Hop til indhold
Joey Joe Joe

FKK i Frankfurt - Mainhattan og Oase

Recommended Posts

Lille beretning om min første - men ikke sidste - oplevelse på FKK i Tyskland. De råd jeg giver kan man bruge men det skal ikke lyde som om jeg vil spille klog eller lære nogen om, hvordan man går på FKK.

På Mainhattan mødte jeg op ved åbningstid kl. 11:00 en tirsdag. Kæmpe oplevelse at sidde der i haven og se unge piger vimse rundt topløse, nogen nøgne. Der var vel 10 - 12 piger fra morgenstunden. Hvem skal man nu vælge. Det er en fed følelse. Og man kan se pigen rigtigt inden. Det er stort. Og samle sig appetit til en pige, man har set rigtigt an først.

Den første jeg røg i med var en rumænsk mørkhåret og toplækker lille nips og med fantastiske ungpigebryster. Mens hun begyndte blasen ohne (blowjob uden) nærmest læste hun reglerne op for stedet og hende. Jeg tænkte - prøv da for fanden lige at medvirke til en seksuel stemning. Seancen var meget mekanisk og ikke bedre end alm. laufhaus service. Men jeg var jo kommet fordi jeg var klar så tingene blev gjort færdige. Det var så de første 100 euro.

Pigerne om formiddagen og eftermiddagen var almindeligt pæne piger. Lidt for en hver smag var der. Man kunne godt få hvad de kalder "ein halbe stunde" for 50 euro. Maden og fri bar vil jeg ikke sige jeg var imponeret af. Heller ikke grill menuen om aftenen. Der har måske været behov for at spare efter fødevarer jo er steget meget.

Efter et par timers afslapning i haven valgte jeg at forlade stedet for at se det berømte og berygtede Rote Haus i Frankfurt centrum. Her tilbød pigerne sig helt ned til 30 euro. Spændende at se alle pigerne i de forskellige huse. Godt råd: Pas godt på dig selv i kvarteret.

Jeg tog herefter tilbage til Mainhattan. Der var ved aftenstid kommet mange nye piger og nogle fra formiddagsholdet havde forladt stedet. Ved aftenstid kom der piger af aller højeste karat. Vildt at se så mange nøgne piger, der bare vil vise deres herligheder frem. Der var vel 25 piger. Igen lidt for en hver smag hvad angår tatoveringer, kunstige læber og kunstige bryster. Altså også naturlige, super babes uden de før nævnte. Det er lidt efter hvad man tænder på. Og så vælge en :)

Jeg kom i snak med flot flot pige der også lige var kommet. Men det var helvedes svært at vælge mellem de mange. Jeg talte godt med hende her, så hvorfor ikke. Der var en aftale til 100 euro og vi gik i privat zimmer. Her fik jeg så en vild GFE lignende oplevelse med den flottes babe. Hun ville virkelig gerne knalde. Det blev en uforglemmelig oplevelse. En man kan huske og et udseende jeg heller ikke lige glemmer.

På Oase kom jeg ved tre tiden om eftermiddagen en fredag. Her var der vildt mange super flotte piger. Om det var dagen eller tidspunktet kan jeg ikke sige. En anden gang er jeg dog ikke i tvivl om, at jeg vil gå på Oase frem for Mainhattan. Det varede ikke længe før jeg røg på zimmer med en super babe til en aftale om 100 euro og full service som hun kaldte det. Hun gjorde det virkelig godt, men en halbe stunde vil jeg nu ikke kalde det. I løbet af dagen så jeg hende lave mindst 4 til 5 zimmers.

På Oase er udendørsområdet meget lækkert og man kan nyde en varm dag ved at dase i poolen, mens nøgne piger vimser forbi på skift. Og ved 5 tiden kom der så to særklasse piger. Den ene tændte mig rigtig meget. I sær når hun vise spredte ben for at drille lidt, når jeg så det lige i øjenhøjde fra poolen. Jeg fik sagt til hende at jeg gerne ville på zimmer med hende lidt senere på dagen. Da jeg så kontaktede hende lidt senere sagde hun ganske høfligt og sødt at hun lige var blevet optaget. Heldig var jeg da en anden pige jeg havde talt med tidligere så kom over og sagde om jeg snart var klar til et zimmer. Her om aftenen var det som om prisen var blevet højere. Hun begyndte at snakke om 125 til 150 euro for full service der dog også inkluderede ægte kærligt og liderligt tungekys viste det sig. Jeg hørte det som om det var 125 euro. Med vanvittigt smukke og super flotte Alexa fik jeg så en uforglemmelig oplevelse. En af dem man kan huske og man kan huske hvordan hun så ud. Det viste jeg havde 130 tilbage og dem fik hun.

To gode på Oase. En god på Mainhattan.

