Hop til indhold
TDAM

Poll - Mulighed for at stemme på de forskellige piger

Recommended Posts

Hej Eroguide.dk

Har altid undret mig over hvorfor det ikke er muligt / eksistere en mulighed for at stemme på pigerene.. Altså så man ka se en "top 10" eller lignende.. Ved at mange af dem skifter account men.. synes det er kunne være smart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi det skaber et skævt billede af den enkelte kvinde, og det vil desuden være nemt at forfalske stemmer igennem falske profiler, præcis på samme måde som falske anmeldelser. Nu kan jeg svare på vegne af Eroguide, men jeg mener, at det kan let være nogle af grundene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TDAM skrev, for 3 timer siden:

Hej Eroguide.dk

Har altid undret mig over hvorfor det ikke er muligt / eksistere en mulighed for at stemme på pigerene.. Altså så man ka se en "top 10" eller lignende.. Ved at mange af dem skifter account men.. synes det er kunne være smart

nympho har en liste over piger med bedste anmeldelser

generelt ved jeg ikke hvad sådan en liste skal bruges til . har besøgt næsten alle på nymphos liste , mest af alt fordi jeg troede de var de bedste .. men man opdager hurtigt at ens egen liste er anderledes

ligesom hvis du søger efter youtubere med flest followers . bare fordi pewdiepie har mange followers betyder det jo ikke jeg gider se hans forfærdelige videoer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen grund til at indføre en condom skala fra 1-5. Nogle giver jo alligevel karaktere i deres anmeldelser og for mig er en beskrivelse mere sigene end for eksempel "tre condomer". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TDAM skrev, den 22.7.2023 at 19:27:

Har altid undret mig over hvorfor det ikke er muligt / eksistere en mulighed for at stemme på pigerene.

Det var dog en trist og ualmindelig nedladende holdning du har her!!!

Det er ganske almindelige mennesker som Du og jeg, du har med at gøre!!

Ikke et ligegyldigt "kødmarked" eller et melodi Grand Prix

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah rolig nu. Kan godt se hvad du mener og det behøver ikke nødvendigvis være af kvinden men måske en vurdering af oplevelsen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TDAM skrev, for 2 minutter siden:

Ah rolig nu. Kan godt se hvad du mener og det behøver ikke nødvendigvis være af kvinden men måske en vurdering af oplevelsen.. 

Der skal to til tango… 

Du kan ikke bruge sådan en afstemning til noget, andet end at give folk mulighed for helt anonymt og uden forklaring, at svine piger til. Vi lever i 2023, jeg troede ærligtalt at vi var kommet videre….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 13 timer siden:

Der skal to til tango… 

Du kan ikke bruge sådan en afstemning til noget, andet end at give folk mulighed for helt anonymt og uden forklaring, at svine piger til. Vi lever i 2023, jeg troede ærligtalt at vi var kommet videre….

Enig det er meget Gymnasie / folkeskole agtigt med den slags og mangler substans.

Det er ligeså ubrugeligt som både gode og dårlige anmeldelser uden begrundelser og forklaringer på hvorfor man mener det. 

Derudover har den slags karakterskaler ekstremt mange brister som nogen bla. har kritiseret rotten tomatoes (Film) for og flere andre lignende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...