Hop til indhold

Forbavsende rummelighed

Featured Replies

Skrevet

Jeg sidder lige og læser atter et indlæg fra en fyr, der har været ude for, at han hverken har fået den tid eller de ydelser han har betalt for.

det får mig til at tænke på, at vi egentlig er forbavsende overbærende, når det sker. Der er selvfølgelig ikke så meget vi kan gøre, men jeg kan undre mig over, at vi ikke bliver mere vrede. Den klassiske situation er jo, at vi f.eks betaler 1500-2000 for en time med kys, cim, osv. når så betalingen er faldet kysser hun pludselig ikke alligevel og cim er ikke en mulighed. Derefter lægger hun sig død, så man kan betjene sig selv og efter 10 minutter kommer så “finish now”. Så går man hjem og skriver en sur anmeldelse i EG - der er jo ikke andet man kan gøre. Men man har smidt 1500-2000 ud af vinduet. Hvis man så er den fornuftige type, har man nøjedes med 1/2 til, så man har “kun” tabt 1000 kr. aer det kun mig, der synes, det er vildt mange penge at tabe ?

prøv at foredtille jer, at det samme sker på en restaurant. I har bestil og forudbetalt en 5 retters gourmet-meny med tilhørende vine. Når I så kommer frem er tjeneren uforskammet. Derefter får I serveret en markrelmad som hovedret, hakkebøf fra dåse som hoved ret og en Frisko is som dessert. De sidste 2 retter og vinen kender kokken ikke noget til. Efter 15 minutter bliver I smidt ud af restauranten fordi tjeneren skal bruge bordet. Hvis I bagefter skulle anmelde det, ville vi ikke bruge noget kraftigere vendinger end vi bruger, når det er en GP, der tager røven på os ?

Nå men der er gudskelov mange søde og reelle piger, som fortjener al den ros vi kan give dem - men der er ingen grund til at vise forståelse overfor svindlerne i branchen

Skrevet

God pointe .... men for mit eget  vedkommende gider jeg simpelthen ikke diskutere seksuelle ydelser med en trunte der er ude på at hustle mig da akten jo kræver en vis begejstring fra min side....

Men jo det er faktisk mange penge der af og til går til spilde på den konto 

Skrevet

Netop derfor findes sider som denne, så vi i videst muligt omfang undgår de situationer.

Skrevet
lidenskabogvarme skrev, for 2 timer siden:

Jeg sidder lige og læser atter et indlæg fra en fyr, der har været ude for, at han hverken har fået den tid eller de ydelser han har betalt for.

det får mig til at tænke på, at vi egentlig er forbavsende overbærende, når det sker. Der er selvfølgelig ikke så meget vi kan gøre, men jeg kan undre mig over, at vi ikke bliver mere vrede. Den klassiske situation er jo, at vi f.eks betaler 1500-2000 for en time med kys, cim, osv. når så betalingen er faldet kysser hun pludselig ikke alligevel og cim er ikke en mulighed. Derefter lægger hun sig død, så man kan betjene sig selv og efter 10 minutter kommer så “finish now”. Så går man hjem og skriver en sur anmeldelse i EG - der er jo ikke andet man kan gøre. Men man har smidt 1500-2000 ud af vinduet. Hvis man så er den fornuftige type, har man nøjedes med 1/2 til, så man har “kun” tabt 1000 kr. aer det kun mig, der synes, det er vildt mange penge at tabe ?

Nu kommer du ikke med en forkromet løsning på problemet. Ved eksemplet med restaurationen, kan du jo skrive om stedet på fx trustpilot, aviser, sige det til din kone, venner og familie, så de undgår samme fælde.

Hvis du går til en kvinde, hvor du betaler for sex og du bliver snydt, så er det nok ikke kone, familie og venner du fortæller det til, vel? At besøge en prostitueret er belagt med tabu over for mange.

80-90 % af mænd der besøger prostituerede, er gifte, eller lever i forhold. Hende der betjener dig, kan bare behandle dig som det passer hende, hun ved du ikke fortæller det til nogen, (måske ud over at advare om hende her). Mange prostituerede aner ikke engang dette site eksisterer.

Man har stedet her  til at site at ytre sig på. Her er det regler for tonen i det skrevne, det accepterer man, når man opretter sig som medlem.

Her er en del medlemmer, men kun et mindretal i forhold hvor mange der faktisk bruger betalingssex. 

Det ER svært at lure om man bliver snydt. Nogen gange er det åbenlyst, hvis billede i annoncen ikke passer og hvis det skrevne i annoncen, er helt væk fra virkeligheden.

Andre gange, kan det godt være at alt spiller 100 %, men når du så har betalt, så kan hun lige pludselig ikke levere det aftalte. Det er sådanne situationer der p..... mig mest af, for det er rendyrket svindel. Der må man bare gå, sætte sig i bilen og dunke hovedet i rattet. Jeg er ikke så ked af at miste pengene, jeg er mere sur, gal, vred over nogen har så dårligt et syn på deres kunder af de giver f... i dig og andre uheldige kunder.

Prøvede det engang på Fyn. Jeg gik ud i bilen, 1500 kr fattigere, var der i max 10 minutter, incl afklædning og et hurtigt bad. Intet af det vi havde aftalt , både på sms og på tlf, kunne hun indfri, så skred.

Blev siddende i bilen udenfor huset et stykke tid. Næste kunde kom. Han gik forbi mit nedrullede vindue og jeg sagde til ham, "hold dig væk, hun vil ingenting". Han vendte om, til min store fryd. Sådan gjorde jeg ved 3 kunder på 1 1/2 time.

Hun skrev og truede mig på sms, hvilket prellede af på mig. Kørte lidt efter hjem, hvor jeg i flere timer kunne fryde mig over hendes tab af 3 kunder.:)

Hun tog røven på den forkerte.

Skrevet

Det er jo heldigvis sådan at der er instanser man kan klage til omkring hverdags ting det ikke har levet op til det reklamerede eller lignende gyldige grunde.. Det er sværere med dette erhverv.. For ikke at sige umuligt:ph34r:.. Markedet er ikke på nogen måder reguleret af andet end udbud og efterspørgsel.. 

Jeg må indrømme at jeg nogen gange har korset mig når jeg har læst hvor meget snyd nogle piger "tør" tillade sig.. The audacity:o.. Hvis man skal gå udfra den info man få fra en part selvfølgelig.. Det sjældent vi er så heldige at få historien fra den anden part også og når det sker ender det tit ud i noget bavl med grimt sprog osv fordi det jo altid vil være "he said-she said".. Jeg husker en tidlig anmeldelse af mig hvor der stod noget om tatoveringer osv der gjorde jeg vidste det ikke kunne være mig han havde besøgt hvilket jeg vist nok har kommenteret.. Mener ikke at anmelderen deltog yderligere i tråden men det er maaange år siden:lol:.. Så falske anmeldelser sker altså også.. 

Derudover kender jeg ikke den gyldne løsning.. Jeg mener altid man skal står på sin ret men samtidig kan man ikke tvinge folk til noget som helst her i livet uden det er enten ulovligt eller bare nedrigt.. Jeg ville dog mene at man burde bede om at få penge tilbage og hvis det ikke virker så burde man insisterer på at ringe til politiet.. Og så faktisk gøre det.. Ellers få man ikke stoppet adfærden.. Her er det sikkert tilrådeligt at sørge for at man har beviser for hvad der er foregået.. Evt ved at optage imens man beder om sine penge tilbage.. Dette er dog sikkert ikke heeeelt uden farer.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
lidenskabogvarme skrev, for 8 timer siden:

prøv at foredtille jer, at det samme sker på en restaurant. I har bestil og forudbetalt en 5 retters gourmet-meny med tilhørende vine. Når I så kommer frem er tjeneren uforskammet. Derefter får I serveret en markrelmad som hovedret, hakkebøf fra dåse som hoved ret og en Frisko is som dessert

Den klassiske æble-pære sammenligning.

