HurrDurr 17 Skrevet 22. Juli, 2023 (edited) Efter et par skuffende gange med dårlig kommunikation og tvivlsom service ved andre piger, så valgte jeg at besøge Julia i Ejby baseret på tidligere anmeldelser. Det fortrød jeg absolut ikke! https://annoncelight.dk/showad/354323 Hun er pænere i virkeligheden. Vanvittig krop og hendes numse er både fantastisk at se på og røre ved. Servicen er i top og hun forstår virkeligt at klæde sig på til lejligheden. I starten virkede hun lidt sky men jeg synes hun livede op og jeg føler jeg fik hele pakken. Jeg fik en enorm god oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale hende. Redigeret 22. Juli, 2023 af HurrDurr 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomHansen44 15 Skrevet 22. Juli, 2023 Havde også en fed oplevelse med hende forleden dag. Fik hun sprøjtet dig til med hendes safter ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timp1 5 Skrevet 23. Juli, 2023 TomHansen44 skrev, for 18 timer siden: Havde også en fed oplevelse med hende forleden dag. Fik hun sprøjtet dig til med hendes safter ??? Hun lyder bestemt som et besøg værd. Er stedet diskret, eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 23. Juli, 2023 Bemærk hun er nu i Hadsten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomHansen44 15 Skrevet 24. Juli, 2023 (edited) Timp1 skrev, for 23 timer siden: Hun lyder bestemt som et besøg værd. Er stedet diskret, eller? Ja det var meget diskret. Holdt med Rema og gik 50 meter til en baggrundstrappe. Redigeret 24. Juli, 2023 af TomHansen44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagicalMoments 1 Skrevet 28. Juli, 2023 (edited) DK: Efter længere tids tøven, besluttede jeg at søge andre oplevelser. Da jeg spottede denne skønhed, Frøken Julia besøgte Arnborg, tænkte jeg, at jeg bare måtte besøge hende.. Hun tog mig med storm! Det er et helt fortryllende besøg. Oplevelsen vi delte var så lækker, at jeg kom igen blot et par dage efter. Hun er gudesmuk, og mega skøn, og naturligvis Den Bedste, jeg har oplevet! Tak for tiden Julia, Jeg kommer igen! ENG: After a long time of hesitation, I decided to seek out, other adventures. When I did spot this beauty/Goddess, Miss Julia in Arnborg, I thought, I just have to go visit her. She took me by storm! A totally magical, and enchanting visit. The time we shared, was so lovely, that I did visit her again, just couple days after. This woman is really, magnificent, and really lovely - Thank you, for wonderful times Julia - Mi Reina - I'll revisit for sure! Redigeret 28. Juli, 2023 af MagicalMoments 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 28. November, 2023 Jeg har haft øje på Julia i et stykke tid og hendes ydelser tiltrækker ikke mindst udseendemæssigt, pivfræk! Men har været tøvende over om jeg skulle besøge Julia, da der ikke har været noget på Julia for nyligt. Vil gerne høre nærmere. Passer hendes højde nogenlunde og har hun tatoveringer på kroppen? Er det meget GFE eller PSE hos Julia? Hvad siger du @HurrDurr eller i andre gutter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagicalMoments 1 Skrevet 9. November (edited) Mike56 skrev, den 28.11.2023 at 05:37: Jeg har haft øje på Julia i et stykke tid og hendes ydelser tiltrækker ikke mindst udseendemæssigt, pivfræk! Men har været tøvende over om jeg skulle besøge Julia, da der ikke har været noget på Julia for nyligt. Vil gerne høre nærmere. Passer hendes højde nogenlunde og har hun tatoveringer på kroppen? Er det meget GFE eller PSE hos Julia? Hvad siger du @HurrDurr eller i andre gutter? Hi @Mike56 - Din forespørgsel faldt mig i øjet, og kan se det er knap et år siden du spurgte, så jeg håber det er rart, endelig at få et svar: - Jeg vil sætte hendes højde til omkring 1.68 cm +/- 5cm - En smuk berøringsvenlig krop uden én tatovering. - Hold dig ikke tilbage for denne vilde GFE oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/354323 Redigeret 9. November af MagicalMoments Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagicalMoments 1 Skrevet 9. November MagicalMoments skrev, den 29.7.2023 at 00:13: #JuliaArnborg DK: Efter længere tids tøven, besluttede jeg at søge andre oplevelser. Da jeg spottede denne skønhed, Frøken Julia besøgte Arnborg, tænkte jeg, at jeg bare måtte besøge hende.. Hun tog mig med storm! Det er et helt fortryllende besøg. Oplevelsen vi delte var så lækker, at jeg kom igen blot et par dage efter. Hun er gudesmuk, og mega skøn, og naturligvis Den Bedste, jeg har oplevet! Tak for tiden Julia, Jeg kommer igen! ENG: After a long time of hesitation, I decided to seek out, other adventures. When I did spot this beauty/Goddess, Miss Julia in Arnborg, I thought, I just have to go visit her. She took me by storm! A totally magical, and enchanting visit. The time we shared, was so lovely, that I did visit her again, just couple days after. This woman is really, magnificent, and really lovely - Thank you, for wonderful times Julia - Mi Reina - I'll revisit for sure! https://annoncelight.dk/showad/354323 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 9. November MagicalMoments skrev, for 35 minutter siden: Hi @Mike56 - Din forespørgsel faldt mig i øjet, og kan se det er knap et år siden du spurgte, så jeg håber det er rart, endelig at få et svar: - Jeg vil sætte hendes højde til omkring 1.68 cm +/- 5cm - En smuk berøringsvenlig krop uden én tatovering. - Hold dig ikke tilbage for denne vilde GFE oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/354323 Hejsa, jeg sætter pris på dit svar men jeg har allerede besøgt Julia i Aarhus sidste år. Jeg havde en vild lækker oplevelse med hende, så det har du helt ret i Jeg kan ikke huske om vi kyssede, men husker det stadig som en god oplevelse. Det kunne jo være at hun fristes til et genbesøg, hvis hun vender tilbage til Aarhus en dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MagicalMoments 1 Skrevet 9. November Det er modtaget: - Hun rejser hjem i den nærmest fremtid, og kommer sandsynligvis tilbage efter nytår. - Jeg er sikker på, Aarhus sagtens kunne blive en mulighed snarest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg