Hop til indhold
MotionMan

Swan Thaimassage i Flensburg

Recommended Posts

Var forbi Flensburg, og syntes det var tiden for en ekstra lille julegave til "manden der har alt", så bilen blev drejet ind til Swan Thaimassage på Appenrader Strasse.

 

Døren blev åbnet af en lille sød sag der hed Mai (hende med hvid taske på forsiden af deres hjemmeside).

Blev vist ind i massagerummet, og bedt om at smide alt tøjet, så var stilen ligesom lagt :smile:

Hun var klædt i en lille stram kjole, så der var masser af kropskontakt, da hun kravlede rundt oven på mig. Der blev brugt rigeligt med olie, og hun havde en rigtig godt massage metode, hvor hun brugte begge arme på kryds, samtidig med at hun klemte og maserede mine ben med hendes. Hun gled også op og ned af mine ben samtidig med, og kunne tydeligt mærke hendes underliv igennem hendes tynde trusser.

Undervejs kom det uundgåelige tilbud om B2B, men €150 var lige i overkanten syntes jeg.

Efter en længere massage af bagsiden og dejlige strejf og blide klem af boller, blev jeg vendt om, og begejstringen udeblev ikke.... så hun foreslog igen en B2B, nu til €130.... jeg blev nødt til lige at liste en hånd ind i trusserne på hende først, og da jeg mærkede at hun var helt glat, og ikke mindst våd.... overgav jeg mig :smile:

Hun vred sig hurtigt ud af den lille kjole og de små trusser, og guder for et syn.... lille petite krop med de sødeste strittende a-bryster, lille lækker fisse med helt stramme skamlæber.

Hun begyndte at smøre ekstra godt med olie ud over mig, hvorefter hun gled rundt over det hele, incl. massage af lemmet med hendes bagdel og det ydre af hendes fisse.

Jeg tog nu fat i hende, og trak hende op til mig, så jeg kunne gå på opdagelse i hendes dejlige fisse, og hvilken oplevelse. Slikkede hende, åd hende, tunge kneppede hende længe.. hun kunne tydeligvis lide det, for hun var VÅD :smile:

Fik hende kastet om på ryggen, og så blev hun ellers finger kneppet, hun lå helt åben og nød det med rullende øjne.

Efter noget tid tog hun fat om kalorius, bad mig om ekstra meget olie, og så blev han holdt ned over kendes klitoris med hele skaftet. Begyndte nu at kneppe hende udenpå hendes fisse, mens hun fastholdt sin hånd ovenpå. Jeg stak samtidig to fingre op i hende imens, og det var rigtigt frækt, og efter 5 minutter i denne stilling, skød jeg med et brøl en kraftig ladning udover hendes mave og bryster.

Tørrede selvfølgelig pænt op efter mig, hvorefter hun langsomt rejste sig op, væltede mig om på ryggen, og nu gav hun 10 minutter ekstra massage af hele forsiden, mens jeg langsomt kom til hægterne igen.

Perfekt afslutning på en god oplevelse :smile:

 

Dejligt at der ikke konstant bliver kikket på uret, men istedet koncentreret 100% om den fælles oplevelse. Efterfølgende bad er en selvfølge.

 

Kommer klart igen næste gang turen går sydover.

 

 

 

Redigeret af MotionMan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig beskrivelse MM. De 130 euro - var det ialt eller + massagen. Og i sidste fald - hvad kom du af med i alt? Måtte du ikke komme ind i hende eller ?

 

Hvor gammel mon hun er og har hun tatoos?

 

Har været der for et godt stykke tid siden, men der var ikke mulighed for andet end BtoB med hj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

€130 ialt

Ingen penetrering, og havde jeg heller ikke lyst til uden kondom ;-)

Over 20 under 30 er mit bedste bud.

Ingen tatoos.

 

Har været der en del gange før i tiden, hvor meget de tillader under en B2B kommer halt an på den enkelte pige og kemien på dagen.

 

Dejlig beskrivelse MM. De 130 euro - var det ialt eller + massagen. Og i sidste fald - hvad kom du af med i alt? Måtte du ikke komme ind i hende eller ?

 

Hvor gammel mon hun er og har hun tatoos?

 

Har været der for et godt stykke tid siden, men der var ikke mulighed for andet end BtoB med hj.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

€130 ialt

Ingen penetrering, og havde jeg heller ikke lyst til uden kondom :wink:

Over 20 under 30 er mit bedste bud.

Ingen tatoos.

 

Har været der en del gange før i tiden, hvor meget de tillader under en B2B kommer halt an på den enkelte pige og kemien på dagen.

 

Tak MM. Jeg regnede da med at de havde kondom liggende. Har du tidligere været ude for at penetrering har været inkluderet. Får du lov at vælge pige eller er det "bare" den der åbner?

 

Jeg har været der engang (anmeldelse skrevet) og gået en gang derfra da jeg egentlig synes 1000 kr. er dansk prisniveau, og lige den dag havde jeg sådan en lyst til at se og mærke en pige rigtigt, men det fik du jo egentlig også lov til. Det er ellers et dejligt sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, så vil jeg berette om min tur til Pha Swansea massage på Aabenraderstrasse 71, i Flensburg.

Det har indtil nu været den absolut bedste omgang Thai massage nogensinde, og jeg har da nu prøvet nogle forskellige efterhånden :-)

Havde set de åbnede kl. 10.00, og da jeg netop havde muligheden i sidste uge, skulle det da prøves.

Min mening: bedre en både Nina i Marselisborg alle i Århus og ved Kat i Randers, hvor jeg desværre aldrig har oplevet de dejlige beskrivelser som andre har beskrevet.

Var der alt for tidligt, sad og ventede i bilen tæt på, men fik flere gange øjenkontakt med en ældre dame, jeg syntes lurede på mig.

Da jeg kunne se at døren indtil Pha, stadig var lukket med en ekstra trædør, og ikke var åbnet 10.10, frygtede jeg hun var en 'spion' for massage stedet, sæt de troede jeg var civil politi mand!!

Jeg kørte op til sidevejen ved Aldi, og parkerede bilen. Gik stille tilbage, og da var træ døren åben, så den rigtige glas dør var synlig.

Så jeg gik direkte hen, ringede på, og straks åbnede den dejligste bette thai pige, døren. Jeg blev vist ind et lidt mørkt rum, men ganske pænt og rent. Jeg smed det hele og lagde mig klar.

Hun kom frisk ind, spurgt om jeg udover alm massage også ville have en b2b? Nej tak.

Vil du så have en happy ending? JA tak, meget gerne.

Jeg fik alm blød massage på benene og blev pirrede i mellem ballerne og klokkeværket, nøjee det var godt! :-)

Hun fortsatte op på ryggen og skulderen, og massagen blev seriøs, hård men dog kærlig. Ingen pirringen, uha, havde hun glemt mit JA tak...? Jeg lå og tænkte at det så bare var som på Silkeborgvej (112, tror jeg det er) i Århus, hvor det kun er de sidste 6-7 min. det et frækt. Men heldigvis ændrede det sig.

Efter det seriøse massage, begyndte den dejligste pirring, af klokkeværket, stang og baghul. Hold da op det var godt, stille roligt, følte ingen tidspres, finger ind, bevæge sig rundt, stangen og hoved pirret, klokkeværket fik nulre tur, fingre ind og ud igen, super dejligt :-).

Det tror jeg der gik mindst 12-15 min med, hvorefter jeg hævede mig lidt op fra madrassen og hun gokkede løs, samtidig med en finger i hullet og jeg kom i dejlig udløsning! Hun bad mig vende mig, og jeg fik 10 min på forsiden.

Derefter takkede jeg mange gange, roste hendes arbejde, og hun viste mig badet.

Men nu var det dog lidt specielt. Da jeg var færdig og kom ud, sad næste mand og ventede, i forrummet, så man kunne 'se' hinanden. Jeg gik ind i massage rummet og fik mit tøj på.

Pigen kom ind med et glas vand, og jeg gik ned ud og betalte. 80€, fair nok! betalte med glæde:-). Da jeg gik ud, kom en anden mand ind, lidt mærkeligt at man ved de andre skal det samme som mig....! Nærmest kø!

Men uha det var super lækket, dejligt. Både god massagen og super god happy ending.

Jeg kommer igen....:-))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, så vil jeg berette om min tur til Pha Swansea massage på Aabenraderstrasse 71, i Flensburg.

Det har indtil nu været den absolut bedste omgang Thai massage nogensinde, og jeg har da nu prøvet nogle forskellige efterhånden :smile:

Havde set de åbnede kl. 10.00, og da jeg netop havde muligheden i sidste uge, skulle det da prøves.

Min mening: bedre en både Nina i Marselisborg alle i Århus og ved Kat i Randers, hvor jeg desværre aldrig har oplevet de dejlige beskrivelser som andre har beskrevet.

Var der alt for tidligt, sad og ventede i bilen tæt på, men fik flere gange øjenkontakt med en ældre dame, jeg syntes lurede på mig.

Da jeg kunne se at døren indtil Pha, stadig var lukket med en ekstra trædør, og ikke var åbnet 10.10, frygtede jeg hun var en 'spion' for massage stedet, sæt de troede jeg var civil politi mand!!

Jeg kørte op til sidevejen ved Aldi, og parkerede bilen. Gik stille tilbage, og da var træ døren åben, så den rigtige glas dør var synlig.

Så jeg gik direkte hen, ringede på, og straks åbnede den dejligste bette thai pige, døren. Jeg blev vist ind et lidt mørkt rum, men ganske pænt og rent. Jeg smed det hele og lagde mig klar.

Hun kom frisk ind, spurgt om jeg udover alm massage også ville have en b2b? Nej tak.

Vil du så have en happy ending? JA tak, meget gerne.

Jeg fik alm blød massage på benene og blev pirrede i mellem ballerne og klokkeværket, nøjee det var godt! :smile:

Hun fortsatte op på ryggen og skulderen, og massagen blev seriøs, hård men dog kærlig. Ingen pirringen, uha, havde hun glemt mit JA tak...? Jeg lå og tænkte at det så bare var som på Silkeborgvej (112, tror jeg det er) i Århus, hvor det kun er de sidste 6-7 min. det et frækt. Men heldigvis ændrede det sig.

Efter det seriøse massage, begyndte den dejligste pirring, af klokkeværket, stang og baghul. Hold da op det var godt, stille roligt, følte ingen tidspres, finger ind, bevæge sig rundt, stangen og hoved pirret, klokkeværket fik nulre tur, fingre ind og ud igen, super dejligt :smile:.

Det tror jeg der gik mindst 12-15 min med, hvorefter jeg hævede mig lidt op fra madrassen og hun gokkede løs, samtidig med en finger i hullet og jeg kom i dejlig udløsning! Hun bad mig vende mig, og jeg fik 10 min på forsiden.

Derefter takkede jeg mange gange, roste hendes arbejde, og hun viste mig badet.

Men nu var det dog lidt specielt. Da jeg var færdig og kom ud, sad næste mand og ventede, i forrummet, så man kunne 'se' hinanden. Jeg gik ind i massage rummet og fik mit tøj på.

Pigen kom ind med et glas vand, og jeg gik ned ud og betalte. 80€, fair nok! betalte med glæde:-). Da jeg gik ud, kom en anden mand ind, lidt mærkeligt at man ved de andre skal det samme som mig....! Nærmest kø!

Men uha det var super lækket, dejligt. Både god massagen og super god happy ending.

Jeg kommer igen.... :smile:)))

 

Valgte du Olie massage, Tantra Massage, eller Trad. Thai Massage?.

 

Tror godt, hvis jeg kommer derned en dag, at jeg ville vælge en Olie Massage, med B2B, er B2B inkl happy ending?

Og hvad koster de ekstra ydelser? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valgte trad. Thai.

De koster alle almindeligvis 40€, med tillæg på også 40€ for happy end og + 40€ yderligere for b2b, vil jeg tro.

Så priserne ligner jo dk, er således 120€ for b2b, inkl. happy end.

Blow job, kender jeg ikke muligheden for!

God tur :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blowjob har jeg aldrig oplevet dernede, men ved b2b må man godt bruge tungen for det meste

Redigeret af Dan1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet for en 14 dage siden. Sød pige fulgte mig ned i det førnævnte rum 3, som rigtig nok er meget mørkt. Massagen var nok den bedste jeg har fået på et Thai sted. Hun kom hele vejen rundt, selv ørene blev masseret.!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen friske updates herfra? er meget nysgerrig efter og høre mere om deres body 2 body - pris, er pigen helt nøgen fra start, er der afslutning med osv osv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har været forbi Swan thaimassage i dag, som nu hedder Pha's thaimassage, men hjemmesiden er den samme. Jeg havde ikke bestilt tid men tog chancen og blev budt inden for af den smukkeste lille thai dame, som viste sig at hedde Kab eller Kass og er 27 år.

Jeg bestilte B2B og fik en fantastisk god massage, hvor hun var nøgen hele tiden. Hun har den smukkeste krop med små dejlige bryster. Det sluttede af med at hun masserede mig til den skønneste udløsning, mens jeg fik lov at slikke hendes dejlige fisse, så hun fik orgasme samtidig.

Jeg har besøgt stedet en gang før, hvor jeg fik en rigtig dejlig massage af ejeren Pha, som har nogle dejlige bryster, som jeg er lidt i tvivl om er ægte er ej. Men Pha kan også sit kram og sammen med hende fik jeg to udløsninger mens jeg slikkede hendes våde lækre fisse.

Så jeg kan varmt anbefale stedet. Det er ikke sidste gang jeg kommer der. Alt er bare perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange er der generelt på vagt ad gangen ?

Vi er to gutter der skal på roadtrip til Maj, og vi leder efter et sted hvor vi kan blive “underholdt” :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...