Hop til indhold

Recommended Posts

har besøgt monica i et velkendt hotel på amager

https://nympho.dk/n12998/4153/monica/

det er hende på billederne , også selvom nogle af billederne er stærkt photoshoppet . hun er ikke så åleslank og modelagtig ud i virkeligheden ( mere normal ) men stadig en af de smukkeste kroppe jeg har set længe synes jeg

hun har de absolut lækreste bryster jeg har leget med nogensinde . kroppen fejler intet og det alene er hendes overpriser værd .

personlighedsmæssigt er hun rigtig fin og sød , men gfe er ikke helt på niveau . hun levere fint gfe men det er tydeligt det bare er en del af showet . hun engagere sig i pillowtalk med ok engelsk , men hun er ikke ude efter noget dybere og sender dig også pænt videre så snart tiden er over

et par standard ting er ekstra fx kys og det synes jeg er super ærgerligt , så er det jo klart gfe ikke er på niveau

men havde en rigtig god oplevelse med hende , særligt pga hendes fantastiske krop og bryster . så anbefaling herfra

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 3 timer siden:

@AgentLeman mange tak for anmeldelsen og hvis du tog ekstra for kys hvordan var oplevelsen!

tog kys med ja . ville så meget hellere bare have en højere basispris og inkluderet kys . det er forskellen på om man føler gfe er hendes person eller noget " hun slår til og fra " . derfor fik jeg dog stadig en god gfe oplevelse med hende , bare ikke den mest troværdige

jeg købte kys og det leverede hun meget fint . dog først da jeg havde betalt . husker hun kyssede godt og det var lidenskabeligt nok . fik ikke tungen ned i halsen , men det kan jeg heller ikke lide hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tråden handler om Monica.

Trådstarter har en holdning til at hun har de bedste bryster. Det betyder ikke, at der skal bydes op en debat om, hvad der er definitionen på de bedste bryster.

Og selvom 1 bruger har afsporet givet det ikke frit lejde til at deltage i debatten.

Personlige beskeder kan man gøre ved at sende en besked til brugeren.

Så tilbage på sporet.

cc: @MisterMan, @lille_peter, @frddblk

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, den 21.7.2023 at 17:50:

(…)

hun har de absolut lækreste bryster jeg har leget med nogensinde . kroppen fejler intet og det alene er hendes overpriser værd .

(…)

Tak for anmeldelsen. Nu kan jeg se, at der allerede har været en moderator forbi, da en diskussion om bryster nok netop ville høre under f.eks. “generel debat” – også selvom det selvfølgelig kunne være en spændende diskussion.

Men det er selvfølgelig noget af en udtalelse, at hun har de bedste bryster  nogensinde, så det vil jeg ligesom @Roligbruger også stille lidt spørgsmål ved, for jeg har godt nok set mange fine bryster gennem tiden.

AgentLeman skrev, den 21.7.2023 at 17:50:

(…)

personlighedsmæssigt er hun rigtig fin og sød , men gfe er ikke helt på niveau . hun levere fint gfe men det er tydeligt det bare er en del af showet . hun engagere sig i pillowtalk med ok engelsk , men hun er ikke ude efter noget dybere og sender dig også pænt videre så snart tiden er over

(…)

Nu skriver du lidt her, om hvordan hun er. Jeg kan høre, at der både er en del gode ting, men også lidt at komme efter. Jeg har overvejet både Monica, men også hendes veninde, Julia. Du skriver, at Monica tager overpriser, ved du hvad priserne er, for jeg kan ikke finde dem på profilen?

Jeg må indrømme, at jeg selv er ved at være lidt træt af alle de der hotelbesøg, hvor jeg skal vælte ind gennem receptioner og finde på kreative løsninger for at komme op på værelserne eller tage bagtrapper. Så er lejligheder altså bedre til et incall, når vi er i det prisleje (ud fra et ca. gæt på, hvor vi er og venindens priser). Hentede hun dig i det mindste ligesom Diana plejer at gøre, for det synes jeg næsten er det bedste så? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, 1 time siden:

Men det er selvfølgelig noget af en udtalelse, at hun har de bedste bryster  nogensinde, så det vil jeg ligesom @Roligbruger også stille lidt spørgsmål ved, for jeg har godt nok set mange fine bryster gennem tiden.

