Hop til indhold
Rasp

Sorte/mørke piger Aalborg

Recommended Posts

Min oplevelse er generelt, at sorte piger snyder med billeder og service er lig ud af døren i en fart.

Findes der mørke piger i Aalborg der er slanke, under 30 og giver god indlevende service?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasp skrev, for 1 time siden:

Min oplevelse er generelt, at sorte piger snyder med billeder og service er lig ud af døren i en fart.

Findes der mørke piger i Aalborg der er slanke, under 30 og giver god indlevende service?

Jeg ville ønske der var, men jeg har for længst droppet at besøge mørke piger af de grunde du nævner.

Det er også utroligt at Annoncelight.dk ikke kan sætte et filter ind, som automatisk sletter alle de falske billeder de sorte piger hele tiden benytter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Køreturen til Randers kan anbefales. Kesa er et besøg værd. Jeg har altid fået en god service der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rasp skrev, for 5 timer siden:

Min oplevelse er generelt, at sorte piger snyder med billeder og service er lig ud af døren i en fart.

Findes der mørke piger i Aalborg der er slanke, under 30 og giver god indlevende service?

Hejsa, jeg kan kraftig anbefale Chokotøsen , hun er meget slank, nærmest tynd og giver en fantastisk god services, desværre er hun ikke på, hun holder måske ferie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig der er meget snyd med fotos. Også i Viborg hos denne;

https://annoncelight.dk/showad/378350

Ikke hende på fotos. Dog er det en mørk kvinde. Kørte igen og blev efterfølgende forsøgt ringet op af både kvinden og den pågældendes boss. Bossen forsøgte 20 gange fra skjult nummer.

Enig i at køre til Randers. Kesa hun leverer og det er hver gang :) . 

Redigeret af Martin M
Manglede ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, den 28.7.2023 at 11:36:

Enig der er meget snyd med fotos. Også i Viborg hos denne;

https://annoncelight.dk/showad/378350

Ikke hende på fotos. Dog er det en mørk kvinde. Kørte igen og blev efterfølgende forsøgt ringet op af både kvinden og den pågældendes boss. Bossen forsøgte 20 gange fra skjult nummer.

Enig i at køre til Randers. Kesa hun leverer og det er hver gang :) . 

Tak sød for anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 28.7.2023 at 14:17:

Helt enig med Æ tømrer. Kesa i Randers leverer hver gang til ug, hun er samtidig med på det meste. Så helt sikkert køreturen værd

You are so sweet

thank you dear

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...