Hop til indhold

Recommended Posts

http://annoncelight.dk/showad/373916Besøgte Lena første gang for ca 3 uger side og har været der 2 gange siden. Det er 100% hende på billederne og nej hun er ikke nogen fotomodel, men det er jeg bestemt heller ikke, vi havde aftalt en halv time uden, jeg ankom til tiden og blev lukket diskret ind. Hun var frisk og nybadet sød og venlig. Og ja der lugter lidt af røg, men hun lægger heller ikke skjul på at hun er ryger i annoncen, hvilket jeg i øvrigt selv er så kan jo ikke tillade mig at brokke mig. Nå vi afregnede og lagde os i sengen, startede med kys  kærtegn og nussen inden hun tog min pik I munden, og ooohhh My good siger jeg bare aldrig er min pik blevet forkælet så vidunderligt og så længe som Lena gør det, i 15-20 min var jeg i ren extase, et fantastisk varmt og blødt slowblow som jeg elsker det. Så var det min tur fissen var blevet dejlig naturlig våd, og var både velduftende og velsmagende clitten en god ærte størrelse, jeg tror ikke der gik et minut før hun fik sin første kraftige orgasme og så endnu en inden jeg trængte op i hendes dejlige våde fisse, hvor hun yderliger kom 2 gange, elsker når kvinder får orgasme, der gik heller ikke længe før det sortnede for mine øjne i en intens orgasme og det uundgåelige måtte ske jeg kom dybt oppe i hende det var simpelthen hen vidunderligt. Efter 4 dage fra mit første var jeg der igen kunne simpelthen ikke lade være, har nu været der 3 gang og kommer helt sikkert igen, jeg er også til modne danske naturlige kvinder og så skal det være uden, med fungerer bare ikke for mig, og kan simpelthen hen ikke med en som kunne være min datter. Så hvis du er til et fantastisk slowblow, og skøn gfe. så kan jeg på der varmeste anbefale Lena som i øvrigt er sød rar helt ned på jorden ærlig og sød at snakke med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...