Elementer som "bruge sig selv og sin krop DIREKTE" modsat at give en service eller levere en vare som et 3. element mellem 2 mennesker (fylde benzin på, male et stakit, servere en ret, lave en kofanger) må alt andet lige have en betydning. 

Derudover, som Jennifer siger, er dette vel et gråt område i den forstand, at mange kunder ønsker diskretion (ikke kan klage til Forbrugerombudsmanden eller forlystelsesstedet, da de ikke vil "opdages" og inderst inde godt ved, at der er en risiko for at der er bagmænd, de måske ikke har lyst til at møde). 

Sammenligningen bør vel være med en direkte pendant, hvor et mennesker bruger sig selv fysisk i en direkte kontakt for at tilfredsstille et behov. Hvorfor en forlystelsespark eller pedicure-dame ikke 100% er sammenlignelig. Selv om pedicure-damen (eller manden!) vel også kan have 20 kunder på en dag og skulle røre ved gamle, ildelugtende, ulækre tæer med vabler, hår og knyster. Måske en brovtende, uhøflig kunde, der vil prutte om prisen eller ikke har taget bad inden ankomst.

Det er da rigtigt, at mange gp´ere slipper med at give 10-15 minutters service men scorer timeprisen på 1200,- fx. De dog næppe selv får. 

lidenskabogvarme skrev, for 9 timer siden:

Hvis man så er den fornuftige type, har man nøjedes med 1/2 til, så man har “kun” tabt 1000 kr

Måske flere burde være fornuftige og:

Bruge anmeldte piger

Droppe de mistænkelige, nyere, dem, der ligner nogen, der har bagmænd eller vende om i døren, når pigen ikke smiler, bor i et rottehul, ikke forstår en bjælde eller ved, hvad der er aftalt

Bestille 15 minutter/droppe dem, der ikke tilbyder dette, når faren for at man er ude efter 15 minutter er så stor med visheden om, at GFE, inderlighed og kommunikation naturligvis ikke kan bygges med en udlænding og på så kort tid

Acceptere at man/mange har behov for at få taget trykket og derfor ikke forvente mere og hvis man har behov for mere (komme 2 gange, massage efter, sniksnak) så vælge en, man har checket først kan kommunikere på minimum engelsk og er der af egen vilje (selvstændige?). Jo flere gange man benytter disse "snydere", ikke vender om, ikke kontrollerer, ikke sparer op men SKAL have trykket taget som var det en menneskeret og benytter ikke villige eller truede og handlede piger eller piger, der bare skal have penge og så kunderne ud asap, jo længere tid vil risikoen for

at han hverken har fået den tid eller de ydelser han har betalt for.

Finde sted. 

Og derved adskiller denne branche sig nok lidt fra alle andre steder, ting og services, der jo tit bliver beklaget eller anmeldt og derfor måske mister gæster, indtjening, går fallit. Gp´ere: de fortsætter uanset hvad de snyder med, stjæler af falske fotos, lover og om de er handlede eller ikke er her af helt egen fri vilje. Så nogen må jo fortsætte med at besøge dem. 

Fordi de er overbærende?

Eller fordi de er behovsstyrede, ufornuftige, ikke kontrollerer ting selv først osv.

Så går man hjem og skriver en sur anmeldelse i EG - der er jo ikke andet man kan gøre. Men man har smidt 1500-2000 ud af vinduet

Er der ikke?

Er klar over, at nogle VIL prøve 20-25 årige unge eller bor steder, hvor der måske kun er een annonce og et sted. Stadigvæk: man har vel altid et valg for at gøre noget andet. FØR man smider 1500-2000 ud af vinduet eller betaler for no communication, ingen smil eller lyst (surprise), ligge og hugge oveni i en død krop og efter 7,32 min høre COME NOW BABY, FINISH, mens pigen tydeligt væmmes eller er i gang med at aftale næste besøg via tlf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.