det er jo subjektivt hvad man kan lide og synes er de bedste bryster . med det sagt , så vil jeg vove at påstå at jeg har besøgt flere piger end de fleste på eg . jeg har derfor prøvet de fleste type bryster og monicas er dem jeg bedst kan lide ( eller i hvert fald husker som de bedste )

mht overpriser , så er prisen jo ret typisk for piger i den gruppe . men synes det er overpriser fordi de har fjernet services som plejer at være inkluderet hos alle andre piger fra den gruppe , fx kys

mht stedet så blev jeg ikke hentet , skulle finde et hotelkort de havde gemt væk og tog elevatoren op . synes faktisk det er den bedste løsning på det hotel , hader at blive hentet foran alle andre hotelgæster

jeg har ikke prøvet julia endnu . monica tiltrak mig mere og glad for jeg valgte hende . hun levere alt hvad der loves meget tilfredsstillendd , kun gfe virkede lidt utroværdigt men stadig fint

besøg hende endelig du vil ikke blive skuffet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taget i betragtning, at det skulle være de bedste bryster, så er det pudsigt at de ikke er "synlige" på eet eneste af hendes billeder ( på nær lidt kavalergang )

Redigeret af PoulPik

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, for 52 minutter siden:

Taget i betragtning, at det skulle være de bedste bryster, så er det pudsigt at de ikke er "synlige" på eet eneste af hendes billeder ( på nær lidt kavalergang )

enig , jeg blev da også positivt overrasket hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 4 timer siden:

det er jo subjektivt hvad man kan lide og synes er de bedste bryster . med det sagt , så vil jeg vove at påstå at jeg har besøgt flere piger end de fleste på eg . jeg har derfor prøvet de fleste type bryster og monicas er dem jeg bedst kan lide ( eller i hvert fald husker som de bedste )

(…)

Først og fremmest tak for dit svar. Som sagt jeg har besøgt en del piger, der har haft gode bryster, så spørgsmålet om de vitterligt er de bedste står stadig ubesvaret hen – her er vi jo nok i kategorien naturlige bryster selvom jeg også er okay med silikone. Det skal dog ikke lyde som en konkurrence i, hvor hvem der besøger flest piger, da jeg nu ved, hvor mange du besøger fra en anden tråd. Det ville jeg slet ikke turde begynde at konkurrere med. Jeg synes, at @PoulPik er kommet med en meget fin kommentar.

PoulPik skrev, for 4 timer siden:

Jeg kiggede da netop også lige selv engang, men jeg kunne heller ikke se noget. Men hun ser fin ud på billederne.

(…)

mht overpriser , så er prisen jo ret typisk for piger i den gruppe . men synes det er overpriser fordi de har fjernet services som plejer at være inkluderet hos alle andre piger fra den gruppe , fx kys

(…)

Ah, så forstår jeg hvad du mener. Det var mest af alt fordi du netop skrev “overpriser”. Det var også derfor jeg forsøgte at sammenligne med veninden, Julia, hvor priserne netop fremgår, men hvor f.eks. kys er en “ekstra” på trods, at der står, at der er GFE inkluderet i prisen. Det synes jeg egentlig er lidt mærkeligt?

(…)

(…)

Arh ja. Jeg ved egentlig ikke om jeg er helt enig. F.eks. synes jeg, at det er det mindste når f.eks. en pige som Diana stod klar i receptionen og hentede en, når det er et hotel – det er arrangeret på whatsapp/SMS, så man ikke står dernede og hænger. Meget smooth.

Jeg er stadig ikke fan helt overordnet af hoteller til incall. Især ikke når man skal gå ned gennem receptionen og forbi både hr. og fru Danmark og hvad der ellers også måtte være af turister, som der nok er flest af, og hvor man skal finde på kreative løsninger for i det mindste at undgå bagtrappen, som man bliver bedt om at tage. Men det er da i det mindste en fremgang, at de nu har lagt et kort, så man kan tage elevatoren uden at skulle “hustle” sig ind. Især til de priser.

