Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Mercedes idag ,læste hendes gode anmeldelser ,må indrømme det var over alt forventning ,fra start til slut var servicen tip top ,betalte 1000kr for en time ,lade mig sige det sådan jeg fik mere end jeg betalte for .anbefaler hende til brødrene herinde i bliver ik skuffet ,hun er vidunderlig til fransk ,hun kysser godt hun ridder fandme også godt ,hun giver nærmest lov til alt .tre udløsninger på en time wow .dejlig milf .hun er fra Ungarn ligesom Lejla/Ørestad som ellers havde skræmt mig ,og jeg havde ellers lovet mig selv ik besøg nogen fra Ungarn .

Skrevet
manglerish skrev, for 57 minutter siden:

Sætte gerne lidt flere ord på hvad der gør hende særlig?

.anbefaler hende til brødrene herinde i bliver ik skuffet ,hun er vidunderlig til fransk ,hun kysser godt hun ridder fandme også godt ,hun giver nærmest lov til alt .tre udløsninger på en time wow .dejlig milf  

Hvad mere vil du have? Hun er vældig sød og har et roligt sind.

Skrevet

Enig med trådstarter. En dejlig, dejlig kvinde, som jeg varmt kan anbefale. Det er i og for sig lidt underligt at anbefale en kvinde "man kan lide" til andre mænd, men sådan er det nu...

Skrevet
  • Author
manglerish skrev, for 7 timer siden:

Sætte gerne lidt flere ord på hvad der gør hende særlig?

Hendes erfaring tænker jeg ,og også bare det der med du må røre kysse ,hun kysser også tilbage ,synes der er mange piger der laver det der Dont touch dont do that osv osv .du har faktisk frit valg på alle hylder med Mercedes.

Skrevet
Tiko2023 skrev, 1 time siden:

hun kysser også tilbage ,

Der står ellers at tungekys koster 200 kr., men du gav kun 1.000. De var måske med alligevel, i et eller andet omfang? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.