Hop til indhold
elcaptaino

Bedste Thai med happyending Aalborg

Recommended Posts

Helt enig med MrP. Både Zara og Jasmin er skønne piger.

Jasmins massage er en del bedre men ellers er de begge lækre.

Zara er kun i Aalborg en lille uge. Bare til info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også prøvet Jasmin- hun er dejlig nærværende og giver en god service. God massage og god fp, hvor hun gerne skifter stilling, m.m. Brysterne er lavet, men flotte - de sidder som de skal. Stor anbefaling og en gentagelse værdig fra min side næste gang jeg er på de kanter….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som regel en god hjælp at læse beskrivelser fra folk, som har oplevet nogle af de gode massagesteder i Aalborg, hvor man også kan få en happy ending. 
Jeg vil gerne dele et par af mine historier fra nogle steder her. Håber, de kan være inspiration for andre, som gerne vil have en god oplevelse her i Aalborg. 

Lad os starte!

Thai Orkide, Suensonsgade/Kastetvej i Aalborg: 
Den første gang, var i en kælder hos en thaimassør som ligger på hjørnet af Suensonsgade og Kastetvej i Aalborg. 
Stedet hedder Thai Orkide. 
Jeg gik derhen og trykkede på knappen ved døren til kælderlokalet, som blev åbnet af en thaikvinde i 40-50-årsalderen. 
Jeg gik ind, og døren blev øjeblikkelig låst bag mig. 
Der sad en pige med affarvet hår (har nok været et sted i 30´erne), som var nærmest gult i en sofa og der var mad på bordet og i det hele taget en smule rodet i rummet. 
Den midaldrende dame, som jeg antager er indehaveren, spurgte, hvad jeg ville. 
Da jeg sagde "massage and extra?", så hun undrende på mig, og ville vide, hvad jeg mente. Jeg sagde "massage with extra service -happy end?" og det lod hun til at forstå. 
Hun svarede så med, "ask the girl" og gjorde en håndbevægelse mod pigen med det gule hår i sofaen. 