(…)

jeg har ikke prøvet julia endnu . monica tiltrak mig mere og glad for jeg valgte hende . hun levere alt hvad der loves meget tilfredsstillendd , kun gfe virkede lidt utroværdigt men stadig fint

besøg hende endelig du vil ikke blive skuffet

Ja ja, fair nok. Jeg har dog netop overvejet dem begge. Jeg synes også Julia ser meget fin ud, men jeg er dog fortsat i tvivl om Julia tilbyder CIM, og så er der selvfølgelig fortsat spørgsmålet fra en anden tråd, hvor mange piger der egentlig holder til der :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

spørgsmålet står stadig ubesvaret hen – her er vi jo nok i kategorien naturlige bryster selvom jeg også er okay med silikone. Det skal dog ikke lyde som en konkurrence i, hvor hvem der besøger flest piger, da jeg nu ved, hvor mange du besøger fra en anden tråd. Det ville jeg slet ikke turde begynde at konkurrere med.

jamen har svært ved at svare på så subjektivt et spørgsmål . en anden bruger foreslog sabrina med kæmpe silikone bryster . jeg kan ikke forstå hvorfor nogen ville vælge silikone over naturlige bryster , men hans syn er altså at sabrinas er de bedste og fair nok for det . jeg har en anden holdning .

jeg nævnte det med at jeg besøger mange piger for blot at understrege mit erfaringsniveau og sammenligningsgrundlag . når jeg tænker tilbage på de piger jeg husker med bedste bryster og holder dem op mod monicas , så ville jeg vælge monicas . deraf mener jeg at de er de bedste i gamet

TheLion skrev, for 10 minutter siden:

Arh ja. Jeg ved egentlig ikke om jeg er helt enig. F.eks. synes jeg, at der det mindste når f.eks. en pige som Diana stod klar i receptionen og hentede en – det er arrangeret på whatsapp/SMS, så man ikke står dernede og hænger. Meget smooth.

synes det er akavet hvis der er andre der står og venter på elevatoren . har også oplevet at pigen som ikke havde set mig spurgte en helt anden mand om han var der for at se hende .. for slet ikke at nævne , at du ikke skriver direkte med pigen , men hendes telefondame og derfor går der noget tid mellem svar . så et gemt hotelkort var en helt fin løsning

TheLion skrev, for 15 minutter siden:

jeg er dog fortsat i tvivl om Julia tilbyder CIM

har du spurgt hende ? jeg ved at monica tilbyder cim

TheLion skrev, for 16 minutter siden:

så er der selvfølgelig fortsat spørgsmålet, hvor mange piger de holder til der

er sikker på det kun er julia og monica fra den gruppe . de andre holder til andre steder , og skifter engang imellem . typisk er de max to per lokation

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 14 timer siden:

jamen har svært ved at svare på så subjektivt et spørgsmål . en anden bruger foreslog sabrina med kæmpe silikone bryster . jeg kan ikke forstå hvorfor nogen ville vælge silikone over naturlige bryster , men hans syn er altså at sabrinas er de bedste og fair nok for det . jeg har en anden holdning .

(…)

Det er nok bedst, at vi ikke begynder at diskutere meget mere om f.eks. bryster her.

(…)

synes det er akavet hvis der er andre der står og venter på elevatoren . har også oplevet at pigen som ikke havde set mig spurgte en helt anden mand om han var der for at se hende .. for slet ikke at nævne , at du ikke skriver direkte med pigen , men hendes telefondame og derfor går der noget tid mellem svar . så et gemt hotelkort var en helt fin løsning

(…)

Jeg synes bare, at Dianas løsning var ekstrem fin, hvor jeg netop undgik ubehagelige episoder i forhold til andre gange med nogen af pigerne fra samme “gruppe”, hvor jeg f.eks. meget offentligt havde valget mellem enten en bagtrappe eller at skulle “hustle” mig ind i en reception. Nu beskriver du en tredje løsning med et skjult kort. Lejligheder til incall er nu fortsat det bedste for mig at se.

(…)

har du spurgt hende ? jeg ved at monica tilbyder cim

er sikker på det kun er julia og monica fra den gruppe . de andre holder til andre steder , og skifter engang imellem . typisk er de max to per lokation

Jeg har ikke kontaktet hende om CIM. Det står ikke på hendes profil (jeg tror ikke den er oppe lige nu), men jeg forsøgte at spørge i en anden tråd. Der jo efterhånden en del piger i den gruppe. Jeg har set dem opholde sig mellem 2-4 piger samme sted. Jeg ved ikke denne gang – derfor jeg spurgte? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at jeg så åbenbart har fået en advarsel om at kommentere og oplyse min mening i en afsporing om brystemnet, undres jeg lidt over at der så stadig kan debatteres om andre end Monicas....

Men nu går mit spørgsmål så på Monicas bryster. Jeg gad saft suse mig godt se dem, men da dette åbenbart ikke er muligt og hendes profil er inaktiv, så vil jeg da mægtig gerne spørge om en vil være flink at beskrive dem eller endda smide et link/billede af nogen der ligner. 

Pft. Frddblk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...