Hop til indhold
Mr1time

Nid thaimassage - Vissenbjerg

Recommended Posts

Mr1time skrev, den 26.7.2023 at 20:17:

Dette er bare en oplysning, ingen anmeldelse

https://annoncelight.dk/showad/305254
 

spurgte på 30 min. massage med Hj. Fik prisen kr. 1000.- så tror bare jeg leder videre. Mine penge gror ikke på træerne, men måske i andre har mange af den type træer.

Nej den slags træer er vist ikke opfundet endnu, og du har fuldstændig ret. Prisniveauet er steget kraftigt på det seneste, som når en times fuld ydelse udbydes til kr 1500,-, hvor kr 1000,- var mere rimeligt, og vel en ok timeløn. Og i det her tilfælde, hvor der forlanges kr 1000,- for noget, der i virkeligheden højst burde koste det halve. Stærkt at sige nej til den slags ågerpris, selvom man nogen gange  kan være frister alligevel, når man nu har lyst. Måske burde vi være stærkere til at sige fra overfor denne “udnyttelse” af mandens behov og lyst, så priserne kan finde et mere overkommeligt leje. Eller hvad synes i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I får det til at lyde som en menneskeret at få billig fisse, mon ikke pigerne krummer sig i væmmelse når de møder den nedgørelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr1time skrev, den 26.7.2023 at 20:17:

så tror bare jeg leder videre

Det var nok også det hun ville opnå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
montør skrev, for 12 timer siden:

I får det til at lyde som en menneskeret at få billig fisse, mon ikke pigerne krummer sig i væmmelse når de møder den nedgørelse 

Slet ikke, men den pris er da dyrere end alle andre steder. De fleste piger har da FP 30 min. til kr 1000.- så er det vel også dyrt med kun et HJ.

men jeg kan jo tage fejl

Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Det var nok også det hun ville opnå. 

og det opnåede hun, så helt fint. Der er så mange piger som har bedre rimelige priser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...