Hop til indhold

Recommended Posts

Var lige forbi denne dejlige pige til 1 times leg. 

https://annoncelight.dk/showad/352519

Hun er supersød og levere en fantastisk service. 

Hendes bj var rigtig dejligt og da hun bagefter besteg pikkemand  blev det endnu bedre er du sunshine en lækker følelse af hendes dejlige fjams ja det var godt nok en fornøjelse og med synet af hendes lækre krop ja så gik det alt for hurtigt:)

Kæmpe thumps up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner 

 

Så havde jeg en rigtig lækker og fræk aftale, med vores alle sammen dejlige Melinda...

 

Jeg kan kun lægge i slip strømmen, fantastisk dejlig og lækker pige. Og fantastisk lækker service, krop og god kanon leg!!! 10/10 her fra.

 

Alle der ikke har besøgt hende, kan jeg kun sige komme afsted, hun smutter Mandag!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lige besøgt Melinda i dag i Holsted. <3 Det var efterhånden mit 10. besøg hos hende. Hun er uden tvivl min yndlingspige - skide sød og smuk. Dejlig GFE med masser af lækre kys. Hun rejser hjem igen efter denne weekend. Håber hun snart kommer igen. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved, hvornår den dejlige Melinda vender tilbage? Hun er savnet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes hun har været væk i lang tid denne gang. Jeg håber ikke hun er stoppet :shock: 
Jeg ved ikke om nogen herfra har kontakt med hende når hun er hjemme? 

Jeg ser hende gerne tilbage snart.
Jeg får nogle af mine egne penge tilbage og nogle af dem vil jeg da gerne brænde af på en god oplevelse med hende:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun rejste på et tidspunkt sammen med en pige der kaldte sig Nelly. Er der tilfældigvis én der ved hvad der er blevet af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...