jenschr 35 Skrevet 29. December, 2013 Først og fremmest: Godt nytår til alle! Nogen, der ved, om de polske piger i Hørdumsgade er taget hjem for good? Havde et par fantastiske besøg hos Emmy. Filosoffen har skrevet en god anmeldelse af hende og en af hendes veninder. Link: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> -JC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky69luke 462 Skrevet 29. December, 2013 Ja, godt nytår til alle.....,skulle være sikret, da Jeg mener at vide Pigerne(Polske) kommer. 4 januar! Dette skulle være ret sikkert, da jeg har det fra Tele.. Damen en sød pige der styre /koordinere aftaler! Hun har helt sikker Claudia 21 ( dejlig ung pige) og indtil nu har Emma været der også når jeg dukker op! Emma havde jeg i en double med Carolina, en af de tynde og en af de buttede begge super dejlige piger! Happy hunting .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rambuk 524 Skrevet 30. December, 2013 Tak for info - nu må jeg simpelthen få taget mig sammen og besøge dem. Tror også jeg snupper pakken med en tynd + en buttede, da jeg altid har svært ved at bestemme mig og kan lide begge former. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg