elcon71 261 Skrevet 25. Juli, 2023 Nogen der har erfaring med denne gudinde? Har holdt lidt øje med hendes annonce, men mangler lige det sidste til at sætte mig i bilen og besøge hende Billederne er MEGET diskrete, så det skubber mig heller ingen steder https://annoncelight.dk/showad/379941 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 25. Juli, 2023 Tænker ikke du skal regne med det er en ægte pige med en timepris på 1000 kr.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 261 Skrevet 25. Juli, 2023 elcon71 skrev, for 1 time siden: Nogen der har erfaring med denne gudinde? Har holdt lidt øje med hendes annonce, men mangler lige det sidste til at sætte mig i bilen og besøge hende Billederne er MEGET diskrete, så det skubber mig heller ingen steder https://annoncelight.dk/showad/379941 Det var mest af alt ment som en JOKE - det kan være svært at se/læse Den er så grotesk dårligt lavet.. Men tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 25. Juli, 2023 (edited) elcon71 skrev, 1 time siden: Det var mest af alt ment som en JOKE - det kan være svært at se/læse Den er så grotesk dårligt lavet.. Men tak for hjælpen Ja den ironi fangede jeg ikke.. Håber ikke andre også ser det som en ægte forespørgsel og tænker de vil tage en for holdet.. Godt jeg fik "dummet mig" gratis først.. Redigeret 25. Juli, 2023 af JenniferRomantica 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 26. Juli, 2023 elcon71 skrev, den 25.7.2023 at 11:11: Billederne er MEGET diskrete Sjovt som begge annoncer du efterlyser (uden du selv bare kontakter "pigerne") nu er væk. Klassisk robotmail for senere at få dig hen på en dating/sex betalingsside: mon de ligefrem har folk ansat til at sidde og skive disse mails (set før) eller det bare er boots, indtil nogle hopper i fælden og man så skal konversere/svare på selve siden for at få folk til at købe coins. [email protected] Nogle gange glemmer de at skrive det samme navn i mailen som i mailadressen eller annoncen elcon71 skrev, den 25.7.2023 at 11:11: Har holdt lidt øje med hendes annonce, men mangler lige det sidste til at sætte mig i bilen og besøge hende Afgang med dig så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg