Hop til indhold
Guest UkendtFyr00

Louiseplussize Holder ikke sin aftale

Recommended Posts

Guest UkendtFyr00

Louiseplussize overholder ikke sin aftale betalte 700 kr for at mødes og ha sex 1 time da jeg er hos hende også imens jeg er hos hende ringer hendes veninde ringer inden så vælger hun at sige at hun bliver nød til at smutte og høre ikke fra hende siden virkelig dårlig stil
ikke en jeg gider at mødes med igen når man ikke kan overholde en aftale....

andre der har haft dårlige oplevelser med hende? . https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg forstår dig korrekt - var du i hendes lejlighed ???

hvis jeg blev efterladt i hendes lejlighed, og hun smuttede, ville jeg spise alt hvad hun havde i køleskabet - og blive der indtil hun vendte retur, sidde i sofaen med et smil og sige jeg er også klar til een time sex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en raffineret måde at tjene penge på. Det er nok også sjovere at være hos veninden end have sex med dig. Sagt på en anden måde, så er det mangel på ansvar over for aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UkendtFyr00 skrev, den 25.7.2023 at 19:08:

Louiseplussize overholder ikke sin aftale betalte 700 kr for at mødes og ha sex 1 time da jeg er hos hende også imens jeg er hos hende ringer hendes veninde ringer inden så vælger hun at sige at hun bliver nød til at smutte og høre ikke fra hende siden virkelig dårlig stil
ikke en jeg gider at mødes med igen når man ikke kan overholde en aftale....

andre der har haft dårlige oplevelser med hende? . https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl

godt du ikke betalte hende så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...