Hop til indhold
Cnnielsen

Første gang, blev med Nadie

Recommended Posts

Så fik jeg endelig prøvet en shemale. Tanken har været der længe, men har aldrig fået taget mig sammen. Men nu skulle det være, og valget faldt på Nadie. Det var nemt at få en aftale i stand. Man kan dog først booke dagen før.

Ankom og hun åbnede iført høje hæle, selvsiddende med hofteholder, trusser og bh. Det så vildt godt ud. Jeg fik smidt tøjet, og hun gik med det samme på knæ, og tog min pik i munden, og hun tog den helt til roden. Lidt efter lagde hun sig på briksen, og jeg fik prøvet hendes pik i munden. Den var ikke overdrevet stor, og det var ikke helt mig, at have den i munden. Jeg blev lagt på ryggen, og hun kneppede mig et godt stykke tid. Jeg fik ikke lov at kneppe hende. Ved ikke helt hvorfor. 
Hun ville gerne komme i min mund, men det var jeg ikke helt til, så hun satte sig over mit hovede, og spillede den af, til hun kom over mit bryst og mave. Jeg spillede den af på mig selv, og kom også. Jeg havde kun stiv pik i starten da hun suttede mig, ellers var den halv slatten resten af tiden. Muligt jeg ikke tændte nok på hende. Hun savnede også lidt mere respons fra mig, om jeg kunne lide det, og måske hvad jeg ønskede.
Men alt i alt, var det en ok oplevelse. Ville godt have kneppet hende bagfra, da hun havde en rigtig god røv, men med ikke helt stiv pik, var det ikke muligt alligevel. Hendes bryster var også fine, men lidt hårde.

Hvid jeg skal prøve en shemale en anden gang, skal det nok være med en, som har nummeret større i pik størrelse, og som er lidt mere dominerende. Har I nogen forslag til det, her i København?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cnnielsen skrev, for 5 timer siden:

Hvid jeg skal prøve en shemale en anden gang, skal det nok være med en, som har nummeret større i pik størrelse, og som er lidt mere dominerende. Har I nogen forslag til det, her i København?

Anastasia Penny står til at komme til kbh 1 august, ud fra den mere dominerende del du efterspørger, så er hun måske et bud, jeg ved ikke om hun størrelsesmæssigt passer dig, der må du kigge på hendes billeder og film - jeg tror dog hun måske bliver fuldt booket rimelig hurtigt... Men altså når jeg læser din anmeldelse af Nadie må jeg tilstå at jeg får lidt indtryk af at du er svær at gøre tilfreds, så på den anden side ved jeg ikke om det er en god ide at at jeg sender dig til en pige som jeg holder af (Som jeg nu har gjort for Anastasia og jeg har det rigtig godt sammen) jeg vil jo helst sende gode oplevelser til hende også.

 

https://www.shemalewiki.com/?id=859&countryid=58&lan=en

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileID=5131&lan=en

Redigeret af Hulbror
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Nadie masser at gange og kun haft gode oplevelser, men klart med en træt flagstang er det svært at tag del i agten som man nu måtte ønske sig:wink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cnnielsen skrev, den 27.7.2023 at 16:26:

Så fik jeg endelig prøvet en shemale. Tanken har været der længe, men har aldrig fået taget mig sammen. Men nu skulle det være, og valget faldt på Nadie. Det var nemt at få en aftale i stand. Man kan dog først booke dagen før.

Ankom og hun åbnede iført høje hæle, selvsiddende med hofteholder, trusser og bh. Det så vildt godt ud. Jeg fik smidt tøjet, og hun gik med det samme på knæ, og tog min pik i munden, og hun tog den helt til roden. Lidt efter lagde hun sig på briksen, og jeg fik prøvet hendes pik i munden. Den var ikke overdrevet stor, og det var ikke helt mig, at have den i munden. Jeg blev lagt på ryggen, og hun kneppede mig et godt stykke tid. Jeg fik ikke lov at kneppe hende. Ved ikke helt hvorfor. 
Hun ville gerne komme i min mund, men det var jeg ikke helt til, så hun satte sig over mit hovede, og spillede den af, til hun kom over mit bryst og mave. Jeg spillede den af på mig selv, og kom også. Jeg havde kun stiv pik i starten da hun suttede mig, ellers var den halv slatten resten af tiden. Muligt jeg ikke tændte nok på hende. Hun savnede også lidt mere respons fra mig, om jeg kunne lide det, og måske hvad jeg ønskede.
Men alt i alt, var det en ok oplevelse. Ville godt have kneppet hende bagfra, da hun havde en rigtig god røv, men med ikke helt stiv pik, var det ikke muligt alligevel. Hendes bryster var også fine, men lidt hårde.

Hvid jeg skal prøve en shemale en anden gang, skal det nok være med en, som har nummeret større i pik størrelse, og som er lidt mere dominerende. Har I nogen forslag til det, her i København?

Prøv hende her Élyda Andrade næste gang hun er i DK. Hun er desværre næsten lige taget afsted igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cnnielsen skrev, den 27.7.2023 at 16:26:

Så fik jeg endelig prøvet en shemale. Tanken har været der længe, men har aldrig fået taget mig sammen. Men nu skulle det være, og valget faldt på Nadie. Det var nemt at få en aftale i stand. Man kan dog først booke dagen før.

Ankom og hun åbnede iført høje hæle, selvsiddende med hofteholder, trusser og bh. Det så vildt godt ud. Jeg fik smidt tøjet, og hun gik med det samme på knæ, og tog min pik i munden, og hun tog den helt til roden. Lidt efter lagde hun sig på briksen, og jeg fik prøvet hendes pik i munden. Den var ikke overdrevet stor, og det var ikke helt mig, at have den i munden. Jeg blev lagt på ryggen, og hun kneppede mig et godt stykke tid. Jeg fik ikke lov at kneppe hende. Ved ikke helt hvorfor. 
Hun ville gerne komme i min mund, men det var jeg ikke helt til, så hun satte sig over mit hovede, og spillede den af, til hun kom over mit bryst og mave. Jeg spillede den af på mig selv, og kom også. Jeg havde kun stiv pik i starten da hun suttede mig, ellers var den halv slatten resten af tiden. Muligt jeg ikke tændte nok på hende. Hun savnede også lidt mere respons fra mig, om jeg kunne lide det, og måske hvad jeg ønskede.
Men alt i alt, var det en ok oplevelse. Ville godt have kneppet hende bagfra, da hun havde en rigtig god røv, men med ikke helt stiv pik, var det ikke muligt alligevel. Hendes bryster var også fine, men lidt hårde.

Hvid jeg skal prøve en shemale en anden gang, skal det nok være med en, som har nummeret større i pik størrelse, og som er lidt mere dominerende. Har I nogen forslag til det, her i København?

Den første gang er lidt underlig, og kan godt nikke genkende til de ting du skriver. Det tager et par gange inden man føler sig tryg og vender sig til det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...