Hop til indhold

Århus, The best service

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m.

Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit.

Hvis man vil se hende i fuld figur etc, er der her tiktok-videoer - https://urlebird.com/user/emiliabejanfanpg15/

Lokation er mellem Skejbycentret og Universitetshospitalet.

Skrevet
  • Author

Ok, tak. Hun er for stor efter min smag.

Skrevet

"Har ikke været forbi. Har dog en aftale i hus i morgen aften - skal have udlevet nogle dominansfantasier. Hun er klar på det meste: throatfuck, spyt, lussinger, kvælertag m.m.

Bad hende om en specifik selfie, for at verificere hendes ægthed - ingen problem. Tænker hun er helt legit."

Betalte du over mobilepay for at få en selfie? En beretning om din session med hende i aften ville være velkommen, tak. 

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Først ville hun have 500 som depositum... pressede jeg hende på og hun trak i land. Fik en selfie uden betaling - super god service.

Vil ikke gå for meget i detaljer, men lad os sige det sådan her - jeg besøgte hende fordi, at de ting jeg gerne ville, ikke er noget jeg vil byde min kæreste.

Fræk og beskidt... altså, som i FULDT UD! Hun er drønhamrende dirty - kan lide at blive brugt (hvis du ved, hvad du laver). Det var ikke GFE (eftersom jeg havde efterspurgt noget helt andet). MEN! Tror faktisk hun kan levere på GFE-oplevelsen også, hvis det er det, man søger.

Nyvasket, serviceminded og leverede præcis, hvad jeg håbede (og MERE til).

Redigeret af beundreren

• 2 months later...
Skrevet

Det kunne være rart at se billeder af resten af hendes krop!

Jeg kunne SAGTENS besøge hende hun ser fræk ud, men jeg er lidt usikker på om stedet er sikkert, bliver man overfaldet fx.

Hvor er hun fra?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.