NewPunter 214 Skrevet 27. Juli, 2023 Er der mon nogen der kan fortælle lidt om hende her? - https://annoncelight.dk/showad/357056 Hvor i Aalborg holder hun til? Passer hendes mål? Og sidst, men ikke mindst, er hun et besøg værd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rasp 9 Skrevet 27. Juli, 2023 Puy er lille og velformet, glad, smilende, sød og fræk og holder til i Øgade kvarteret. Kan anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 214 Skrevet 27. Juli, 2023 Rasp skrev, for 13 minutter siden: Puy er lille og velformet, glad, smilende, sød og fræk og holder til i Øgade kvarteret. Kan anbefales. Lyder godt. Er det i klinik eller lejlighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 27. Juli, 2023 NewPunter skrev, Lige nu: Lyder godt. Er det i klinik eller lejlighed? Uden at have været der så tror jeg at det er en lejet eller "airbnb" lejlighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 100 Skrevet 1. August, 2023 (edited) Rasp skrev, den 27.7.2023 at 18:51: Puy er lille og velformet, glad, smilende, sød og fræk og holder til i Øgade kvarteret. Kan anbefales. Kan hun også kun sige 1000,- kr ? jeg er efterhånden bare blevet træt af at give 1000,- for 30 min der ikke altid er 100,- værd, jeg har på fornemmelsen at de tror de gror på træerne, ja ved det kan da bare blive væk, men jeg har ikke noget imod at give 1000,- når der så er det værd men det er det bare sjældent, men lækker ser hun ud mums, men det bekymre mig også at det hele står på 100% rent flot skrevet dansk, og erfarringen siger mig at det er andre der laver hendes annonce, og så passer det sjældent det der står, åeee jøsses hvor har det tit snydt, men med tiden bliver man klogere Det med det hele står på perfekt dansk er for mig den første advarsel, det er ikke kun hende her jeg referere til, bare lige for at få det på det rene. Redigeret 1. August, 2023 af Trust-me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 8. August, 2023 Er der nogen der ved om hun kun holder til i Ålborg - hendes annonce ikke opdateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Nice1974 4 Skrevet 30. November, 2023 Klinge skrev, den 8.8.2023 at 14:01: Er der nogen der ved om hun kun holder til i Ålborg - hendes annonce ikke opdateret Hun er tilbage i Aalborg nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg