Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ærede gutter. Jeg skal blot lige høre ad, om der er nogen her, der har deltaget i nogle af GBCPH’s events? Har tilmeldt og betalt for Emma Starr eventet, men intet hørt fra dem ???? Når man skriver kommer der intet svar? Er det bare mig eller er der andre, der har samme oplevelse ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har deltaget i deres events før, og de er super seriøse. Jeg tænker også det er fordi de er på Ibiza lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle. 

Det er korrekt.  Vi er lidt lagt ned af div opgaver MEN alle der seriøst skriver til os for normalt svar. Ikke dag til dag. Det kan vi ganske enkelt ikke overkomme men de hundredevis af emails vi får men ALLE der er tilmeldt og har betalt får ved aflysning penge tilbage efter max 5 dage.  Aflyser man selv inden dagen fås depositum retur.  Længere er den ikke. Du kan sende mig en privat besked her så kigger jeg. Mener ikke at kunne finde din besked , men spam osv vil jeg ikke sige mig fri for at have slettet uden at læse dem.  MEN som sagt vi er top seriøse og laver ikke sjov med nogen. 

Håber dette er svar nok samt fra fra denne tråd før mig. Det er helt korrekt hvad der står der. 

PS: Vi kan som sagt ikke svare alle hver dag men vi tager det med xx dages mellemrum. Det håber der er forståelse for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gbcphdk skrev, for 1 minut siden:

Hej Alle. 

Det er korrekt.  Vi er lidt lagt ned af div opgaver MEN alle der seriøst skriver til os for normalt svar. Ikke dag til dag. Det kan vi ganske enkelt ikke overkomme men de hundredevis af emails vi får men ALLE der er tilmeldt og har betalt får ved aflysning penge tilbage efter max 5 dage.  Aflyser man selv inden dagen fås depositum retur.  Længere er den ikke. Du kan sende mig en privat besked her så kigger jeg. Mener ikke at kunne finde din besked , men spam osv vil jeg ikke sige mig fri for at have slettet uden at læse dem.  MEN som sagt vi er top seriøse og laver ikke sjov med nogen. 

Håber dette er svar nok samt fra fra denne tråd før mig. Det er helt korrekt hvad der står der. 

PS: Vi kan som sagt ikke svare alle hver dag men vi tager det med xx dages mellemrum. Det håber der er forståelse for. 

PSPSPSPSPS: send mig ... vigtigt den email du er tilmeldt på og  dit mobil tel nr. v mobile pay betaling !

Redigeret af gbcphdk
stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej GBCPH - tak for at I lige melder ind ift. at I er lagt lidt ned. Det er jo helt fair!. Jeg efterspørger nu ikke en tilbagebetaling - jeg spørger blot ind til div. info osv. Normaltvis er min erfaring gennem en del år, at arrangørerne ofte melder ud ift. hvornår man kan forvente at få div. info. fx. ift. lokation, tidspunkter, forventninger osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

MPORTANT INFORMATION

Vi har her indtil i aften forsøgt at få det hele til at gå op. En Stjerne som EMMA er ikke nem at få hertil og koster..... hvorfor vi i samråd med Emma har måtte tage den meget svære beslutning af aflyst.  For få deltagere og her op til 5 aflysninger.  Det DUER IKKE. 

Event slettes denne uge.  Depositum ifgl. aftale sendes retur den kommende weekend som det blev modtaget. 

 

IMPORTANT INFORMATION

We have been here until tonight trying to get it all up and running. A Star like EMMA is not easy to get here and costs..... which is why we, in consultation with Emma, have had to make the very difficult decision to cancel. Too few participants and here up to 5 cancellations. It does not work.

Event deleted this week. Deposit according to agreement is sent back the coming weekend as it was received.

Næste film set kan ses online nu allerede.

08-2023.thumb.jpg.1dc692e67d89000202e9cfcf22c3cc17.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamderduvednok skrev, for 49 minutter siden:

Hvad havde man forventet midt i industriferien?

At dem der tilmelder sig holder ord?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamderduvednok skrev, den 29.7.2023 at 13:14:

Hvad havde man forventet midt i industriferien?

Det havde man vel set da man tilmeldte sig… ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...