Guest Antoninus Skrevet 21. Juli, 2023 Er nogle bekendte med pretty poison her ? https://annoncelight.dk/showad/379677 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beundreren 11 Skrevet 22. Juli, 2023 Altså ud fra de to billeder i annoncen virker det urealistisk. Hun skriver f-skål og stor røv. Det ligner det næppe! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bmand 31 Skrevet 23. Juli, 2023 Er der slet ikke en der kan fortælle lidt om hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 260 Skrevet 24. Juli, 2023 (edited) Bmand skrev, for 23 timer siden: Er der slet ikke en der kan fortælle lidt om hende Vi tager en for holdet ind imellem og laver en feedback på det her på siden. Måske er det din tur. DU kan jo bare gå igen hvis det er fusk og lusk Men jeg holder med beundreren at det virker lidt. Men hvad måske er hun bare genert og ikke vil ligge flere billeder op Redigeret 24. Juli, 2023 af elcon71 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 29. Juli, 2023 Jeg har mødt denne skønne kvinde (dog i Odense) Jeg blev lukket ind af hendes veninde Sofiaa, da PP var i bad. Sofiaa er sørme også en sød, frisk og også meget flot kvinde. Jeg blev budt på en sodavand, og vi small talkede lidt. Efter kort tid kom PP. ind til os iført håndklæde og intet andet (jeg måtte li synke en gang og tælle til 10) vildt sprød og sød, vi afregnede og gik på værelset. Jeg havde på forhånd bestilt blowjob mit allez, da det er min ting. Håndklædet faldt og den lækreste krop blev vist frem, og bestemt ingen berøringsangst. Der blev leveret et godt blowjob og afslutningen med hende på knæ, var li hvad jeg manglede på en standard onsdag. Jeg er fan og kommer helt sikkert igen når hun gæster Odense næste gang. Måske til en trekant med dem begge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg