Hop til indhold
kapan

Cleanup Jylland

Recommended Posts

Jeg er på jagt efter en kvinde der har lyst til at, dominerende og ydmyge mig med et creampie cleanup setup.  Smid gerne en pb hvis du kender en, eller selv tilbyder denne leg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita
Jeg ved ikke om dette opfylder jeres ønske. Tænker hun er til at snakked med vedr. "Creampie cleanup setup".

Hun er ikke i Jylland lige nu, men er her ret ofte (Hun har et GP i Jylland den 31-07 2023.

Nu er det noget tid siden jeg har besøgt hende, der var hun rigtig sød og nem at snakke med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, for 16 timer siden:

Nikita
Jeg ved ikke om dette opfylder jeres ønske. Tænker hun er til at snakked med vedr. "Creampie cleanup setup".

Hun er ikke i Jylland lige nu, men er her ret ofte (Hun har et GP i Jylland den 31-07 2023.

Nu er det noget tid siden jeg har besøgt hende, der var hun rigtig sød og nem at snakke med. 

Linket virker ikke, har du noget mere information og hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, for 17 minutter siden:

Vil gerne ha forklaret hvad "creampie cleanup setup" er for noget ??

Manden kommer oppe i kvinden, og så skal han spise det ud af hende bagefter. Det er ikke noget, som jeg tænder på, men vi alle hver vores lyster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, den 25.7.2023 at 12:31:

https://annoncelight.dk/showad/377796

Det her er hvad jeg kan hjælpe med lige nu eller må du vente til hun får sin egen profil online igen.

har set billederne . .nikiti kender jeg ikke men Stella s billede må være nogle år siden... hun er meget større i dag også i forhold til de 70 kilo der står iannononcen

Del dette indlæg

Link til indlæg
sejer skrev, den 25.7.2023 at 15:11:

Vil gerne ha forklaret hvad "creampie cleanup setup" er for noget ??

Det er meget lækkert. Dyrker det selv. Nogen gange frivilligt og andre gange med opfordring om at slikke hende rent

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke så meget til cleanup selv, selvom jeg godt kan lide at kneppe en frisk fyldt tøs.

Jeg laver jævnligt creampie glade piger rundt omkring i Midt- og Sønderjylland og Fyn. Selv Sjælland og Nordjylland indimellem.

Så hvis nogen medlemmer her vil koordinere med mig, kan du sende mig en pm, så kan vi måske aftale noget.

Og hvis der er nogen, der er tændt på tanken om, at en anden mand går ind lige efter du er gået - så kan du også sende mig en pm :)

Redigeret af manden_1977

Del dette indlæg

Link til indlæg
kapan skrev, den 22.7.2023 at 16:19:

Jeg er på jagt efter en kvinde der har lyst til at, dominerende og ydmyge mig med et creampie cleanup setup.  Smid gerne en pb hvis du kender en, eller selv tilbyder denne leg. 

Hvis du kommer forbi Århus så spørg hende på ca. 40  hun vil gerne slikkes efter creampie   ... har lagt en klat i hende så kom en fyr slikkede det   [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 4 timer siden:

Hvis du kommer forbi Århus så spørg hende på ca. 40  hun vil gerne slikkes efter creampie   ... har lagt en klat i hende så kom en fyr slikkede det   [email protected]

Har du fået lov til at dele hendes kontaktoplysninger her? Ellers er det virkelig dårlig stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sørenslem skrev, for 20 timer siden:

Har du fået lov til at dele hendes kontaktoplysninger her? Ellers er det virkelig dårlig stil.

Når noget er på annonce light er del vel offentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, den 9.11.2023 at 09:22:

Hendes annonce er sidst opdateret for næsten fire år siden! Hvis hun er aktiv, så bed hende da genindrykke annoncen.
Du gør opmærksom på hende med jævne mellemrum, det virker mest som om, du laver reklame for hende.

sørenslem skrev, for 2 timer siden:

Kan du så ikke ligge et link op til annoncen i stedet, så er der ingen tvivl. Jeg kan umiddelbart ikke finde den emailadresse på annoncelight.

Kig på Sallas indlæg, så vil du finde hende. Det er en i Skødstrup som får lidt blandede anmeldelser. Salla er helt vild med hende, andre skriver, hun lugter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...