Hop til indhold

Recommended Posts

Magico skrev, for 4 minutter siden:

Det ser utroligt fake ud umiddelbart. Har du prøvet at give dem et kald?

Hun annonceret tidligere, tror hun har lavet ny annonce men billedet er det samme, men sikkert brugt filter som mange Thai gør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Magico skrev, for 56 minutter siden:

Det ser utroligt fake ud umiddelbart. Har du prøvet at give dem et kald?

Nej Det har jeg ikke men det vil jeg prøve

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Billederne er bare taget med filter, pigen er nok sidst i 40’erne og vejer lidt for meget til min smag. Da jeg var på besøg var jeg ikke tiltrukket af hende i første omgang, Så jeg bestilte massage uden ekstra. Undervejs prøvede nu at gejle mig op med blide strøg alle de frække steder, det endte med jeg fik en halv stivert på, hun spurgte igen og jeg ikke ville have ekstra, standhaftig afslog jeg. 

Nu begyndte hun at slikke mig i øret og blidt kysse mig på ryggen men hun bevægede sig nedad og kyssede mine baller. Til min store overraskelse begyndte hun at slikke mig i anus og på kuglerne. Jeg blev sku liderlig og løftede numsen, jeg mærkede hendes hånd om min nu hårde pik, hun masserede den samtidig med hun slikkede mig bagi. Det varede ikke længe inden jeg kom med et brag. Det endte med en fræk oplevelse. 
Men jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 4 timer siden:

Billederne er bare taget med filter, pigen er nok sidst i 40’erne og vejer lidt for meget til min smag. Da jeg var på besøg var jeg ikke tiltrukket af hende i første omgang, Så jeg bestilte massage uden ekstra. Undervejs prøvede nu at gejle mig op med blide strøg alle de frække steder, det endte med jeg fik en halv stivert på, hun spurgte igen og jeg ikke ville have ekstra, standhaftig afslog jeg. 

Jaa De kan sgu nogle trick 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 22 timer siden:

Nu begyndte hun at slikke mig i øret og blidt kysse mig på ryggen men hun bevægede sig nedad og kyssede mine baller. Til min store overraskelse begyndte hun at slikke mig i anus og på kuglerne. Jeg blev sku liderlig og løftede numsen, jeg mærkede hendes hånd om min nu hårde pik, hun masserede den samtidig med hun slikkede mig bagi. Det varede ikke længe inden jeg kom med et brag. Det endte med en fræk oplevelse. 

Er stedet diskret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, den 22.7.2023 at 13:02:

Hvad måtte du give for sådan en omgang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...