Hop til indhold
Dialga

Fkk mondial (køln)

Recommended Posts

Det bliver en meget kort status rapport fra min meget korte tur på fkk mondial i køln.

Var der idag fra 17-19.  Og hold da op en pølse fest jeg var havnet i. Der var vel 30 mænd og 5-7 damer da jeg ankom og det blev ikke meget bedre da jeg gik kl. 19. Vil tror der kom ca 5 damer mere inden jeg gik. Kom på 2 på de 2 timer jeg var der.

1. Pige

En total dullet pige med pumpet bryster og strut læber. En ok omgang til 50 euro med sex og bj uden.

2. Pige

En russisk tynd dame med små brister. En ok omgang men heller ikke mere. Prisen var den samme 50 euro.

Så status er at pigerne nok er gået på ferie og fkk er pænt dødt. Meget kontrast fyld i forhold til sidst jeg bar der for 3 måneder siden hvor jeg sad som eneste mand mellem 20 piger.

 

Dialga

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Supplement til Dialgas anmeldelse:

Var på Mondial for 3-4 år siden. Frygteligt sted, der var metaldetektor som i lufthavnen og skilte med at både pistol og kniv var forbudt. Stedet var en ren Tyrker/araber klub for det helt unge (bande) segment.

Pigerne var såmænd pæne nok dog meget rå i deres attitude som nok afspejlede det miljø de var placeret i. Det eneste positive var at det var ekstremt billigt husker det som 30 euro for 20 min. Med de tider der er generelt og det publikum de servicerer er det nok kun piger fra allernederste hylde der gider lægge krop til sådan en lokalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...