Hop til indhold

Besøg hos Mely i Ulfborg

Featured Replies

Skrevet

Så var trangen kommet igen - jeg besøgte Mely i Ulfborg. Stedet ligger diskret i udkanten af byen. Jeg havde aftalt, en time med lidt af det hele.

Mely er en sød ung kvinde. Vi startede med dejlige tungekys, mens vi fik taget tøjet at hinanden. Mely har et par dejlige bryster, der godt kan lide kys og en fræk tunge. Herefter fik jeg Mely ned på rygggen og dykkede ned til en velsmagende mis. Det kunne hun godt lide. Seance udviklede sig til en 69 - hvor jeg måtte afbryde, for ikke at sprøjte for tidligt.

Videre igennem de klassiske stillinger - hvor vi jeg afsluttede i en doggy - mig stående Mely på alle 4 med røven i vejret. Jeg afsluttede, samtidig med at jeg legede med finger i Mely’s bagerste hul. 

God tid bagefter til snak og gensidig nusseri. Mely fortalte, at hendes tur går videre til Odense. Det var en dejlig time i Ulfborg.

Skrevet
Picasso skrev, for 4 timer siden:

Så var trangen kommet igen - jeg besøgte Mely i Ulfborg. Stedet ligger diskret i udkanten af byen. Jeg havde aftalt, en time med lidt af det hele.

Mely er en sød ung kvinde. Vi startede med dejlige tungekys, mens vi fik taget tøjet at hinanden. Mely har et par dejlige bryster, der godt kan lide kys og en fræk tunge. Herefter fik jeg Mely ned på rygggen og dykkede ned til en velsmagende mis. Det kunne hun godt lide. Seance udviklede sig til en 69 - hvor jeg måtte afbryde, for ikke at sprøjte for tidligt.

Videre igennem de klassiske stillinger - hvor vi jeg afsluttede i en doggy - mig stående Mely på alle 4 med røven i vejret. Jeg afsluttede, samtidig med at jeg legede med finger i Mely’s bagerste hul. 

God tid bagefter til snak og gensidig nusseri. Mely fortalte, at hendes tur går videre til Odense. Det var en dejlig time i Ulfborg.

Tog du hende helt natural?

Skrevet
  • Author

Tænker du selv bestemmer om det skal være natural.

Skrevet
Picasso skrev, for 2 timer siden:

Tænker du selv bestemmer om det skal være natural.tog du hende uden?

• 4 weeks later...
Skrevet

Andre som har besøgt hende overvejer at besøge hende i dag før hun tager hjem

Skrevet
ims skrev, for 7 timer siden:

Andre som har besøgt hende overvejer at besøge hende i dag før hun tager hjem

Har lige været der. Hun er sød nok, men hun lover lidt mere end hun skriver i annoncen. Meget passivitet fra hendes side. Det var no go med analsex, selv om hun skriver det er okay i annoncen. Fordi hun mente jeg er for stor (er kortere end gennemsnittet. Tykkelsen måske?) Ja jeg ved det ikke, men vil ikke anbefale det. Den gennemtrængende lugt af skimmelsvamp i huset i Struer, gjorde ikke oplevelsen bedre. 

Skrevet

Ok tak , kan da være man skal prøve noget andet så

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.