Hop til indhold
Åbenrå

Ts Camilla.

Recommended Posts

Så skulle det prøves. 

Min første gang med en trans.

Jeg har længe gået med tanken om at prøve at være sammen med en trans, så i dag skulle det prøves, og jeg har ikke fortrudt et sekund. Udvalget i det sønderjyske er ikke det helt store, men jeg fandt en alligevel og valget blev Ts Camilla i Rødekro. 

Vi fik, efter kort SMS skriveri frem og tilbage aftalt en tid. 

Da jeg ankommer til adressen kommer der en rimelig lækker trans og åbner døren og får mig guidet ind på et værelse. Vi får afregnet og tøjet bliver smidt. Vi lægger os i sengen og så begynder tingene at tage fart. Jeg får en pik i munden og får faktisk hurtigt den stiv og jeg nyder at have den i munden. Camilla beder mig om at vende mig om på ryggen og så bliver min stjerne smurt ind i glidecreme og jeg mærker at hun kommer ind i mig... hvilken nydelse det var. At mærke en stiv pik kører frem og tilbage i mig var mere end jeg kunne holde til og jeg kommer ud over det hele i løbet af ingen tid. Til sidst kommer hun også, og det føles som en drøm der gik i opfyldelse.  Selv om vi begge var kommet var det ikke noget med at jeg skulle jages ud af døren. Vi lå og suttede den af på hinanden og jeg kunne mærke at der kom liv i hende igen og så fik jeg en tur mere. Min røv føles godt brugt efter den tur, men på den gode måde. Det er bestemt ikke sidste gang jeg skal prøve en trans.

https://annoncelight.dk/showad/344377

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...