Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Mercedes idag ,læste hendes gode anmeldelser ,må indrømme det var over alt forventning ,fra start til slut var servicen tip top ,betalte 1000kr for en time ,lade mig sige det sådan jeg fik mere end jeg betalte for .anbefaler hende til brødrene herinde i bliver ik skuffet ,hun er vidunderlig til fransk ,hun kysser godt hun ridder fandme også godt ,hun giver nærmest lov til alt .tre udløsninger på en time wow .dejlig milf .hun er fra Ungarn ligesom Lejla/Ørestad som ellers havde skræmt mig ,og jeg havde ellers lovet mig selv ik besøg nogen fra Ungarn .

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 57 minutter siden:

Sætte gerne lidt flere ord på hvad der gør hende særlig?

.anbefaler hende til brødrene herinde i bliver ik skuffet ,hun er vidunderlig til fransk ,hun kysser godt hun ridder fandme også godt ,hun giver nærmest lov til alt .tre udløsninger på en time wow .dejlig milf  

Hvad mere vil du have? Hun er vældig sød og har et roligt sind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med trådstarter. En dejlig, dejlig kvinde, som jeg varmt kan anbefale. Det er i og for sig lidt underligt at anbefale en kvinde "man kan lide" til andre mænd, men sådan er det nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
manglerish skrev, for 7 timer siden:

Sætte gerne lidt flere ord på hvad der gør hende særlig?

Hendes erfaring tænker jeg ,og også bare det der med du må røre kysse ,hun kysser også tilbage ,synes der er mange piger der laver det der Dont touch dont do that osv osv .du har faktisk frit valg på alle hylder med Mercedes.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...