Jeg spurgte hende om prisen, og hun svarede, at massagen var 400 og at et handjob til sidst kostede yderligere 400. 
Det var for 45 minutter. Jeg sagde til hende, at jeg ville betale hende 500, og hun sagde nej. Så sagde jeg at jeg kunne betale hende 300 nu, og 300 mere når vi var færdige. Det accepterede hun, og sagde "come" og vi gik ind i et tilstødende lokale, hvor en massagebriks stod midt i rummet. 
Her sagde pigen "take off clothes" og jeg spurgte "how much of it".  Hun svarede: "All clothes". 
Hun forlod nu rummet mens jeg klædte mig helt af og lagde mig på maven på briksen. 
Det var et småskummelt lokale, hvor jeg kunne mærke, at her lugtede af kælder: Den der småfugtige, hengemte lugt af kælderlokale. 
Nå, men jeg lå godt på briksen, og kort efter kom det gule hår ind igen, og hun sagde "Pay money now". Jeg overførte betalingen som aftalt, og hun lagde et håndklæde hen over ryg og bagdel og gik i gang med at trykke mig på skuldre, ryg, lænd, balder og bagsiden af lår og lægge. Hun spurgte, om jeg ville have det hårdt eller blidt, og jeg sagde at hun godt måtte gøre det hårdt, så hun kom i dybden med musklerne. 
Efter noget tid, mens hun masserede min ryg og lænd, gik hun og gryntede nogle underlige lyde. Jeg tænkte, hun er underlig, men hun rørte mig på en behagelig måde, da hendes hænder kom om på bagsiden af mine lår. Hænder smurt ind i olie kan godt kompensere for ikke den bedste massage, men min krop fandt det behageligt at blive rørt ved og at der blev trykket hårdt ned i musklerne. På et tidspunkt kravlede hun på min ryg og satte knæ og albuer ned i lænden, og jeg kunne godt mærke, at det var ømt. Hun havde nu fjernet håndklædet som dækkede min ryg og balder. Heldigvis varede det ikke ret længe, og hun kravlede af igen, imens hun fortsatte med at lave de sære lyde. 
Hendes hænder tog nu fat om lægmusklerne og hun masserede dem op mod knæhaserne, og det føltes rart. Hendes hænder vandrede nu op ad bagsiden af mine lår, og hun kom faretruende tæt på pungen, som helt sikkert var let at strejfe. Det kildede, men føltes rart og en let sitren gik fra min hjerne og ned til mit lem. 
Da hun bad mig om at vende mig om, skyndte hun sig at lægge håndklædet over mit underliv, og hun gik om og masserede mine skuldre og brystkasse. Det var måske ikke det bedste, jeg havde oplevet, men jeg tænkte, jeg ville have det hele med og lå og forsøgte at få noget positivt ud af hendes sære lyde og hendes hænder mod min hud. 
Efter lidt tid gik hun ned og begyndte at massere forsiden af mine lår længere og længere op mod skridtet, og hun tog nu håndklædet væk. Det var hér, hun "tilfældigt" kom til at strejfe mit lem, som nu var helt blottet. Hun masserede nu helt op i lysken, og lod samtidig en finger eller to berøre både min pung og mit lem, som hun masserede rundt om.
Hun satte sig nu op i fodenden af briksen og hendes hænder fandt nu vej til min mave, som hun masserede meget kortvarigt, inden hun lod begge hænder glide hen over mit lem, og hun begyndte nu at kæle for det med øvede bevægelser. Hun trak meget blidt forhuden lidt tilbage, og lod en olieklat lande på hovedet, som hun havde blottet. Med et par fingre masserede hun nu hovedet, og kildede pungen og mellemkødet med et par fingre, og det var denne del af massagen, min krop ikke kunne holde til, og jeg fik en udløsning ud over hendes hænder, og hun fnisede imens hun forsigtigt malkede den sidste sæd ud af mit lem. Hun sad lidt og holdt mit lem i hånden, til den begyndte at falde, og hun hentede en klud og tørrede sæden af min mave.
"Now finish" sagde hun og viste mig et papskilt med nummeret til MobilePay på, og jeg overførte de aftalte sidste 300. 
På med tøjet igen, og ud ad døren. Uden for, på gaden, konstaterede jeg, at der var gået 48 minutter siden jeg kom ind. Nu vidste jeg, hvad en "happy ending" føles som.
Anbefalingen herfra er den, at man ikke burde forvilde sig ned i denne lumre massagebiks, for det er absolut ikke pengene værd. 

***************
Efter den oplevelse, ville jeg finde ud af, om ikke der var bedre steder i byen. 
Jeg fandt det næste zsted her på Eroguide, og det fortjener også en beretning. Den kommer her: 
Enjoy Massage i Holbergsgade i Aalborg: 
 
Jeg fandt telefonnummeret i en tråd her på sitet, og besluttede mig for at skrive til Enjoy. 
Efter lidt skriveri frem og tilbage, blev vi enige om en halv time med happy ending (handjob) for 500. Så var der en aftale på plads, og jeg begav mig derhen. 

Da jeg ankom, åbnede en thaipige døren, og jeg kom inden for. 

