Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg er flyttet til Frederikssund og trænger til noget god thaimassage. Har udset mig Tawan Thai Massage, da det ligger i gåafstand. 
Nogen der har prøvet Tawan Thai i Frederikssund? Hvordan er massagen og ekstra ydelserne? 
Og er der særlige piger i kan anbefale? Er til den slanke type ;-)

Skrevet
Nyibyen skrev, for 25 minutter siden:

Hej, jeg er flyttet til Frederikssund og trænger til noget god thaimassage. Har udset mig Tawan Thai Massage, da det ligger i gåafstand. 
Nogen der har prøvet Tawan Thai i Frederikssund? Hvordan er massagen og ekstra ydelserne? 
Og er der særlige piger i kan anbefale? Er til den slanke type ;-)

Du skulle nok have lagt dit indlæg i det rette forum som er;

https://www.eroguide.dk/forum/forum/84-efterlysninger-af-thaimassage-og-thaipiger-på-sjælland-og-københavn/

Da du er nyoprettet tror jeg ikke du kan gøre det selv, og der skal en moderator til at gøre det.

Jeg indberetter dit indlæg, så flytter Admin det når de ser det.

Du kan altid rette/slette et indlæg indtil en (1) time efter du har postet det, men det kræver vist at der går 24 timer efter at du er oprettet som medlem.

Velkommen til

Redigeret af Gløden

Skrevet

Fr.sund :ph34r: undskyld 

Redigeret af Ja ja ja

Skrevet
Ja ja ja skrev, for 10 minutter siden:

Havnegade 21

Du må ikke skrive adressen her, når den ikke står i annoncen. Du kan redigere i dit indlæg, i 1 time efter det er skrevet.

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

Du må ikke skrive adressen her, når den ikke står i annoncen. Du kan redigere i dit indlæg, i 1 time efter det er skrevet.

Du skulle nok ikke ha "citeret" Ja ja ja, men blot tagget ham, han kan ikke fjerne citatet, der skal en moderator tilB)

Skrevet
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Du skulle nok ikke ha "citeret" Ja ja ja, men blot tagget ham, han kan ikke fjerne citatet, der skal en moderator tilB)

Du har ret, vil gøre det fremover.

Skrevet
  • Author

Jeg søger erfaringer med piger hos Tawan Thai i Frederikssund? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.