Hop til indhold
Guest Mand67

Frodig thai odense

Recommended Posts

Servicen var RIGTIG meget i orden skal jeg hilse at sige. Total fræk attitude fra start til slut....præcis som hun skriver i annoncen. 

Havde bestilt en halv time og hun spurgte om jeg ville ha massage først. Det var fint, sagde jeg. Men hun blev ved med at smile frækt og småpille her og der. Så nåede aldrig ned på maven. Tror ikke hun selv var specielt interesseret i massage - i hvertfald den dag :-) . Glimrende blow og derefter slik så safterne drev. Derefter sex i nogle stillinger og sprøjtede så ladningen ud over de store bryster....som dog ikke er kæmpe, men flotte syns jeg. Til gengæld får røven 10 med pil op for en thai at have. Hun har selvfølgelig nogle ekstra kilo over det hele, men er rimelig vel proportioneret med en stor fyldig bagdel. 

Jeg syns hun er kønnere end på billederne og virker yngre IRL, men det er jo nok smag og behag.

Klar anbefaling herfra hvis man er til thai'er med former.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for et par dage siden.

Hun er sød og smilende. Jeg følte mig meget velkommen. 

Fik en times massage, hvor vi småsnakkede lidt undervejs. Da turen kom til forsiden var hun lidt pirrende og prøvede at friste mig til ekstra, hvilket hendes dejlige smil og smittende væsen havde held til. Lidt ekstra penge sedler skiftede hænder, og så faldt hendes klæder.

Hun har en dejlig stor rund røv og nogle skønne flotte bryster. Begge dele meget kramme og nussevenlige. Hun har lidt ekstra polster på maven, men bestemt ikke noget der er forstyrrende for helhedsindtrykket. 

Vi smuttede over på sengen og lå først og kyssede og pillede lidt. Derpå tog hun villigt min stive rumsterstang i munden og suttede den helt siv. På med en gummifætter og så ind i hendes snævre hul. Hun er rigtig stram og dejlig. Det tog lige lidt tid at komme helt op i hende, men for pokker det var godt.

 

Kommer jeg igen. JA!

Redigeret af DipStick
trykfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
DipStick skrev, den 2.8.2023 at 15:58:

Jeg har også været der for et par dage siden.

Hun er sød og smilende. Jeg følte mig meget velkommen. 

Fik en times massage, hvor vi småsnakkede lidt undervejs. Da turen kom til forsiden var hun lidt pirrende og prøvede at friste mig til ekstra, hvilket hendes dejlige smil og smittende væsen havde held til. Lidt ekstra penge sedler skiftede hænder, og så faldt hendes klæder.

Hun har en dejlig stor rund røv og nogle skønne flotte bryster. Begge dele meget kramme og nussevenlige. Hun har lidt ekstra polster på maven, men bestemt ikke noget der er forstyrrende for helhedsindtrykket. 

Vi smuttede over på sengen og lå først og kyssede og pillede lidt. Derpå tog hun villigt min stive rumsterstang i munden og suttede den helt siv. På med en gummifætter og så ind i hendes snævre hul. Hun er rigtig stram og dejlig. Det tog lige lidt tid at komme helt op i hende, men for pokker det var godt.

 

Kommer jeg igen. JA!

Samme tur her!

Kunne godt have brugt lidt mere b2b, som der er lagt op til i annoncen. Og mulighed for at give hende et godt slik.

Men det kan være muligt næste gang, da der er garanti for gentagelse. Hun er virkelig dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...