Anbefaling: Oase vil jeg anbefale frem for Mainhattan. En fredag aften kommer der dog mange mænd og stedet har en stemning af luksusbordel, hvor der er rift om pigerne. Der er vel 35 til 40 piger om aftenenen på Oase.

FKK eller laufhaus. På FKK møder du nogle sindsygt flotte piger. Det virkede til nogen af dem arbejdede  en dag eller to i weekenden og så havde andet at se til. Men vær skeptisk - det er med nogle piger kun et spørgsmål om penge og hvor meget de kan få for zimmer-service. Der er nogle, hvor man kunne have fået samme billigere på laufhaus. Hvor deres service ikke er bedre. Og der er nogle piger, som er virkelig søde og rare. Der kan man godt lave en aftale til 100 euro på FKK, hvor stemningen omkring det er noget med rar.

Erfaring: Hæv penge i Danmark og hav rigeligt med kontanter. Entreen på stederne skal også betales kontant og kan være 60 til 65 euro. Og du bliver hurtigt fristet til to eller ture med de vildt flotte piger. De hæveautomater der var på Mainhattan var den slags der tager kæmpe gebyr. 50 euro afregnes til 478 kr. viser det sig. Man er liderlig og trykker OK - men man fortryder sgu lidt det høje gebyr. Hav penge med fra Danmark eller hæv dem i en alm. bankautomat i byen. Ikke på FKK.

Priserne sætter pigerne ud fra hvad de fornemmer du kan og vil betale. De spørger for eksempel alle hvor man er fra. Og mange ved altså godt at danskere har gode penge at bruge af. De spørger om man har været på stedet før. Også for at vide hvor højt prisen kan sættes. De spørger om man har været på zimmer før samme dag. Også for at høre hvor meget arbejde der i aftalen.

Pigerne betaler for entre for at komme ind. Det er lidt forskelligt, hvad de siger de har betalt. Det giver desværre lidt en tiggerstemning/afpresningsstemning. Samme pige sagde i løbet af dagen, at hun havde betalt 100, så 120 og til sidst 200 i entre. Jeg tror nu de betaler 65, da det var det jeg så dem betale på Mainhattan. Men jeg kan ikke sige det.

Pigerne er meget fokuserede på at lave aftale om privat zimmer. Man kan sige med det samme, hvis man ikke er klar til zimmer. Så kommer man ikke til at skylde dem noget eller føle man har gjort noget forkert. Nogle vil godt snakke selvom man har sagt man ikke er klar til at gå på zimmer. Nogle fordufter med det samme. Jeg valgte at sige det lige ud. Man kan også lade være med det. Men hvis det er en man er interesseret i for en senere aftale, er det nok godt for stemningen at være fair fra begyndelsen.

En dag vil jeg tage til Harmony i Hamburg. FKK kan være den vildeste oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Normal skrev, for 5 timer siden:

Tak for god anmeldelse.
FKK Shark er den eneste jeg har prøvet ved frankfurt. Nåede du også forbi Shark?

Nej Shark har jeg til gode :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak fordi du tog dig tid til at skrive..  Dette forum ville være meget bedre hvis der var flere som dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beretning, skal til Frankfurt til November og har overvejet en tur til det nemmeste FFK sted fra mit lufthavnshotel på min fridag om Lørdagen ved ankomst. Tror det blir Mainhatten for transporten derhen ser ikke svær ud.

Jeg er vild med latina piger oplevede du nogen af stederne med disse piger eller er det bare øst europæere på FKK generelt ?
Men hvis du mener et andet sted er bedre på en Lørdag hører jeg gerne om det ! 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, den 28.7.2023 at 21:55:

Tak for beretning, skal til Frankfurt til November og har overvejet en tur til det nemmeste FFK sted fra mit lufthavnshotel på min fridag om Lørdagen ved ankomst. Tror det blir Mainhatten for transporten derhen ser ikke svær ud.

Jeg er vild med latina piger oplevede du nogen af stederne med disse piger eller er det bare øst europæere på FKK generelt ?
Men hvis du mener et andet sted er bedre på en Lørdag hører jeg gerne om det ! 
 

Jeg så ikke nogen latina hverken det ene eller andet sted. Lørdag er nok god. Men jeg ved set ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FKK kan noget ? 

 

Ser man på prisen 100,00 + 25Euro (indgangspris ca 75:3) ialt 125euro.. i dkk en 1000 lap for en halv time.

 

Der kan findes mange gode skår i DK til den pris og med ydelser som ihvertfald overgår eller = FKK.

 

Men grunden til jeg vælger FKK når jeg er i Tyskland, er de omkringliggende ydelser, mad, sauna, kino osv. Og ikke mindst at være i selskab med 20-50 stk oftest nøgne unge smukke piger. Det føles jo som at være i himmerrige.

 

Er man heldig og opfører/taler pænt så er der også mulighed for "frække" momenter uden det koster.. 

 

NB: Jeg er i det sydtyske område en dag i september. (Frankfurt,  Mainheim, Karlsruhe, Stuttgart, Ulm, Augsburg, München)

 

Jeg har kun prøvet Mainhattan i Frankfurt (superoplevelse)..men vil gerne prøve nyt sted.

 

Håber på gode forslag... (helst nøgne piger og ikke ryger, måske også hvor udvalget er mere internationalt. (ikke kun de søde smukke østeuropæere)

 

Go "våd" sommer FKK kan noget ? 

Ser man på prisen 100,00 + 25Euro (indgangspris ca 75:3) ialt 125euro.. i dkk en 1000 lap for en halv time.

Der kan findes mange gode skår i DK til den pris og med ydelser som ihvertfald overgår eller = FKK.

Men grunden til jeg vælger FKK når jeg er i Tyskland, er de omkringliggende ydelser, mad, sauna, kino osv. Og ikke mindst at være i selskab med 20-50 stk oftest nøgne unge smukke piger. Det føles jo som at være i himmerrige.

Er man heldig og opfører/taler pænt så er der også mulighed for "frække" momenter uden det koster.. 

NB: Jeg er i det sydtyske område en dag i september. (Frankfurt,  Mainheim, Karlsruhe, Stuttgart, Ulm, Augsburg, München)

Jeg har kun prøvet Mainhattan i Frankfurt (superoplevelse)..men vil gerne prøve nyt sted.

Håber på gode forslag... (helst nøgne piger og ikke ryger, måske også hvor udvalget er mere internationalt. (ikke kun de søde smukke østeuropæere)

Go "våd" sommer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det jeres indtryk at man kan få GFE på sådanne steder eller er pigerne mere mekaniske/fokuserede på at afslutte hurtigst muligt ?? 
 

Min egne erfaringer med GP’er er at sydamerikanske kvinder bare er mere indlevende og service mindede end fx øst europæere er.. Uden sammenligning faktisk. Jeg fornemmer at hovedparten af kvinderne på FKK generelt er fra øst Europa ? 

Jeg skal besøge Frankfurt til November og overvejer faktisk at søge individuelle annoncer fremfor et FKK besøg, netop af den årsag. Jeg vil hellere betale lidt mere for en super oplevelse end ende på rum med én der blot vil afslutte dig hurtigst muligt ! 
 

Nogen der kender til gode annonce sider for Frankfurt området ?

Redigeret af Proxy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Proxy skrev, den 28.7.2023 at 21:55:

Jeg er vild med latina piger oplevede du nogen af stederne med disse piger eller er det bare øst europæere på FKK generelt ?

 

Hvis du er vild med Latina skal du til Spanien feks Costa del Sol. Der vælter med Latina.

Fkk i Tyskland er mest østeuropæiske og mest rumænske men rumænske piger er nærmest født med et kneppe og sutte talent. Jeg er sjældent blevet skuffet med rumænske gp'er. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, besøger FKK Mainhatten på Lørdag, kunne godt bruge lidt gode råd fra jer erfarne. :)

Har prøvet Atmos i Hamburg for en del år siden så husker knapt husreglerne. 

Man får udleveret badekåbe osv. Kan man have ting med ind, eller er det bedst at lade kontanter og mobil ligge i skabet ?

Må man overhovedet gå rundt med mobil ?  Tænker primært på betaling i baren men også evt tidsfordriv. 

Er det en god ide at tage boxer eller badeshorts på indenunder ? Husker det som at jeg blev opstemt allerede ved første øjekast og måtte "spænde" kåben lidt !!!  :D

Kan man overhovedet have noget med på sig i badekåbe ?  Erindrer sidst at jeg fulgtes med pigen ud til mit skab og afregnede.

Tænker at komme så det passer med aftensmad og aftensholdet , sådan ved 18 tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej proxy.

Fint tidspunkt at besøge Mainhattan. Mobil er ikke tilladt, du kan kun checke den i omklædningsrum, hvor du har dine klæder og egendele låst i skab. Det er også her du sammen med pigen du har haft sex med  betaler hende. Hvis du vil købe i baren så kan du have din dankort i badekåben. Jeg foretrækker kun at have badekåbe uden indhold på... det kan se lidt akavet med stådreng når på vej til rum med pige, men sådan er det. Pigerne er meget smukke men prøv at aflæse deres væremåde, der er nogle som er meget anmassende og de er sjællendt dem man får girlfriend sex... så prøv at ha tålmådighed specielt i starten... ved godt det er svært. 

Kig efter en pige med meget langt lyst "hvidt" hår og bærer briller som er store, hun er også højere end de fleste - hun er vidunderlig flot, slank, sød og giver fantastisk service. Hun sidder often for enden af baren....  Skriv lige specielt hvis du møder hende.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...