Hop til indhold

Hvor ofte besøger I GP’er og hvorfor?

Featured Replies

Skrevet

En gang om ugen. Det har været rimeligt fast i rigtigt mange år. Cirka 80 % thai og 20 % tantra østpiger. Det er vigtigt for mig - krop og sjæl. Slapper af og er bedre til mit job hvis jeg får energi på denne måde. På den måde kommer pengene tilbage igen. Har lige nu fundet et sted med rigtigt gode værdier og piger, der ligger lidt langt fra adressen, men så må man prøve at få arbejdet til at hænge sammen med fornøjelsen rent geografisk. Man skal investere i sin krop og sjæl og få god energi. 

• Svar 52
  • Visninger 6.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• To gange ugentligt, fordi jeg skriver digte og ingen gider høre dem uden betaling 

• mindst 1 til 4 gang om ugen , eller når jeg er trængende  hvorfor ? ja , hvorfor ikke 

• Og alligevel er der intet som ændrer sig. Same ol' same ol' gammel mand som søger unge smukke betalkvinder for at sex med smukke semi-fremmede damer så fint sliber kanterne af det liv som så nemt elle

Skrevet

Omtrent 6-7 gange pr. måned. Er meget til mine faste yndlingspiger, men når nye frække piger annoncerer, bliver disse da også af og til besøgt.

Jeg har svært ved at dedikere mig til kun en person, derfor nyder jeg som single forskellige gp'ere.

• 2 weeks later...
Skrevet

2-3 gange om ugen, der er så mange lækre kvinder.........og så lidt tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.