Hop til indhold

Ny tråde som er en gentagelse

Featured Replies

Skrevet

Måske det bare er mig. 

men synes man se alt for jævnligt at det er de samme spørgsmål der køre i ring. 

ved godt der kommer nye bruger til, som måske ikke lige har set et specifikt emne bragt op før. 

men synes ligesom det ligger mange af disse tråde, udformet forskelligt men samme 

hvor lang tid køber du. 
hvor mange gange besøger du GP om måneden. 
hvorfor besøger du. 
hvem er din favorit 

osv. 

ja ja jeg ved godt jeg bare kan bladre videre. :)

og jeg selv kunne komme på noget bedre. 

bare lidt tanker her fra. 

god aften. 

Skrevet

Tjo. Kan godt forstå at der vedvarende  spørges ind til "unge danske piger". 

Hvis man kigger på mange lysthuse og især på "nye piger i faget" så er der sket en rejsning fra de 21-26 år til nu 28-30-35 år..og så skal man måske lige "+ 1-2 år" ?

Fordi det er så svært at tiltrække nye piger i faget og ligemeget om de kun bliver 1-2 måneder eller halve og hele år.

Ved ikke om lysthusene har en plan, eller om de blot venter på pigerne ringer af sig selv?

Men ja. 

Skrevet
  • Author

Nu var det ikke det til at spørge ind til piger jeg specifikt tænkte på. 

det er vel i bund og grund det forumet går ud på. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 13 minutter siden:

Måske det bare er mig. 

men synes man se alt for jævnligt at det er de samme spørgsmål der køre i ring. 

ved godt der kommer nye bruger til, som måske ikke lige har set et specifikt emne bragt op før. 

men synes ligesom det ligger mange af disse tråde, udformet forskelligt men samme 

hvor lang tid køber du. 
hvor mange gange besøger du GP om måneden. 
hvorfor besøger du. 
hvem er din favorit 

osv. 

ja ja jeg ved godt jeg bare kan bladre videre. :)

og jeg selv kunne komme på noget bedre. 

bare lidt tanker her fra. 

god aften. 

Søgefunktionen er ikke særlig god her på siden, den søger efter alle de ord du skriver ind inditudelt... du kan ikke søge hele sætninger som "hvor lang tid køber du. "... tror måske at optimere søgfunktionen lidt ville reducere gentagende opslag :D 

Bare en tanke :D

Skrevet

ironisk nok har der været masser af tråde som netop denne der påpeger at tråde gentager sig selv

jeg synes det er ok . gamle tråde er ofte døde uden aktivitet . gider ikke læser en 40 siders lang tråd fra 2016 med holdninger fra brugere der ikke er her længere

nogle ting diskutere man for diskussionens skyld og ikke for at drage konklusioner . andre tråde bliver gentaget så man kan få aktuel viden om en pige fx

så medmindre to tråde om det samme emne er aktive på samme tid , så synes jeg det er fint at diskutere emnet igen , måske med en ny vinkel

Skrevet
AgentLeman skrev, for 10 minutter siden:

ironisk nok har der været masser af tråde som netop denne der påpeger at tråde gentager sig selv

Korrekt.
Gentagne tråde om tråde, der gentager emner der har været behandlet i tidligere tråde, fylder alt for meget ... :P

Skrevet
TheDude69 skrev, for 4 timer siden:

Søgefunktionen er ikke særlig god her på siden, den søger efter alle de ord du skriver ind inditudelt... du kan ikke søge hele sætninger som "hvor lang tid køber du. "... tror måske at optimere søgfunktionen lidt ville reducere gentagende opslag :D 

Bare en tanke :D

Du kan faktisk godt søge efter en sætning: 

Skriv en sætning i søgefeltet og klik SØG. Du får nu flere muligheder under søgefeltet. Bl.a. at søge efter en “phrase”, hvilket gentager søgningen omsluttet af anførselstegn. Sjovt nok dur det ikke altid, hvis du selv sætter anførselstegn om søgeordene.

Redigeret af snakie

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.