Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik besøgt Anne i Hobro i dag. Supersmuk, sød, dejlig, store bryster (silikone tror jeg). Jeg fik traditionel thaimasse (mens An e var nøgen) og b2b som afslutning. 
Til sidst fik hun vredet min ryg og nakke. Alt i alt en fornuftig oplevelse. 
Det eneste der var lidt funky var prisen, jeg var blevet tilbudt b2b en time til 800 over sms, og Anne bad om en snas mere. Det havde jeg lidt regnet med. En times b2b for 800 virker crazy billigt. 

Jeg er ret overbevist om at hun tilbyder det hele, for hun kommenterede ret bramfrit “so no fucking?” da jeg bad om b2b :D 

Hun er lige kommet og siger hun vil være her en god del tid.

https://annoncelight.dk/showad/295328

Del dette indlæg

Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 31 minutter siden:

Har hun butik i gågaden???

Skriv og spørg. Jeg tænker der er en grund til at hun ikke fortæller sin adresse. Men jeg skal da gerne sige at det ikke er et videre diskret sted ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Navnet på butikken er nævnt i en anden tråd. Det er ikke pigen på billederne, men en ret smuk pige. Hun virker ikke så begejstret for ”det sjove” da jeg var der, hun virkede mere interesserede i at masserer. Jeg gad ellers godt have udforsket den krop noget mere, men syntes det er lidt turn off hvis ikke pigen virker til at kunne lide det…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah ja, det oplevede jeg så ikke. Men det er ikke så rart at være sammen med en, som ikke synes det er sjovt. Da hun gav mig b2b virkede det ikke til at hun var tilbageholdende. Men jeg vil give dig ret i at det virker til at hun er gladest for massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu besøgt Anne 3 gange.

er lidt pjattet med hende, og hendes fjantende personlighed.

hun er yderst serviceminded overfor mig, og ligger sig selv tilrette til en god omgang 69, hvilken hun godt kan lide.

jeg får i den grad valuta for pengene hos hende, og kommer helt sikkert igen..

Jeg har hver gang startet med sex, og afsluttet med massage, hvor hun lige nævner.. NOW I KILL YOU.. og massage kan hun også godt finde ud af..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...