Hun bad mig tage skoene af, og lod mig følge med ind i et lokale længere inde i kælderlejligheden. 
Her duftede af krydderier som dem, der er i duftlys, og her var okay rent og føltes rart. Thaipigen var meget venlig og bad mig tage mit tøj af og lægge mig på briksen. Hun forlod nu rummet og lukkede døren efter sig. 
Jeg kom hurtigt ud af tøjet, og lagde mig godt til rette på briksen. Kort efter kom hun ind i rummet, hvor hun satte noget relax-musik på, og lagde et håndklæde hen over min ryg og balder. Hun begyndte med at hælde lun olie ud på min ryg, og gik i gang med en helt almindelig massage, som føltes rart. 
Hun masserede mine skuldre, min ryg og lænd og bevægede sig ned over benene, som blev æltet godt og grundigt. Mine balder fik også en behagelig tur, og jeg slappede faktisk godt af.
Da hun bad mig om at vende mig om, kom håndklædet ikke på, men hun fortsatte blot med at massere min overkrop, imens hun arbejdede sig længere og længere ned...
Hun rørte lige mit lem, som reagerede med at sende et stød af forventning om den forestående udløsning helt ind i hjernebarken, og det kunne hun se på dens reaktion. Hun masserede lårene en smule, men af tidshensyn, valgte hun nu at vende tilbage til mit underliv og onanerede blidt mit lem, og kort efter sprøjtede jeg min varme sæd ud i hendes hånd og ud på min mave. Hun fnisede lidt og hentede en klud som hun vred op og tørrede det af min mave og mit lem.

Denne omgang var langt bedre end den allerførste, og her virkede rart og fredsommeligt. Et sted, jeg godt kunne finde på at besøge igen ved en senere anledning. 
Her er rent og pænt, pigen virker sød og imødekommende og prisen på de 500 for en halv time med handjob til sidst, er okay. 

Hvis man går efter blot at få sig en spændende oplevelse og at lade en thaipige spille den af på sig, er Enjoy Massage et godt valg. 


******************
Man siger, at meget vil have mere, og det ville jeg også . 
Jeg var nu i gang med en massage-odyssé i Aalborg, og jeg fandt hurtigt det næste sted. 

Her et af de andre, rigtig gode steder: 
Chaya Massage på Kastetvej i Aalborg: 

Jeg fandt denne thaimassør på nettet, da jeg søgte efter thaimassage i Aalborg. 
Jeg tog modet til mig, og skrev til massøren og spurgte til, hvilke services, de tilbød. Svaret var på engelsk, at de kunne tilbyde oliemassage, traditionel massage og sportsmassage. 
Herefter spurgte jeg om de også tilbød ekstra services, som f.eks. en "happy service"? 
Svaret kom kort efter: "30min +HJ 500 kr" og "30 min + BJ 700". 

Okay tænkte jeg -jeg må hellere prøve den halve time med hj (HJ=Handjob) til de 500. Så kan jeg få afprøvet denne massør og sammenligne med de to øvrige, jeg har prøvet. 
Vi aftalte massagen, og blev enige om et tidspunkt samme aften. 
Jeg ankom til døren og blev lukket ind i klinikken. Her blev jeg bedt om at tage mine sko af og hænge overtøjet i garderoben. Døren bag mig blev øjeblikkeligt låst.
Den unge pige med langt, sort hår, viste mig ind gennem en slags receptionsområde (hun var den eneste person til stede), og viste mig ind på et værelse, hvor jeg blev bedt om "please take clothes off". Jeg spurgte "all of it" og hun svarede "yes, yes -all clothes". Jeg kunne nu se pigen, og hun så sød ud og havde ret store bryster, som garanteret er kunstige. Ligemeget tænkte jeg -dette bliver spændende. 
Hun forlod rummet imens jeg blev nøgen og lagde mig op på briksen, som er en solid sag, hvor jeg lå på et lagen med et badehåndklæde på og håndklæder rullet sammen til puder. Her lå jeg kort øjeblik, og den smilende unge pige kom ind i rummet. Hun satte noget meditationsvenlig musik på, og lagde det obligatoriske håndklæde hen over lænden og balderne. 
Hun kravlede op på briksen til mig, og begyndte at trykke mig på skuldre, ryg, lænd, balder og bagsiden af lårene ved at bruge albuer og knæ, da hun kravlede op på mig. Det varede et par minutter, og hun kravlede ned igen. Nu kom der olie på hænderne, og massagen begyndte. 
Hvilken forskel fra de to andre!
Hende her kunne noget med hænderne og jeg slappede af i en sådan grad, at jeg næsten blev forskrækket (faldt næsten i søvn ved den gode rygmassage), da hendes hænder masserede mine lår helt op mod balderne, og hun lod et par gange et par fingre glide ind mellem lårene og pirre undersiden af pungen. Lækkert at blive pirret sådan, og hun masserede lår og lægge, og vendte flere gang tilbage til det frække område mellem mine lår, og jeg tænkte at dette nok skulle blive godt. 
Hun bad mig om at vende mig om, og hun masserede derefter min brystkasse et par minutter, hvorefter hun langsomt lod hænderne arbejde sig ned over min krop. Hun satte sig op mellem mine fødder i fodenden af briksen, og trak håndklædet væk, så hun nu dels kunne se mit blottede lem og dels kunne komme til at massere området rundt om. Hun arbejdede sig hurtigt ind mod midten, og lod den olieglatte hånd glide hen over skaftet på mit lem, som hun kildede og begyndte at lege med. Da hun blidt og frækt langsomt trak forhuden tilbage og blottede hovedet, fik det en tur med fingrene med små, cirklende bevægelser, og udløsningen kom pludselig. 
Både hun og jeg blev overrasket over min udløsning, og hun sagde smilende: "Oh baby - a lot of sperm". Hun legede lidt med sæden mellem sine fingre, og på mit maveskind, inden hun tog noget køkkenrulle og tørrede det af. 
Da det var tørret af, kom det: "Next time 1 hour and handjob"? Jeg nikkede, og satte mig op for at komme i tøjet igen. Hun fnisede, smilede og forlod rummet for at vaske hænder. 
Jeg kom i tøjet igen, og konstaterede, at tiden holder. 
Hendes massage og handjob er absolut de 500 kroner værd, for det er ikke dårligt! 
Her tænker jeg, jeg vil komme tilbage en dag, og tage en times massage plus hendes handjob. 

