Hop til indhold

Recommended Posts

Der er ikke altid langt fra ord til handling. Havde kigget på http://www.voksenlisten.dk/lotte22 og eftersøgt andres erfaringer. Hun så fræk ud, så blev enig med mig selv om, at hun skulle prøves. Så jeg ringede for at lave en aftale, og fik fat i en telefonpige (som i øvrigt lød super fræk  :shock: )

 

Jeg havde på forhånd besluttet, at såfremt hun levede op til billederne, så ville jeg tage den fulde pakke.

 

Jeg møder hende i hendes meget diskrete lejlighed i smilets by, og der er ingen tvivl om, at hun er SUPER LÆKKER!! Hun er naboens alt for lækre datter! Så jeg tager som besluttet den fulde pakke. 1800,- for ½ time med ALT!! Dvs GFE, megafransk og græsk alle de gange man formår.

 

Jeg havde lige været i bad, og havde ikke fået skudt kanonen af i et par dage. SÅ jeg lagde mig til rette i den store seng, mens Lotte gjorde dig klar. Og WOW en syn da hun kom ind. Den frækkeste krop og lækkert lækkert ansigt. De bedste bryster jeg mindes!

Vi nåede lige at kysse et par gange, inden hun tog fat i kanonen og begyndte et meget engageret BJ, mens hun kiggede mig frækt i øjnene. Der var solidt arbejde med læber, tunge og højre hånd. Jeg mærkede ret hurtigt, at det var et spørgsmål om få minutter, før hun ville få lov at smage på dråberne, hvilket jeg fik fortalt hende. Men det skræmte hende ikke. Hun sendte bare et liderligt smil, og fortsatte sit "arbejde"... Da jeg var sekunder fra at eksplodere fik jeg fremstammet at det var nu, hvorefter hun gav den 112% gas, imens jeg tømte kanonen i munden på hende. Jeg havde faktisk forventet at hun ville spytte det ud, men nix. Det forsvandt ned i svælget...

 

Jeg fik lagt Lotte ned, og begyndte at slikke hendes glatte mis. Den var allerede våd, hvilket nok bekræfter at Lotte synes det er lidt frækt det hun laver. Og det er jeg enig i. Jeg prøvede et par fingre, hvilket hun ikke havde noget imod. Efter et par minutter lød det som om hun kom og hun lå og vred sig lidt. Faktisk meget autentisk. Hun spurgte efter om ikke vi skulle have gang i mig igen, og tog fat om den. Den lystrede og gik direkte i ret, imens Lottes læber gled ned over den. Det blev til at lille minuts tid, inden hun monterede gummi og lagde sig på alle 4 med røven struttende op imod mig. Lige til at stige ombord i.

Jeg gled uden problemer ind i hendes stramme mis, og satte hurtigt tempoet op, og hun begyndte med det samme nogle små stønnelyde. Vidste at hvis jeg skulle nå en gang mere, skulle jeg give den gas. Jeg rakte ud efter glidecremen på bordet ved siden af sengen, og jeg tror godt hun vidste hvad det skulle bruges til. Det var ihvertfald ikke nødvendigt der hvor jeg var lige i øjeblikket :wink:

Jeg dryppede et par store dråber over hendes baller, og maserede det godt og grundigt ind. Så et par dråber mere, direkte på det stramme hul. Jeg masserede det ind omkring åbningen, og lod en finger glide indenfor. Hun gav et lille ekstra støn, men det gik let, så endnu en derind. Så begyndte det at stramme. Imens jeg gav den gas i hendes mis, udvidede mine fingre hendes røv.

Da jeg synes der var ved at blive plads bagi, trak jeg mig ud af missen, og dryppede et par dråber glidecreme på kanonen og et par på hendes røv, hvorefter jeg forsigtigt pressede til. Der var stramt, men Lotte pressede imod, og stille og roligt lykkedes det at komme næsten i bund. Jeg begyndte at sætte tempo på håber hun nød det. Det lød sådan. Jeg gjorde ihvertfald. Efter et par minutter var eksplosionen nær, så jeg trak mig ud, og pillede gummiet af. Lotte fortsatte med hånden, mens hun slikkede løs indtil jeg fyrede de sidste dråber af ud over hendes ansigt og ned på brysterne.

