Cromorne 28 Skrevet 20. Juli, 2023 Jeg var I Prag og fandt et sted jeg blev vild med. Ikke strip, men bare en bar med masser af piger. Man købte drinks i den dyre ende, men slet ikke som f.eks Waterloo bar. Når man så fandt en pige, betalte man ved baren og gik med pigen. Findes sådanne steder her i byen, eller regnes det son rufferi at stedet modtager pengene? (pigen fik 50%). Ved der er en bar i Istedgade, men det er kun med thai og nogle shemales. Det er bare en sådan elektrisk følelse at kigge ned i en bar og vide at du kan hyggesnakke og kneppe med de alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 20. Juli, 2023 Der findes ikke clubs i Kbh i den kaliber man finder i Prag, og da slet ikke til priser i nærheden af det du finder dernede. At købe sex på clubs i Kbh er rasende dyrt og udvalget ifht. Prag og f.eks. Berlin er forsvindende lille. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lickinglover 23 Skrevet 21. Juli, 2023 Er ret nysgerrig på hvad denne klub hed i Prag. Kan du huske det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cromorne 28 Skrevet 21. Juli, 2023 Lickinglover skrev, for 3 timer siden: Er ret nysgerrig på hvad denne klub hed i Prag. Kan du huske det? Jeg skrev et svar, men det forsvandt. Måske man ikke skal skrive navn på sådanne clubs? Er ret ny, så har svaret med personlig besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg