Hop til indhold

Sorte/mørke piger Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Min oplevelse er generelt, at sorte piger snyder med billeder og service er lig ud af døren i en fart.

Findes der mørke piger i Aalborg der er slanke, under 30 og giver god indlevende service?

Skrevet
Rasp skrev, for 1 time siden:

Min oplevelse er generelt, at sorte piger snyder med billeder og service er lig ud af døren i en fart.

Findes der mørke piger i Aalborg der er slanke, under 30 og giver god indlevende service?

Jeg ville ønske der var, men jeg har for længst droppet at besøge mørke piger af de grunde du nævner.

Det er også utroligt at Annoncelight.dk ikke kan sætte et filter ind, som automatisk sletter alle de falske billeder de sorte piger hele tiden benytter.

Skrevet

Køreturen til Randers kan anbefales. Kesa er et besøg værd. Jeg har altid fået en god service der. 

Skrevet
Rasp skrev, for 5 timer siden:

Hejsa, jeg kan kraftig anbefale Chokotøsen , hun er meget slank, nærmest tynd og giver en fantastisk god services, desværre er hun ikke på, hun holder måske ferie 

Skrevet

Enig der er meget snyd med fotos. Også i Viborg hos denne;

https://annoncelight.dk/showad/378350

Ikke hende på fotos. Dog er det en mørk kvinde. Kørte igen og blev efterfølgende forsøgt ringet op af både kvinden og den pågældendes boss. Bossen forsøgte 20 gange fra skjult nummer.

Enig i at køre til Randers. Kesa hun leverer og det er hver gang :) . 

Redigeret af Martin M
Manglede ord

Skrevet

Helt enig med Æ tømrer. Kesa i Randers leverer hver gang til ug, hun er samtidig med på det meste. Så helt sikkert køreturen værd

• 8 months later...
Skrevet
Martin M skrev, den 28.7.2023 at 11:36:

Enig der er meget snyd med fotos. Også i Viborg hos denne;

https://annoncelight.dk/showad/378350

Ikke hende på fotos. Dog er det en mørk kvinde. Kørte igen og blev efterfølgende forsøgt ringet op af både kvinden og den pågældendes boss. Bossen forsøgte 20 gange fra skjult nummer.

Enig i at køre til Randers. Kesa hun leverer og det er hver gang :) . 

Tak sød for anbefaling

Skrevet
Bosse1910 skrev, den 28.7.2023 at 14:17:

Helt enig med Æ tømrer. Kesa i Randers leverer hver gang til ug, hun er samtidig med på det meste. Så helt sikkert køreturen værd

You are so sweet

thank you dear

Skrevet
Guest Æ tømrer skrev, den 27.7.2023 at 23:26:

Køreturen til Randers kan anbefales. Kesa er et besøg værd. Jeg har altid fået en god service der. 

Thank you Sweet

• 2 months later...
Skrevet
Rasp skrev, den 27.7.2023 at 17:48:

Så er sorte Sara tilbage igen-hun er bare god♥️ jeg har bestilt tid på tirsdag

https://annoncelight.dk/showad/363652

Skrevet
Grabbing skrev, den 13.6.2024 at 18:53:

I Aalborg kan man lige nu møde Kelly Brown.

https://annoncelight.dk/showad/395042

Læs hendes anmeldelser. Hun er fantastisk på alle måder.

Jeg havde fornøjelsen af at bruge 1 time med hende her til aften . 
hold da op en sød, sexet, fuldstændig vidunderlig pige .

virkelig en verdensklasse blow, og hun kysser jo himmelsk 

jeg havde bestilt 1 time med kys, CIM, og blow uden .. alt blev leveret til top karakterer .

Og at hun så efterfølgende skriver uopfordret at hun havde en dejlig time gør sku ikke noget dårligt for selvtilliden .

skynd jer venner hun tager til Paris på søndag   ., Men kommer igen til juli 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.