Chaya Massage kan klart anbefales, men lad være med at spørge om happy ending på en direkte måde. 
Måske en dag kan jeg driste mig til 30 min + BJ for de 700. Kunne være frækt, for hun kan altså noget med sine hænder og hun er god til at pirre undervejs. 

******************
Bunsom Massage i Sjællandsgade, som flere herinde har nævnt som deres favorit, var for mig en skuffelse. 
Jeg gik derhen og kom ind, og efter et øjeblik fik jeg spurgt om, hvilke massageformer, man kunne få. 
Da remsen med olie-, sports- og alm. Thaimassage var liret af, spurgte jeg om extra service. Svaret var da "No sex -just massage". OK sagde jeg og forlod stedet. 

*****************
Jaarasthip i Nørresundby var på samme måde som Bunsom. 
Ikke noget happy end at komme efter. 

*****************
Jeg fandt ved en ny Google-søgning, det næste sted, som også er værd at nævne som et af de gode steder her i Aalborg: 
Sports Massage, Bernstorffsgade i Vejgaard (Aalborg):

Jeg skrev en sms til denne massør, for at finde ud af, om der er noget at komme efter, når det gælder massage med happy ending. 
Jeg skrev: "Hi do you offer massage with happy ending also. If yes, prices"?
Svaret: "En behandling 500kr".
Jeg skrev: "Er det med handjob også"?
Svar: "Jo". 
Med denne viden, kan jeg vurdere, om jeg har lyst til at fyre 500 af på endnu en thaimassage som afsluttes med at massøren onanerer mig til udløsning. 
Det er selvfølgelig altid spændende at mærke andre hænder, men så ved jeg, at der er disse steder, hvor jeg kan få spillet den af til sidst, hvilket jo er et par hundrede værd. 

Jeg fik lavet en aftale med denne fremmede Wong, og troppede op på adressen til tiden. En lille Thai i midten af 50´erne åbnede og lukkede mig ind.
Inden for kunne jeg hænge overtøjet og stille skoene i garderoben. Så ind i et værelse med en traditionel seng, hvor jeg blev bedt om at tage det hele af. 
Op på sengen på maven, og hun kom med det obligatoriske håndklæde og lagde over balder og ryg. 
Hun kravlede nu op i sengen/på briksen og begyndte at trykke med hænder, albuer, knæ og arme på hele ryggen. Hun spurgte "hvor du ha mest problem" og jeg viste hende skulder og lænd. Hun klappede mig på balderne og sagde: "også den der bagved" og jeg var ikke i tvivl om, at hun mente mit lem på den anden side. En sjov, men lidt fræk kommentar. 
Efter nogen tid, bad hun mig om at lægge mig på siden, så hun kunne massere og strække mine lår og hofter. Det gik fint, og hun fik hevet rundt med mine ben og det var faktisk helt godt. 
Så bad hun mig om at lægge mig om på den anden side, og dér gled håndklædet til side, og hun havde frit udsyn til mit lem. Hun kildede den lidt med et par fingre og sagde "ohh hvad den til massage"? Jeg grinede af det, for hendes udprægede tegneserie-sprog fik mig til at se det komiske i det. 
Efter nogle minutter med den anden side også, var det tid til at lægge mig på ryggen. Nu var håndklædet helt væk, og hun kælede lidt med mit lem, inden hun hældte olie på hænderne og begyndte at massere mine fødder, lægge og langsomt arbejdede hun sig op mod lysken. Dér masserede hun meget blidt og pirrende, og ind imellem nussede hun mit lem, som godt kunne li´ behandlingen. 
Hun fnisede og sagde, at "den stor glad og big boy" og fnisede imens hun gned blidt på den med den ene hånd og nulrede pungen med den anden. Hun lod til at nyde det, og da hun hældte glidecreme på hovedet, som hun forsigtigt blottede ved frækt at trække forhuden tilbage, kunne hun ikke lade være med at sidde og mumle "big, nice boy" og nussede lækkert med den. 
Inden hun for alvor fik onaneret på mig, kunne hendes pirrende hænder og den glatte fornemmelse af glidecremen ikke holde udløsningen tilbage, og hun udbrød så "åhh du snyde mig - du snyde mig" og grinede på en afvæbnende måde, og det var ret sødt på en sær måde. 
Hun fik fat i en masse papirservietter, og gik i gang med at tørre sæden væk fra min mave og mit underliv i det hele taget -og hendes egne fingre også. 
Så masserede hun mig lidt mere på lårene og fik hoften til at sige knæk, og hun var glad. 
Så var der gået en halv time, og hun kunne modtage sine 500 Kroner. Da jeg var på vej hen til garderoben, tog hun mig på bulen i bukserne og sagde: "den glad nu og big boy komme igen". Hun fik sagt at hun var glad for at jeg kom forbi, for hun var i gang med at spare sammen til en tur til Thailand, og det koster jo "mange mange store penge" som hun sagde. 

Her kunne jeg godt finde på at komme igen en anden gang, men nu skal der lige gå lidt tid igen. 
Selv om hun ikke er helt så flot som pigen hos Chaya på Kastetvej, var jeg meget godt tilfreds med dette handjob, selv om den bedste afslutning var hos Enjoy i Holbergsgade, for hun brugte en rigtig vaskeklud til at tørre sæden af med. Alle andre har brugt køkkenrulle eller papirservietter. 

Jeg kan stadig godt anbefale Sports Massage i Bernstorffsgade i Vejgaard, fordi hun både er OK til massagen, hun er sjov og hun giver et godt HJ.

*************^**

Håber mine oplevelser her kan hjælpe andre til også at finde det rette sted at få sin happy ending massage. 
Jeg har et par steder, jeg gerne kommer tilbage til, ved lejlighed. 



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En fin detaljeret beskrivelse af de forskellige steder med dejlige muligheder. Ville ønske skribenten ville fortælle om andre steder. 

Har læst det hele lidt gange i min interesse i at tage hul på at prøve det af med samme fremgangsmåde. Har nu en aftale hos Enjoy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...