Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/367026

Er lige kommet ud af Jackeys lejlighed. Hun har mange positive anmeldelser, og jeg må bare sige, at jeg ikke blev skuffet.
Hun er fuld gas, fra man træder ind i lejligheden til man står udtømt på gaden igen.

Kommunikationen er nem, både på SMS og når man er hos hende.

Stedet ligger ca 10 minutters gågang fra Ørestad station og er forholdsvis nemt at finde.

Jeg betalte hende, fik et vådt og grådigt kys, og hun smuttede hurtigt ud, og var tilbage før jeg havde fået skoene af.
Hun hjalp mig med at få resten af tøjet af, og mens hun alligevel var dernede, startede hun et dejligt øko blow. Efter et par minutter smed hun mig over på sengen og spurgte om jeg kunne lide at slikke fisse. Hendes skød over mit ansigt, og min tunge på/i hendes fisse, og en finger i røven på hende. Efter kort tid havde jeg 2 fingre i røven på hende og en begyndende våd fisse på min tunge.
Hun fattede nok min anal-fiksering, og spurgte om jeg ville kneppe hende i røven. Man er vel en gentleman, så selvfølgelig efterkom jeg hendes ønske. Jeg startede forsigtigt, men fik at vide, at jeg ikke skulle holde mig tilbage. Det er så her man finder ud af, at hun har en anal-fiksering der muligvis er større end min. Jeg fik at vide, at jeg skulle kneppe hende hårdt i røven, så det gjorde jeg selvfølgelig. Da jeg ville have et par fingre i fissen på hende samtidig, mærker man hvor tændt hun bliver af analsex - hun var blevet meget våd
For ikke at falde omkuld af et hjerteanfald pga tempoet, måtte jeg ned og ligge. En 69'er igen, og nu kom der mere end 2 fingre i røven på hende, hvilket tændte hende endnu mere.
Hende om på ryggen, min pik i røven, en dildo i fissen og mine 2 fingre dybt i halsen på hende. Det var dog lidt besværligt, så jeg bedte hende om at sutte mig til jeg kom. Under det blow forsøgte vi deepthroath, og det er hun ganske ferm til. Det sluttede dog med hende på ryggen på sengen, med en dildo i røven og mig der kom ud over hende.

Hun giver virkelig fuld valuta for pengene (1200 for 30 minutter - alt inkluderet; du betaler kun for hendes tid).
Hun er helt afklaret med hvad hun laver, da vi småsnakkede mens jeg tog tøj på igen. Vi skal i Danmark være glade for Sveriges restriktive lovgivning på prostitutionsområdet, så vi kan få en stjerne som Jackey her til landet.

Hvis jeg skulle droppe denne (noget dyre) hobby, så ville Jackey helt klart være på blokken over mulige sidste besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.