 

Vi lagde os begge på sengen, totalt færdige, mens vi pustede ud. Vi snakkede lidt om alt og intet. Lotte fortalte lidt om sig selv, og det gjorde jeg også. Vi snakkede lidt om hendes billeder, der absolut ikke lever op til virkeligheden. Hun var godt klar over det, og overvejede at få lavet nogle mere prof billeder.

 

Vil skyde på jeg fik 40min, så lidt mere end den halve time jeg betalte for. 1800 er lidt dyrt, men på den anden side fik jeg den vildeste oplevelse med ALT! Så alt i alt en fantastisk tur!

Jeg overvejer lidt, om man skulle tage en smut til Herning og besøge hende d.2 januar. Det ender jeg nok med :smile:

Redigeret af Thomas.Pedersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis. Tror ligefrem turen til Herning kan blive hyggelig :wink:

 

Overvejer også om man skulle prøve "Sandra Sommer". Nogen der kender hende??

 

Vi er nogle stykker, som har haft gode oplevelser med hende  ;)

 

 

 

>mmer

 

Redigeret af Andreas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg møder hende i hendes meget diskrete lejlighed i smilets by

 

...Jeg overvejer lidt, om man skulle tage en smut til Herning og besøge hende d.2 januar.

 

Smilets by er Århus, men der står i hendes annonce at hun holder til i Herning.

 

Kan man møde hende begge steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lotte kommer rundt i forskellige byer. Man må holde øje med hendes annoncer. Men som regel annoncerer hun et par dage før hun ankommer et sted, så man kan nå at planlægge det. Kan iøvrigt kun tilslutte mig de anbefalinger hun får. Hun er Dansk, dejlig og med på næsten alt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er lige kommet hjem fra en tur hos Lotte. Det var absolut ikke noget jeg gør igen. Hun virkede uoplagt og sagde ikke ret meget. Hun virkede uoplagt og jeg fik indtrykket af at hun helst ville være fri. Lejligheden var gammel og slidt. Badet var så småt at jeg måtte stå oven i toilettet og skylle mig.

 

Virkelig ikke de 1300kr værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Lotte i dag.

Rigtig dejlig pige, men vi klikkede ikke rigtigt:-(

Havde bestilt en time med det hele, men tog derfra efter ca 45 min. Fik da kysset og kælet en del. Fik et blow og slikkede hende. Anden halvleg gik i vasken for bettemand ville ikke mere.

Burde nok ha haft nøjedes med en halv time:-)

Lotte var meget stille, men det synes jeg tit de yngre piger er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde holdt øje med Lotte et stykke tid - http://www.voksenlisten.dk/lotte22 - og når hun så "optrådte" på mine kanter (22-24 april i Fredericia), tænkte jeg, at nu skulle det være. Jeg sms'ede hende i påsken, at jeg ønskede en time alt inkl. den 23. om formiddagen. Fik svar mandag, at det kunne godt lade sig gøre. Jeg skulle blot bekræfte senest tirsdag aften, at jeg kom, så ville jeg få adressen. Jeg bekræftede med det samme og at jeg ville komme 08.30, men hørte ikke mere mandag. Det blev tirsdag, og da jeg først på aftenen endnu intet havde hørt fra hende, sms'ede jeg igen. Fik så hurtigt et svar, hvor jeg blev spurgt, hvornår det var, jeg ville komme. Sendte hende min oprindelige bekræftelse igen. Hun svarede, at det var hendes veninde, jeg i første omgang havde lavet aftalen med og undskyldte forvirringen. Men jeg var velkommen, og tidspunktet passede hende fint. Jeg bekræftede endnu engang og bad om adressen, som kom prompte. Adressen er til motellet på Kolding Landevej, og jeg skulle blot skrive, når jeg var på p-pladsen, så ville jeg få værelsesnummeret. Da jeg var 5 min. kørsel fra motellet, skrev jeg til hende, at jeg ville være der om 5 min. (klokken var da 08.20). Der skete intet. Ved ankomst til motellet sendte jeg påny en besked om, at jeg nu var ankommet og holdt på p-pladsen. Fortsat ingen reaktion. Sendte yderligere et par beskeder og ventede til klokken blev 09.15. Ingen reaktion og jeg endte med at vende næsen hjemaf godt skuffet. Og skuffelsen er selvfølgelig ikke mindre her dagen derpå specielt fordi, der ikke er kommet en forklaring. Hun kunne i det mindste svare på mine sms'er og beklage hændesesforløbet. Men ingen reaktion overhovedet. Bare ikke godt nok og selvfølgelig ingen anbefalinger herfra :angry: ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...