Hop til indhold

TGIF når Aisha er tilbage for en stund

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde skrevet farvel og mange tak til Aisha herinde for en måneds tid siden da hun havde fortalt hun ville søge andre græsgange udenfor Danmark. Det lykkedes så ikke i første omgang og hun er tilbage hos os indtil videre. Jeg fik besøgt hende i dag og får travlt med at følge op inden hun smutter igen og måske for alvor. Hun er jo sådan lidt for viderekommende, men jeg har lært hende rigtig godt at kende efterhånden og hun er en engel. Jeg har måske ikke helt lyst til at deles med andre om hende men her er link til hendes annonce.

https://annoncelight.dk/showad/245948

Skrevet

Hey super6,

tak for anmeldelsen, kan du uddybe hvad du mener når du siger at hun er for viderekommende?

Skrevet

Vil først sige at Aisha er en rigtig sød og lækker pige. En man kan regne med  lille lækker pige.

Kan man lide hende er hun fantastisk. Jeg kan godt lide hende. så for mig er hun en af de rigtig gode piger 

i branchen. Men hun er for viderekommende, hun er sin egen. Selv om hun er lille løber du ikke om hjørnerne med hende.

Nogen kan ikke så godt med det.  Men yder en fantastisk service på hendes måde. 

Hvis den bedste måde at uddybe dit spørgsmål på.

Skrevet
  • Author
Tumleren skrev, for 3 timer siden:

Hey super6,

tak for anmeldelsen, kan du uddybe hvad du mener når du siger at hun er for viderekommende?

Hej. Det er vanskeligt at definere, men du skal være meget opmærksom på hvad hun synes om og ikke synes om i akten, hvilket kan svært at gætte, men hun skal nok give kontant besked. Når du fundet ud af hvad hun lide giver hun 10 fold tilbage. Der er ingen andre GP jeg hellere vil være sammen med, selvom jeg har en håndfuld som jeg også gerne besøger. 

Skrevet

TGIF = The Girl I Fuck? :)

Skrevet

TGIF= Thank god it's friday

Aisha er helt klart en speciel type. Men hun er skide sød og fræk. Kan se hun er i Bording i næste uge. Bliver vist nødt til at se hende igen. :razz:

Skrevet

Nogen af jer som kan bekræfte at hun har fået lavet større bryster? Synes at det ser sådan ud på billederne. Jeg tænder kun på den ægte vare, så fiksede bryster er total turn off.

Skrevet
  • Author
Den krumme skrev, for 6 minutter siden:

Nogen af jer som kan bekræfte at hun har fået lavet større bryster? Synes at det ser sådan ud på billederne. Jeg tænder kun på den ægte vare, så fiksede bryster er total turn off.

Ja det har hun og det havde hun ikke behøvet, men de er flotte. 

Redigeret af Super6banditten

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.