Hop til indhold
lille_peter

UNG, DANSK PIGE (erotisk buttet) Katrine (23) Fyn (Odense)

Recommended Posts

Mr Black: Den pige, som du har linket til, er ikke mig. Jeg har for det første ikke været på Annoncelight siden sommer 2022, hvor indlægget er fra, og for det andet vil jeg godt nok ikke sige, at min lejlighed er beskidt og rodet. 

Om jeg er overvægtig/ikke køn vil jeg lade være op til de mænd, der besøger mig, men jeg vil foretrække ikke at blive omtalt fejlagtigt. 

Ift at min annonce er på/ikke på på kort tid: jeg tager som regel kun 1 om dagen, de dage hvor jeg er på, så jeg tager min annonce af, når jeg har lavet en aftale. 

Kh KATRINEXXX

Del dette indlæg


Link til indlæg
KatrineXXX skrev, for 25 minutter siden:

Mr Black: Den pige, som du har linket til, er ikke mig. Jeg har for det første ikke været på Annoncelight siden sommer 2022, hvor indlægget er fra, og for det andet vil jeg godt nok ikke sige, at min lejlighed er beskidt og rodet. 

Om jeg er overvægtig/ikke køn vil jeg lade være op til de mænd, der besøger mig, men jeg vil foretrække ikke at blive omtalt fejlagtigt. 

Ift at min annonce er på/ikke på på kort tid: jeg tager som regel kun 1 om dagen, de dage hvor jeg er på, så jeg tager min annonce af, når jeg har lavet en aftale. 

Kh KATRINEXXX

Hvis det er dig på foto er du bestemt ikke grim.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...