Hop til indhold
elcon71

Ny dansk pige i Slagelse klar til at modtage og blive kneppet af dig.

Recommended Posts

elcon71 skrev, for 1 time siden:

Har den der forkerte fornemmelse, at noget ikke stemmer

Prøv at ringe til ALICIA, der har haft en profil i....hele tre dage (så anmeldelser skal du nok ikke forvente eg flyder over med ;-))

Mit gæt: samme som de sidste par måneder med LYCA mobile, der ALDRIG bliver taget (lidt underligt, når man har en aktiv annonce ;-))

99% falsk/svindler/trusler med lang, romantiseret ævleri skriv som nedenunder og samme område, der de sidste 2 måneder var 5-10 falske annoncer dog ikke med tlfnr

belige stunder og skabe uforglemmelige minder sammen.
Med mine forførende kurver og charmerende smil, er jeg en Kvinde, der ved, hvad hun vil have. Jeg er Moden, selvsikker og kan ikke vente med at vise dig, hvordan jeg kan bringe lidenskab ind i dit liv.
Jeg er både Fræk, forførende og feminin, og så er jeg yderst åben, så du kan snakke med mig om alt. Du vil føle at tiden i mit sexede selskab vil gå alt for hurtig, så du har lyst til at komme igen og igen og igen –
Jeg betragtes som en uimodståelig skønhed med Stor sexlyst og mit lyse hår indrammer mit meget smukke og søde ansigt. Mit smil lyser triste dage op, o

Potentielle røde flag:

26-årig moden Kvinde

hvordan jeg kan bringe lidenskab ind i dit liv.

og jeg kan bedst lide det uden kondom.
tænder det ligeså meget dig?
Mit navn er lige meget.

Profil oprettet: 22/07 2023

91932056 - Adresse og telefonnummer, mobilnummer, kort og rutebeskrivelse - www.118.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 5 timer siden:

Har den der forkerte fornemmelse, at noget ikke stemmer....

Man tænker at svindlerne læser med på eg, da disse annoncer ofte hurtigt forsvinder, når der er oprettet en tråd herinde

Omvendt, hvis man anmelder annoncer med beviser for mails om datingsites, falske fotos mm, så forsvinder annoncerne oftest ikke

Men det overdrevent romantik-novelle sprog er vist ikke noget, danske gp´ere (eller nogen) bruger

Martijes skrev, for 3 timer siden:

Jeg er Moden, selvsikker og kan ikke vente med at vise dig, hvordan jeg kan bringe lidenskab ind i dit liv.

er jeg yderst åben, så du kan snakke med mig om alt.

Mit smil lyser triste dage op,

Ikke noget man ellers ser i annoncer og nok heller ikke noget, de fleste sexkunder læser eller går op i at læse.....

Læse læse læse....anal...check.....fransk uden....check.....800,- for 14 timer.....fedt......MEN INTET OM AT HUN VIL BRINGE LIDENSKAB IND I MIT LIV ELLER AT HENDES SMIL LYSER MIN TRISTE DAG OP???? arg for helvede da....nå, så finder jeg en anden, selv om det koster det dobbelt. Jeg SKAL ha lidenskab ind i mit liv!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...