Hop til indhold
VildMedThai

Hvem er glædespigerne her på Eroguide

Recommended Posts

Hej med jer

Vil egentlig blot høre om man kan se de glædespiger der er herinde, der mener jeg om man kan åbne deres profil og se hvem/billeder og hvad de tilbyder. forstår også godt hvis de vil være anonyme.

dejlig dag til alle :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak har godt set hele oversigten og tror også der er mange medlemmer der ikke er her mere, meget gamle profiler og længe siden de har være logget på. det var mere hvsi man kunne se billeder og måske deres hjemmeside. tænker det nok også er bedst sådan, desværre nok mande der så ville spame der profil :blink::-) var blot nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, 1 time siden:

Tak har godt set hele oversigten og tror også der er mange medlemmer der ikke er her mere, meget gamle profiler og længe siden de har være logget på. det var mere hvsi man kunne se billeder og måske deres hjemmeside. tænker det nok også er bedst sådan, desværre nok mande der så ville spame der profil :blink::-) var blot nysgerrig 

JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Jeg tænker de fleste af os er at finde enten på eroguide eller annoncelight hvis man skriver vores navn der inde^_^.. 

Jeg kan nemt linke til min egen annonceprofil men jeg ved ikke om det er tilladt:ph34r::lol:.. 

Så linker jeg da bare til den :P Jeg tænker iøvrigt Jennifer vil falde i din (ts) smag, selvom hun ikke er thai. Hun er sød, petit og super smuk :wub:

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Du kan søge på annoncer ud fra område, type osv. Det har sin egen søgefunktion, altså ikke den samme som at fremsøge noget i debatterne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Du er et styks dejlig ung dame:wub:.. 

Fik lige kigget på din profil, og du mangler vist heller ikke noget ;-)

Din profil ser til gengæld farlig ud............ enten bliver man afhængig eller smask forelsket, uanset hvad, så er man "fucked" tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer

Vil egentlig blot høre om man kan se de glædespiger der er herinde, der mener jeg om man kan åbne deres profil og se hvem/billeder og hvad de tilbyder. forstår også godt hvis de vil være anonyme.

dejlig dag til alle :P

Annoncesektionen herinde kunne være et godt sted at begynde….

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 5 timer siden:

Så linker jeg da bare til den :P Jeg tænker iøvrigt Jennifer vil falde i din (ts) smag, selvom hun ikke er thai. Hun er sød, petit og super smuk :wub:

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

SiaUngQ :x ja du tænker rigtigt, JenniferRomantica ser da rigtig lækker og meget fræk ud:xog kunne sagtens være en man skulle give et besøg, har faktisk aldrig besøgt danske pige, har nok et eller andet med de Thailandske piger:biggrin:  

Tak for jeres dejlige tilbage meldingerne se så pige at linke til jeres hjemmeside på jeres profil så er det nemt at besøge jer og se hvilket område I er fra

Tak skønne glædespiger<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
VildMedThai skrev, for 19 timer siden:

Nogle af dem linker til deres annoncer, via deres profil, hvilket du kan se flere eksempler på her i tråden.

Alternativt er selv at fremsøge deres annoncer som også bliver foreslået herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...