Lasse1 66 Skrevet 25. Juli, 2023 https://annoncelight.dk/showad/274639 Så blev sommeren lige meget bedre, smukke og fantastiske Katrin er tilbage i Esbjerg, hun er min absolut foretrukne GFE og det bliver desværre dyrt, stedet er diskret og rent og pænt, Katrin tager i mod stylet og sexet klædt, jeg bestilte 1 time i gen, GFE delen er perfekt og hun har en gudesmuk krop, nyder virkelig at kærtegne hendes bryster og hun er virkelig dejlig at slikke og virker som om hun kan lide det, i sær når det er blidt, startede i missionær og hold da op det var skønt og ret stram, måtte holde lidt i gen for at nyde hende i doggy og wauu en dejlig bagdel, og bagefter lidt hyggesnak, hun bliver i August og Septemper så glæder mig til næste gang. pas på hende hun er virkelig dejlig 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slagterhund 18 Skrevet 25. Juli, 2023 Jeg har osse et godt øje til hende men bor desværre på Sjælland. Er der nogen der ved om hun kommer i her over på djævleøen på et tidspunkt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 66 Skrevet 25. Juli, 2023 Har spurgt hende om hun skal rundt i landet, men umiddelbart kun i Esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 25. Juli, 2023 Lasse1 skrev, for 12 timer siden: Har spurgt hende om hun skal rundt i landet, men umiddelbart kun i Esbjerg Jep hun ser sku skøn ud, men et blowjob uden kondom som render op i 1000 kr så siger jeg desværre nej tak. Så meget bedre end de andre kan det bare ikke være desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 66 Skrevet 25. Juli, 2023 Har egentlig aldrig kigget på 15 min, kigger jeg på 30 min og op efter er hun så ikke kun ca 100kr dyrere end “normal” eller hvad man skal kalde det, så er hun til gengæld klar sminket og flot klædt som man reelt altid ønsker det og en super oplevelse, det vil jeg gerne give det sidste for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 26. Juli, 2023 Generelt: Besøger ikke mange, faktisk ingen, da det er lidt svært at finde kvalitet - med kvalitet ønskes et ordentlig sted, diskret uden at være uhumsk. Orker ikke at ligge i andres kropsvæsker, så er rent lagen m.m. er også tiltrækkende. Men mest af alt, en kvinde, som formegentlig/forhåbentlig arbejder stort set independent. Kan se Katrin netop er tilbage i Esbjerg: Smukke Katrin, en kvinde som jeg sukker efter at mødes med, ( har aldrig været heldig her), da jeg fornemmer hun kommer her til landet, af helt fri vilje. Har tidligere forhørt mig om hun holder til centralt i Esbjerg eller ? På forhånd tak. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 66 Skrevet 26. Juli, 2023 Du vil få alt du søger hun er virkelig hysterisk med hygiejne og altid bad inden og mundskyl står også klar, hun siger hun er tæt på centrum fra 1 August, 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 66 Skrevet 28. Juli, 2023 Listelømmel skrev, den 26.7.2023 at 08:01: Generelt: Besøger ikke mange, faktisk ingen, da det er lidt svært at finde kvalitet - med kvalitet ønskes et ordentlig sted, diskret uden at være uhumsk. Orker ikke at ligge i andres kropsvæsker, så er rent lagen m.m. er også tiltrækkende. Men mest af alt, en kvinde, som formegentlig/forhåbentlig arbejder stort set independent. Kan se Katrin netop er tilbage i Esbjerg: Smukke Katrin, en kvinde som jeg sukker efter at mødes med, ( har aldrig været heldig her), da jeg fornemmer hun kommer her til landet, af helt fri vilje. Har tidligere forhørt mig om hun holder til centralt i Esbjerg eller ? På forhånd tak. Ud fra hvad du skriver vil du få dit livs oplevelse, jeg besøgte Katrin i gen i aftes, jeg er stadig helt høj, alt spiller max, hører gerne fra dig når du har besøgt hende, hun siger fra 1 August rimelig centralt i Esbjerg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 350 Skrevet 29. Juli, 2023 Har forsøgt at få kontakt med hende en del gange tidligere da hun var i en anden by. Hun har aldrig svaret mig retur, og har virkelig præsenteret mig, meget nobelt og pænt. Håber det lykkes på et tidspunkt, forhåbentlig hvis hun snart tager imod i Esbjerg centralt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 66 Skrevet 29. Juli, 2023 (edited) Listelømmel skrev, for 2 timer siden: Har forsøgt at få kontakt med hende en del gange tidligere da hun var i en anden by. Hun har aldrig svaret mig retur, og har virkelig præsenteret mig, meget nobelt og pænt. Håber det lykkes på et tidspunkt, forhåbentlig hvis hun snart tager imod i Esbjerg centralt. Redigeret 29. Juli, 2023 af Lasse1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg