møgsvinet 773 Skrevet 29. December, 2013 Thaier, kondomer og olie ... hvorfor er det at det så ofte går galt for dem på det punkt og hvordan kan vi på en god måde få det ændret uden at de føler sig fornærmede? Synes ofte at de har en tendens til at trække gummiet hårdt ned over sjoveren i stedet for at rulle det på - og også uden at trække forhuden tilbage først. Dels så giver det jo en noget dårligere nydelse for os mænd og dels så er det jo med til at gøre at kondomet lettere springer ... Ofte så har de jo også brugt rigeligt med olie inden kondomet kommer på hvis de først har givet lidt handjob og mange gange så har de også brugt olie som erstatning for glidecreme og nu er olie og gummi jo bare ikke de bedste venner ... Kan jo ikke forestille mig jeg er den eneste der har været ude for det en del gange ... Hvad er I andres oplevelser, hvordan har I håndteret det og hvad kan vi gøre for på en god måde at lære dem at rulle kondomer på og at de ikke går godt sammen med olie? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 29. December, 2013 Jeg plejer selv at blande mig i påsætningen af kondom. Så er jeg sikker på at den sidder rigtig. Den med olie og kondomer er som regel ikke noget problem så længe det er naturlig olie de bruger. Altså mandel olie eller ligende. Er det derimod en form for mineral olie de bruger er det noget skidt da det opløser gummiet. Det er ihvertfalde min oplevelse med det. De fleste piger jeg har besøgt har syntes det var ok at få en hjælpende hånd med påsætningen. Den med olien er svær da de jo bare bruger den llie som mutter stiller til rådighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2634 Skrevet 29. December, 2013 Jeg plejer selv at blande mig i påsætningen af kondom. Så er jeg sikker på at den sidder rigtig. Den med olie og kondomer er som regel ikke noget problem så længe det er naturlig olie de bruger. Altså mandel olie eller ligende. Er det derimod en form for mineral olie de bruger er det noget skidt da det opløser gummiet. Det er ihvertfalde min oplevelse med det. De fleste piger jeg har besøgt har syntes det var ok at få en hjælpende hånd med påsætningen. Den med olien er svær da de jo bare bruger den llie som mutter stiller til rådighed. Det er en misforståelse at det kun er mineralolie der skader latex = naturgummi. Planteolier som mandelolie angriber også latex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 29. December, 2013 En ide kan være at få pigerne til kun at bruge spyt til stimulering af penis - det giver også en meget bedre fornemmelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg