Hop til indhold
Guest Silkeborgfyr

Gib og Co i Aarhus

Recommended Posts

har også hørt fra andre at servicen hos hende dem er faldet gevaldigt - som i basejump uden faldskærm !

men har ikke selv været der i lang tid 

men to uafhængigt af hinanden har sagt det til mig inden for den sidste måned 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu været tilfreds de sidste gange jeg har været der.

Og så findes der nok heller ikke andre steder i byen, hvor man kan få det samme :). Og slet ikke til den pris  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donkey_bomb skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nu været tilfreds de sidste gange jeg har været der.

Og så findes der nok heller ikke andre steder i byen, hvor man kan få det samme :). Og slet ikke til den pris  

Hvad tilbyder de da specifikt - og til hvilken 'fordelagtig' pris og for hvad?

Del dette indlæg

Link til indlæg
beundreren skrev, for 22 timer siden:

Hvad tilbyder de da specifikt - og til hvilken 'fordelagtig' pris og for hvad?

For det første så må de komme alle de gange du kan. Hvilket jeg sætte stor pris på, da jeg ofte kommer hurtigt, men kan mange gange. 

Derudover så er der ikke nogle huller der er lukket land ;). Da tager også bare klatten der hvor man gerne vil have det. 

Udklædning osv det kan de også klare. Og så kan de faktisk godt massere hvis man vil det.

Prisen har jeg en fornemmelse af svinger lidt fra kunde til kunde. Men 1500 for en time ved en pige er "standart" Men jeg har prøvet at give 2800 for 3 piger. Men det er næsten for meget af det gode XD det ene hun ville satme have noget heletiden. SElv da jeg var i bad, ville hun have en sidste tur. 

Og så er de super søde :) derofr kan jeg godt lide at komme der.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden

Jeg kender ikke til standarden fra tidligere, da jeg indtil videre kun har været der én gang, så jeg kan ikke sammenligne, men jeg har ikke oplevet bedre service, villighed, imødekommenhed, pris og ydelser end hos Gip. Måske niveauet bare er steget igen?

Priserne for flere piger, tror jeg, afhænger af, om man er stamkunde, opførsel - og måske travlhed på dagen?

Jeg sparer sammen til en ny tur "med det hele" og gerne 2 piger, hvis Gip giver et tilbud, jeg ikke kan sige nej til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Danishman skrev, for 5 timer siden:

Findes der nogle billeder på pigerne

Der er masser af billeder... men du skal vide hvordan .. hehehe.. i al fald af Gib. Ved ikke med andre i samme butik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donny skrev, Lige nu:

Der er masser af billeder... men du skal vide hvordan .. hehehe.. i al fald af Gib. Ved ikke med andre i samme butik.

Det kunne være rart hvis du kunne vise vej, til billederne..

Del dette indlæg

Link til indlæg
lpoh skrev, for 1 time siden:

Det kunne være rart hvis du kunne vise vej, til billederne..

Det var dumt af mig at skrive. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen som har været forbi fornyelig og kan berette om serviceniveau? Jeg har besøgt Gib og Mint til en trekant en gang, og det var fantastisk. Og så har jeg besøgt Gib alene, og det var knap så fantastisk. Og er der nogen som ved om Mint fortsat er i klinikken? 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Silkeborgfyr

Mint er der stadig. Synes det er noget varierende med hende, nogle fange fantastisk andre gange ret langt derfra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...