Gangbang 602 Skrevet 27. Juli, 2023 (edited) GB man ikk kan sige nej til Centralt på Frederiksberg afholdes gangbang tirsdag d. 1/8 fra kl 13 til 15 Om tøsen. Liderlig nymfe fræk lækker tøs midt 30erne søger en masse frække mænd til cremepie. Elsker sperm, jo mere, jo bedre. Knep mig i alle huller og eller flere i fissen, mundknep/gag, spyt på mig, sprøjt på mig, kom i min mund, kom i mit ansigt Gør hvad du vil med mig. “Næsten” Krav fra tøsen er der er kondom på ved anal og skifter kondom hvis man skifter hul. Ønsker du at slikke mig ren, må du gerne det. Næsten alt er tilladt - dog ikke fisting. Hun tilbyder sex uden kondom men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det Der er mulighed for bad før og efter (vær gerne trimmet forneden) Der er øl/vand Så kom frisk gutter og tilmeld jer dette gangbang så i får en god oplevelse og tøsen får en masse sperm fantasier opfyldt/udfyldt Vælg mellem 1 time 1000 kr. 2 timer 1500 kr. Vigtigt at skrive om man vil deltage 1 eller 2 timer og om det er fra klokken 13 eller 14 Tilmeldning på følgende mail [email protected] Skriv venligst “Frederiksberg 1/8” ved tilmedling/spørgsmål DISKRETION: forventes fra alle sider Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer Afbud senest 24 timer før. Vi forbeholder os retten til aflyse ved for få tilmeldte. Redigeret 27. Juli, 2023 af Gangbang Fejl billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 31. Juli, 2023 Bliver det her til noget? Annoncen på AL er væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 602 Skrevet 31. Juli, 2023 Emptyman skrev, for 3 timer siden: Bliver det her til noget? Annoncen på AL er væk. Hov endnu en på eroguide der er hurtig på aftrækkeren Det bliver til noget og annoncen er stadigt på annoncelight så brug lige 2 min mere på at kigge efter før du skaber panik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 31. Juli, 2023 Gangbang skrev, for 47 minutter siden: Hov endnu en på eroguide der er hurtig på aftrækkeren Det bliver til noget og annoncen er stadigt på annoncelight så brug lige 2 min mere på at kigge efter før du skaber panik Der er skam ingen, der skaber panik her, der stilles derimod stille og roligt et spørgsmål, affødt af at den oprindelige annonce er slettet (https://annoncelight.dk/showad/372049). Jeg kan i øvrigt stadig ikke finde nogen annonce på AL for dette event på trods af flere søgninger, men det er da muligt, den gemmer sig et sted. Så fint med tilbagemelding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 602 Skrevet 1. August, 2023 Emptyman skrev, for 6 timer siden: Der er skam ingen, der skaber panik her, der stilles derimod stille og roligt et spørgsmål, affødt af at den oprindelige annonce er slettet (https://annoncelight.dk/showad/372049). Jeg kan i øvrigt stadig ikke finde nogen annonce på AL for dette event på trods af flere søgninger, men det er da muligt, den gemmer sig et sted. Så fint med tilbagemelding. Hej opslaget var på i går under hovedstaden og er på nu igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg