Gentle sweet 14 Skrevet 23. Juli, 2023 Jeg ville gerne anmelde en super moden, men ungdommelig kvinde i Århus (i øjeblikket). Hun er smuk blondine, tilpas i formerne, meget sød og venlig! https://annoncelight.dk/showad/377703 Service god og uden stress og lignende. Spørg måske lidt til prisen - hun kan godt være rimelig også på det område. 'No stress' hos hende! Er du til moden, men ungdommelig, så tjek hende her ud! (I Århus nok lidt endnu!). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 25. Juli, 2023 Sød og venlig ja, ungdommelig, måske.. Facefuck som hun reklamerer med, det vil hun ikke, og hendes squirt…ja hun bliver mega våd, men så vil hun heller ikke mere.. men igen, sød og venlig, og sutter også godt pik…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 25. Juli, 2023 Gumbas skrev, for 8 minutter siden: Sød og venlig ja, ungdommelig, måske.. Facefuck som hun reklamerer med, det vil hun ikke, og hendes squirt…ja hun bliver mega våd, men så vil hun heller ikke mere.. men igen, sød og venlig, og sutter også godt pik…. Er billederne retvisende, og er hendes brystvorter store og følsomme, som der står i annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 25. Juli, 2023 Julius skrev, for 8 minutter siden: Er billederne retvisende, og er hendes brystvorter store og følsomme, som der står i annoncen? Billederne er af hende, ingen tvivl om det. Om brystvorterne er følsomme, det ved jeg ikke, hun fik altid bevæget sig, så det ikke var nemt at komme til dem, heller ikke med munden… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 25. Juli, 2023 Gumbas skrev, for 8 minutter siden: Billederne er af hende, ingen tvivl om det. Om brystvorterne er følsomme, det ved jeg ikke, hun fik altid bevæget sig, så det ikke var nemt at komme til dem, heller ikke med munden… Tak, så er der vist ingen grund til at besøge hende, hvis hun prøver at undgå det, hun ellers lokker med i annonceteksten. Var ellers meget interesseret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 12. August (edited) Fejl Redigeret 12. August af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg