Hop til indhold
hamr

Århus, The best service

Recommended Posts

Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m.

Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit.

Hvis man vil se hende i fuld figur etc, er der her tiktok-videoer - https://urlebird.com/user/emiliabejanfanpg15/

Lokation er mellem Skejbycentret og Universitetshospitalet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m.

Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit."

Betalte du over mobilepay for at få en selfie? En beretning om din session med hende i aften ville være velkommen, tak. 

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først ville hun have 500 som depositum... pressede jeg hende på og hun trak i land. Fik en selfie uden betaling - super god service.

Vil ikke gå for meget i detaljer, men lad os sige det sådan her - jeg besøgte hende fordi, at de ting jeg gerne ville, ikke er noget jeg vil byde min kæreste.

Fræk og beskidt... altså, som i FULDT UD! Hun er drønhamrende dirty - kan lide at blive brugt (hvis du ved, hvad du laver). Det var ikke GFE (eftersom jeg havde efterspurgt noget helt andet). MEN! Tror faktisk hun kan levere på GFE-oplevelsen også, hvis det er det, man søger.

Nyvasket, serviceminded og leverede præcis, hvad jeg håbede (og MERE til).

Redigeret af beundreren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne være rart at se billeder af resten af hendes krop!

Jeg kunne SAGTENS besøge hende hun ser fræk ud, men jeg er lidt usikker på om stedet er sikkert, bliver man overfaldet fx.

Hvor er hun fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...