Hop til indhold
Mikkel Svejser

Debora Deluxxe. Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Vågnede op her til morgen og kan stadig ikke komme over aftenens møde med Debora.

https://annoncelight.dk/showad/372073

Var meget nervøs inden mødet fordi der ikke rigtig er nogle anmeldelser af hende og var bange for at hun ikke ville ligne billederne, der tog jeg fejl, hun ser præcis ud som på billederne, næsten pænere i virkeligheden hvis du spørger mig. Alt var i tip top, service har jeg aldrig prøvet noget bedre, super sød og helt nede på jorden. Helt fint engelsk og hun forstår at sætte kunden i fokus. Gav 2000 for 1 time med det hele, hun var mest aktiv hvilket hun gjorde helt fantastisk. Kunne have brugt flere timer sammen med hende. Håber hun har gemt mit nummer for jeg skal helt klart besøge hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkel Svejser skrev, for 3 timer siden:

Vågnede op her til morgen og kan stadig ikke komme over aftenens møde med Debora.

https://annoncelight.dk/showad/372073

Var meget nervøs inden mødet fordi der ikke rigtig er nogle anmeldelser af hende og var bange for at hun ikke ville ligne billederne, der tog jeg fejl, hun ser præcis ud som på billederne, næsten pænere i virkeligheden hvis du spørger mig. Alt var i tip top, service har jeg aldrig prøvet noget bedre, super sød og helt nede på jorden. Helt fint engelsk og hun forstår at sætte kunden i fokus. Gav 2000 for 1 time med det hele, hun var mest aktiv hvilket hun gjorde helt fantastisk. Kunne have brugt flere timer sammen med hende. Håber hun har gemt mit nummer for jeg skal helt klart besøge hende igen

Ja hun er ret lækker og en god lille pik

Del dette indlæg


Link til indlæg
knkslvts skrev, for 7 timer siden:

Hvad skal det her bruges til?

Det oprindelige indlæg er noget mangelfuld på den konto, og nogen mener ret vigtig :o)

Synes det er ærgerligt al info om ts var klinisk fjernet i indlægget. Endda i titlen er ts omhyggelig fjernet, selvom annoncør selv oplyser det up-front i samme annonce-titlen.

Forum er vel for at dele oplevelser og steder at besøge, og noget nemmere for os andre at finde ts hvis det var med i indlægget. 

(eller var det bare for at skaffe click.?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 10 timer siden:

Ts DEBORA DELUXXE = 2 pikke i sengen

 

Brugeren her kommer ikke til at berige yderligere til denne tråd, og har modtaget advarsel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...