Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kate fortjener en ny tråd.

Egentlig syntes jeg, at hun var for ung. Foretrækker egentlig omkring de 30-35 år.
Der var bare noget over billederne i profilen, der fik mig overbevist om, at hun havde det der skal til.
Det holdt stik! Trods sin unge alder vidste hun, hvilke knapper hun skulle trykke på. 
Uanset om det er skuespil eller ej, er det da fedt at blive rost og være helt i fokus. Sikke en indlevelse og sikke et humør, Hun er superdejlig og var meget meget intens at have sex med og kysser helt fantastisk.

Giver ingen detaljer denne gang, fordi jeg ganske enkelt ikke er klar over, om hun gik ud over ydelserne fra profilen.

Hun er studerende og sparer op til at investere. Man kan jo aldrig være sikker, men hun virker afklaret med det hun laver og er ikke afhængig af indtægten. Det er perfekt for mig.

Kommer helt sikkert igen når hun kommer i august.
Hun holder til på et hotel og værelset er småt, men der er, hvad man skal bruge.
Vil klart anbefale at booke mindst en time, hvis man vil mere end et tilfældigt knald.

Sjov detalje: Rengøringspersonalet bankede på mens jeg var der, men blev hurtigt afvist. Gad vide om de vidste, hvad vi lavede. 

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-petite-girl-back-to-cph/

Skrevet

Har en aftale med hende senere i dag.:wub: Glæder mig sq til at møde den lækre pigen.

Skrevet

Efter at have besøgt Kate, kan jeg kun give 6 ud af 5 stjerner. Meget sympatisk og charmerende og smilende og sød!

Måtte ændre 1t til 2 t, noget jeg aldrig har gjort tidligere. Siger det hele. 

Skrevet
Lykkeridder skrev, for 15 timer siden:

(…)

Egentlig syntes jeg, at hun var for ung. Foretrækker egentlig omkring de 30-35 år.

(…)

Tak for anmeldelsen. Jeg tror mange foretrækker de lidt yngre piger egentlig – er i hvert fald indtrykket, men fair nok at du har tænkt det med pigen her (og for yderligere diskussion om GP’ers alder refererer jeg til f.eks. “generel debat”).

Lykkeridder skrev, for 15 timer siden:

(…)

Hun holder til på et hotel og værelset er småt, men der er, hvad man skal bruge.
Vil klart anbefale at booke mindst en time, hvis man vil mere end et tilfældigt knald.

(…)

Der er mange, der har spurgt i en af de andre tråde om pigen til hotellet. Hvor er vi cirka i byen nu?

Og ja det var vist lidt usikkert hvornår hun ville komme igen :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.