Hop til indhold

Facebook?

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Findes der en lukket gruppe på Facebook, hvor man måske kan finde en kvinde at hygge med?

Jeg vil evt. gerne finde en der er gravid, da jeg tænder på en gravid mave. 

Skrevet

Ja, og gruppen hedder "Pregnant horny sluts", men det er en lukket gruppe. 

Skrevet
  • Author

Den kan jeg ikke finde. Er den på dansk??? Tvivler på at den findes. 

Søger seriøse svar.

Redigeret af J@n38

Skrevet
J@n38 skrev, 1 time siden:

Søger seriøse svar.

De udebliver nok da din konkrete efterlysning nok er rimelig urealistisk. 

Skrevet
J@n38 skrev, for 5 timer siden:

man måske kan finde en kvinde at hygge med

Som i prostituerede, sugardaters eller gratis voksenmøder?

Trods nye guidelines, måske, men tvivlsomt, tænker jeg, om det findes lige i din lille andedam. 

Men søg.....måske du finder noget.

Eller lav en annonce selv med efterlysning, hvis det er en (gravid) prostitueret, du søger.

Din egen efterlysning i januar gav flere bud (gode eller ej). Men som flere allerede sagde dengang, så tænker jeg, dit behov er en meget lille niche.

Det skal vel være en prostitueret, der er gravid og fortsat tager kunder. Eller en privat ala sugardatende pige. Eller noget scor-tinder agtigt par med en gravid. Næppe 2-3 cifrede antal. Og perioden er jo nok også forholdsvis lille (måneder). Mens de fleste gravide vel er i forhold med ham, der forårsagede hele mavsen. 

Guest Gabbana Skrevet 15. Januar

Citat

Jeg datede også en single mor som var gravid som jeg mødte på tinder  i sommers, vi så hinanden i noget tid og der skete der ting og sager.

Jeg skal ikke udtale mig for meget, men tror ikke der er mange single mødre der er gravide og udbyder sex bare lige sådan, da de fleste gravide kvinder jeg kender har en kæreste eller er gift. 

Søger du specifikt i tråde i Jylland med "gravid", ser det ud til der har været cirka en anmeldelse pr år. Bevis for det er en lille niche af logiske årsager. 

Viser resultater for 'gravid' in content posted in Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland. - Eroguide.dk

Sex med gravid? - Efterlysninger i Jylland - Eroguide.dk

GRAVID studine på dit hotel <3 - Annoncelight

NB: Ville nok ændre overskriften til noget mere specifikt: "Grupper Facebook, søger gravid"

Skrevet

Der har fra tid til anden været annoncer med gravide GPer men der er langt imellem at det sker og det er lang tid siden at jeg er stødt på det sidst. 

Den blonde Emily der har lavet trekanter med Jessica Serrano tilbød sex mens hun var gravid 

og efter hende besøgte jeg selv en gravid GP i Brønshøj men begge to er efterhånden mange måneder siden så de er nedkommet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.