hamr 30 Skrevet 22. Juli, 2023 Hun ser ret fræk ud - nogen der har været forbi, og vil berette? https://annoncelight.dk/showad/366613 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 11 Skrevet 22. Juli, 2023 Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m. Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit. Hvis man vil se hende i fuld figur etc, er der her tiktok-videoer - https://urlebird.com/user/emiliabejanfanpg15/ Lokation er mellem Skejbycentret og Universitetshospitalet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 23. Juli, 2023 Ok, tak. Hun er for stor efter min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterxxxxxxxxxxxxx 43 Skrevet 23. Juli, 2023 (edited) "Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m. Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit." Betalte du over mobilepay for at få en selfie? En beretning om din session med hende i aften ville være velkommen, tak. Redigeret 23. Juli, 2023 af Peterxxxxxxxxxxxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 11 Skrevet 23. Juli, 2023 (edited) Først ville hun have 500 som depositum... pressede jeg hende på og hun trak i land. Fik en selfie uden betaling - super god service. Vil ikke gå for meget i detaljer, men lad os sige det sådan her - jeg besøgte hende fordi, at de ting jeg gerne ville, ikke er noget jeg vil byde min kæreste. Fræk og beskidt... altså, som i FULDT UD! Hun er drønhamrende dirty - kan lide at blive brugt (hvis du ved, hvad du laver). Det var ikke GFE (eftersom jeg havde efterspurgt noget helt andet). MEN! Tror faktisk hun kan levere på GFE-oplevelsen også, hvis det er det, man søger. Nyvasket, serviceminded og leverede præcis, hvad jeg håbede (og MERE til). Redigeret 23. Juli, 2023 af beundreren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 285 Skrevet 28. September, 2023 Det kunne være rart at se billeder af resten af hendes krop! Jeg kunne SAGTENS besøge hende hun ser fræk ud, men jeg er lidt usikker på om stedet er sikkert, bliver man overfaldet fx. Hvor er hun fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg