Hop til indhold

Recommended Posts

Efter et par skuffende gange med dårlig kommunikation og tvivlsom service ved andre piger, så valgte jeg at besøge Julia i Ejby baseret på tidligere anmeldelser.
Det fortrød jeg absolut ikke!

https://annoncelight.dk/showad/354323

Hun er pænere i virkeligheden. Vanvittig krop og hendes numse er både fantastisk at se på og røre ved.
Servicen er i top og hun forstår virkeligt at klæde sig på til lejligheden.
I starten virkede hun lidt sky men jeg synes hun livede op og jeg føler jeg fik hele pakken.

Jeg fik en enorm god oplevelse. Jeg kan helt klart anbefale hende.

Redigeret af HurrDurr

Del dette indlæg


Link til indlæg
TomHansen44 skrev, for 18 timer siden:

Havde også en fed oplevelse med hende forleden dag. Fik hun sprøjtet dig til med hendes safter ???

Hun lyder bestemt som et besøg værd.

Er stedet diskret, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Timp1 skrev, for 23 timer siden:

Hun lyder bestemt som et besøg værd.

Er stedet diskret, eller?

Ja det var meget diskret. Holdt med Rema og gik 50 meter til en baggrundstrappe. 

Redigeret af TomHansen44

Del dette indlæg


Link til indlæg

DK: Efter længere tids tøven, besluttede jeg at søge andre oplevelser. Da jeg spottede denne skønhed, Frøken Julia besøgte Arnborg, tænkte jeg, at jeg bare måtte besøge hende.. Hun tog mig med storm!  Det er et helt fortryllende besøg. Oplevelsen vi delte var så lækker, at jeg kom igen blot et par dage efter. Hun er gudesmuk, og mega skøn, og naturligvis Den Bedste, jeg har oplevet! Tak for tiden Julia, Jeg kommer igen! <3 

ENG: After a long time of hesitation, I decided to seek out, other adventures. When I did spot this beauty/Goddess, Miss Julia in Arnborg, I thought, I just have to go visit her. She took me by storm! A totally magical, and enchanting visit. The time we shared, was so lovely, that I did visit her again, just couple days after. This woman is really, magnificent, and really lovely <3 - Thank you, for wonderful times Julia - Mi Reina - I'll revisit for sure! <3 

  

Redigeret af MagicalMoments

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft øje på Julia i et stykke tid og hendes ydelser tiltrækker ikke mindst udseendemæssigt, pivfræk! Men har været tøvende over om jeg skulle besøge Julia, da der ikke har været noget på Julia for nyligt. Vil gerne høre nærmere. 

Passer hendes højde nogenlunde og har hun tatoveringer på kroppen? Er det meget GFE eller PSE hos Julia? 

Hvad siger du @HurrDurr eller i andre gutter? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...