2023 HansenDanmark skrev, for 10 minutter siden: Er det hende på billederne? Ja det er hende på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg