just27fun 69 Skrevet 23. Juli, 2023 Er der nogen der har været ved hende her? https://annoncelight.dk/showad/369177 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 23. Juli, 2023 Attraktive billeder og fristende priser - lyder lidt for godt til at være sandt. Jeg siger ikke det er scam - men vær forsigtig og pas på dig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 23. Juli, 2023 Hun er umulig at komme i kontakt med, eller også kommer der et svar flere timer el. Dage efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 23. Juli, 2023 Hvis du får svar, er der sikkert en besked med om at bruge en anden tjeneste, da hun har problemer med mail/ sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 28. Juli, 2023 Hun er ægte nok, men hun er så 26, og så er billederne i hvert fald nogle kg siden, for at sige det mildt. Så det blev ikke til samleje. Og så lugtede hun lidt for meget af røg. Ikke en jeg vil komme til igen. Jeg opfordrede hende til at tage nogle billeder som er retvisende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 8. August, 2023 https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=369177&search_and_or=or Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 8. August, 2023 just27fun skrev, den 28.7.2023 at 14:44: Hun er ægte nok, men hun er så 26, og så er billederne i hvert fald nogle kg siden, for at sige det mildt. Så det blev ikke til samleje. Og så lugtede hun lidt for meget af røg. Ikke en jeg vil komme til igen. Jeg opfordrede hende til at tage nogle billeder som er retvisende. Nogle kilo siden....som hun har taget på eller tabt? Jeg spørger fordi jeg mødte hende i Kolding for 15 måneder siden og dengang har hun så tynd så jeg var helt bekymret for hendes helbred. Sygeligt tynd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 8. August, 2023 Havemand skrev, 1 time siden: Nogle kilo siden....som hun har taget på eller tabt? Jeg spørger fordi jeg mødte hende i Kolding for 15 måneder siden og dengang har hun så tynd så jeg var helt bekymret for hendes helbred. Sygeligt tynd. Taget på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg