Hop til indhold
Guest Frøkens slave til leje

Vil I bruge min slave i et gang bang?

Recommended Posts

Guest Frøkens slave til leje

Jeg har besluttet at sætte min slave til leje og lade alle der vil nyde muligheden for at have deres egen slave. Og nu tænker jeg også at det vil være fint at lave et gang bang - hvis altså interessen er der?

Det er en fantasi, jeg har haft i lang tid: kvinder og mænd, der betaler mig for at leje min slave. Jeg finder tanken fascinerende og SÅ HOT!! Et stærkt symbol på mit fulde ejerskab.

Hans træning og udvikling som min slave er endelig kommet til et punkt, hvor jeg kan gøre min fantasi til virkelighed og lade andre leje ham – og han er selvfølgelig glad for at adlyde og gøre min fantasi til virkelighed!

Jeg tænker at vi finder et tidspunkt og så kan alle der har lyst til at kneppe ham i et af hans huller møde op. Prisen pr deltager vil være 400 kr, og det er med gummi. I er velkomne til at komme ud over ham og i hans mund. 

Bemærk venligst, at han bærer det mest ekstreme Cock Cage, som verden nogensinde har set 24/7/365 og har IKKE lov til at komme. 

Du kan selvfølgelig frit tage billeder og lave videoer, så længe slaven er iført maske.

skriv til mig på [email protected] og så finder jeg en dato. 
Særlige ønsker? Spørg mig …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frøkens slave til leje

Hej alle, 

Der er flere, der har spurgt om de kan bruge slaven til en session alene - det kan I selvfølgelig godt. Bare skriv til mig på [email protected] så finder vi ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Amagerstang

Hvorfor betale dig for din slave( hvad der også er ulovligt ) Der findes masser villige slaver på Boyfrind.dk og andre villige bi fyre/mænd osv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja den er lidt svær når der er masser af mænd som gerne vil knaldes både i det fri og i klubber næsten fuldstændig som du beskriver med din slave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frøkens slave til leje

Hvem ved, og hvis der ikke er interesse for det dropper vi det bare igen. 
og bare for god ordens skyld: slaven er helt med på den, så det er helt lovligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frøkens slave til leje

Tro mig, også på den måde er han ofte blevet ydmyget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frøkens slave til leje skrev, for 6 timer siden:

Hvem ved, og hvis der ikke er interesse for det dropper vi det bare igen. 
og bare for god ordens skyld: slaven er helt med på den, så det er helt lovligt. 

Det er vel ligegyldigt om slaven er med på den eller ej - lejer du ham ud og tjener på det er det vel ulovligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frøkens slave til leje skrev, for 6 timer siden:

Hvem ved, og hvis der ikke er interesse for det dropper vi det bare igen. 
og bare for god ordens skyld: slaven er helt med på den, så det er helt lovligt. 

nej det er ej lovligt ?

ellers kan en pimp jo bare sige præcis det samme om sine piger til politiet " de er helt med på den "

politiet er nok ikke interesseret i jer men derfor er det ikke lovligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...