Hop til indhold
Guest AndersJ

Tirsdag 13:15 frb ?

Recommended Posts

Guest AndersJ

https://annoncelight.dk/showad/372049

hej gutter. Er der nogen der kender til pigen og arrangørerne af denne event der kan dele lidt ?

mvh Anders 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder super spændende og frækt, jeg er på hvis det passer med min arb. Kalender. Byd gerne ind, hvis nogen har erfaring med kvinden, eller arrangøren af dette setup :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende til et gangbang for et par uger siden. Eller jeg er næsten 100 procent sikker på det er hende ud fra billederne.

Det var en super oplevelse med en flot kvinde. Havde jeg haft mulighed i morgen ville jeg gerne deltage igen.

Lokationen er dog ikke samme som jeg har med til. Så den kan jeg ikke udtale mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Henessy

Altså der står hun vil have sperm i sig så jeg går udfra det er uden kondom

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Henessy skrev, for 3 timer siden:

Altså der står hun vil have sperm i sig så jeg går udfra det er uden kondom

 

Man må godt bruge gummi - ellers havde det været uden mig :) jeg har hørt dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke den samme person, der har brugt mange forskellige mailadresser, og altid henviser til en adresse i Vanløse. For derefter at aflyse i sidste øjeblik.

Det tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer.

Var der nogen herinde der deltog i arrangementet? Jeg meldte mig til, og der var hurtigt svar på mail, men fik ikke klart svar om jeg var med. Dette skulle jeg vente på til der var styr på deltager antal. Meddelte at jeg kunne træde til med kort varsel. Igår var der svar på alle mail, i dag blev der ikke svaret på nogen henvendelse, så jeg er int. I at høre om andre nåede igennem nåleøjet, eller om det var et fake arrangementet :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ikke et fake arrangement, det var i den grad et rigtigt arrangement. Lækker og meget aktiv tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...