Hop til indhold

hvad så nu

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Da det er en kedelig regnfuld dag i sommerhus vil jeg lige bruge lidt tid herinde.

Jeg har efterhånden betalt mig til mange forskellige piger og "begivenheder", min første GP var smukkedanskeanna, som jo desværre er stoppet ellers havde jeg besøgt hende endnu engang, jeg har prøvet en del thai piger, jeg har besøgt den samme BDSM klinik i Odense 3 gange(måtte dog give det en pause da hun var alt for dejlig), 3 trans piger og en mandlig massør.

Så hvad nu, hvad skal jeg prøve at begive mig ud i, et GB, 1 trekant med 2 piger evt thai er thai piger gode til trekanter med manden i centrum?

Skrevet
  • Author

Jeg har tænkt på det nogen gange, kan du anbefale en?

Skrevet

Jeg synes det er fedt at lave film med pigerne. Mener Pamela sexgoddess er i DK PT. Hun er ret god til det.

Skrevet
hjlarsen skrev, for 10 timer siden:

Jeg har tænkt på det nogen gange, kan du anbefale en?

jeg havde 2. desværre flyttede den ene til jylland og den anden til bornholm. Men søg herr inde. I går var der en andmeldelse af en på amager.

Skrevet
  • Author

At hun er alt for dejlig, sød og nærværende, at det var for farligt følelsesmæssigt for mig.

Absolut kun positivt ment.:)

Skrevet
jensen jr. skrev, for 8 timer siden:

jeg havde 2. desværre flyttede den ene til jylland og den anden til bornholm. Men søg herr inde. I går var der en andmeldelse af en på amager.

Hvem flyttede til Bornholm? For der er ret tørt herover :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.